@ jony, ik denk dat ik het ook niet ga doen. ik viel altijd bijna in slaap. en op zich heb ik het niet nodig gehad. mijn zoontje was er ook best snel totaal 6 1/2 uur.
De oudste bij mij van de eerste wee tot hij er was 9u, de kleinste was er op 6 uurtjes. Dus ik mag niet klagen... Ik mag alleen maar hopen dat ik de dalende trend aanhoud, dan is deze er nog sneller
Zwangerschaps yoga hmmm klinkt interessant maar zullen ze vast en zeker hier niet in de buurt hebben. Toch ga ik er naarvraag naar doen wie weet. About moeders ja af en toe ind gewoon laten gaan. Ik kreeg tussen de middag nog van de oudste (6) te horen dat ik te veel "zeur". In het Nederlands nog wel , moest eerlijk gezegd lachen maar deed het maar niet. Denk dat mijn kinderen dus ook over een paar jaar over mijn gezeur zullen schrijven in topics.
net bij de verloskundige geweest. baby doet het goed. zwaaide nog even naar mijn zoontje, maar hij vond het hartje luisteren een beetje eng. nu op naar 15 feb voor de pretecho. fijn weekend allemaal!!
Gisteren te horen gekregen dat mn HB gehalte veel te laag was. En ik gooide mn vermoeidheid maar op de tweede zwangerschap, peuter en mn werk haha. Maar het heeft dus echt een reden.. Het was nu 5,5. Vanochtend weer bloed moeten prikken in het ziekenhuis en afwachten nu wat de uitslag is. Ik heb al een recept voor ijzertabletten maar ik ga het eerst proberen op te lossen met floradix gezien ik al erg moeilijk naar de wc kan.. nu 12 maart pas weer een afspraak bij de verloskundige.
Corina: mocht floradix niet helpen en je moet wel starten met de ijzertabletten zou je misschien uit voorzorg laxeermiddelen vragen. Verloskundige of huisarts weet wel wat je mag gebruiken. Ik moet as dinsdag opnieuw mijn glucose laten bepalen. Waarde was een tiende te hoog... Zal allemaal wel meevallen..
Corina jeetje dat is zeker laag. Floradix doet wonderen. Mocht je toch pillen nemen neem dan elke avond een magnesium tablet. Moeders. Sommige zijn echt om van te houden en andere een heel stuk minder. Mijn schoonmoeder bemoeit zich helemaal niet met de kids of met ons. Is een echte snoepjes oma en mijn dochter zegt zelfs al nee al het haar teveel wordt. Fijn melanie. Hartje klinkt ook een beetje eng he. Je hebt het vast al eens verteld, maar ik begrijp dat je niet in Nederland woont. Mijn geheugen is een zeef. Gym of yoga ga ik niet doen. Bij de andere twee ook niet gedaan. Heb ontzettend veel aan het boek 'veilig bevallen' van Beatrijs gehad. Jony kon je je niet meer inhouden. Heb jaren terug nog wel kleertjes gekocht voor mijn dochter bij wibra en zeeman, maar vind de kwaliteit echt super slecht. Ondergoed en sokken/maillots haal ik er meestal wel voor onder de broek in de winter. Ook zoonlief draagt dan maillots. Nu lekker de voice kijken. Boodschappen voor de hele week zijn in huis. Dus hebben een rustig weekend.
Kikoe ahhh vandaar. Vind frans een prachtige taal. Maare stuur me geen winkel in want ik kom met verkeerde dingen thuis hahhaah.
Lees net op forum in een ander topic dat marjolijnart weer zwanger is !! Ze zat in het begin in ons topic Gefeliciteerd marjolijnart !!!!
Gefeliciteerd marjolein. Ayse je pendel klopte niet he Hihi. Heb ineens een buik terwijl ik lig. Echt bizar
Marjolein gefeliciteerd. Ik heb ook een soort van buikje als ik lig. Gaat opschieten nu. Vandaag maar eens wat spullen gaan shoppen Fijn weekend allemaal!
Gefeliciteerd marjolijnart!! Bij deze wil ik even mijn buikband showen. Hebben we besteld toen we het pas wisten en vandaag de eerste keer aan! En ook in ene weg mijn buik(je)
Hee Jony; leuke buikband en mooi buikje hoor!! Afgelopen donderdag bij de VK geweest, vorige x duurde het 15 a20 minuten voordat ze het hartje eindelijk gevonden had, ook maar even kunnen horen. Deze keer meteen gevonden! Heerlijk met wat schopjes tussendoor. <3 Ik voel de kleine al vaak bewegen!! Bij m'n dochter zat de placenta er tussen, dus voelde ik niet zo veel. Nu helemaal blij dus! Al meer mama's die de kleine al goed voelen zo vroeg?! Fijn weekend verder! Helaas moet ik werken