Ik voel dus echt nog helemaal niets. Heb ook nog geen mooie uitstekende buikje. Terwijl het met mijn 2de best vroeg was.
Bonsje werd je niet zenuwachtig dat het zolang duurde. Ik vind de kleine ook niet altijd meteen. Ik voel de kleine wel regelmatig. Heb een voorliggende placenta, maar onderin en aan de zijkant voel ik zeker elke dag wel wat nu. Duurde uiteraard wel langer als bij de vorige. Jony je groeit lekker. Blijft leuk he een buikband. Ik vind mijn buik nog niet groot genoeg ervoor. Staat dan een beetje raar hahaha. Mijn bolletje
Dank jullie wel schatten! ik neem jullie tips zeker weten mee! Magnesium tabletten slik ik al ivm kramp en rusteloze benen. Ik gebruik nu lactulose soms en de roosvicee laxo van mn zoontje haha. Werkt tot nu redelijk goed moet ik zeggen.
@Merryl wauw een flinke uitsteker al. Super mooi om te zien. Geniet ervan. Hoop dat het hier ook snel uitsteekt. Zijn jullie al wat aangekomen? Hier nog geen ene gram.
Corina, goed dat je die al slikt. Je hebt van solgar gentle iron. Ook ijzer waar je niet van verstopt. Ik zweer erbij. Kikoe dank je wel. Mijn man keek gisteren naar me en zegt ineens 'wow je gaat het nu echt zien'. Heb ook veel last van ongi kramp dus dat betekend groei. Aangekomen ben ik al ja. 4 kilo erbij de vorige keer.
Hoi Hier ben ik weer meiden Heb gekozen voor de VK praktijk met meerdere verloskundigen en dichterbij hihi... @Kikoe.....Ook hier nog geen uitstekende buik helaas...Wel ben ik niet zo slank als sommige meiden... ik weet niet als ik het voel, soms wat gekriebel heel licht maar verder niets... @Merryl....Mooie buik heb je al..... Moeten jullie al zwangerschapsbroeken aan of passen jullie sommige broeken nog wel ??? Gr Silly
@ silly al wel zwangerschapsbroeken omdat het gewoon lekkerder zit maar nog geen buik dus dat je kan zien dat ik zwanger ben.
Ja ik draag ook zwangerschapsbroeken. Andere broeken zitten niet lekker of ik krijg ze niet meer dicht. Draag veel jurkjes nu. Van de week op school zei er ook een dat je niks zag bij me. Niet erg dan word ik ook niet zo dik hoop ik dan maar.
Leuk zeg! sommige meiden hebben echt al mooie buikjes! Bij is geloof ik nog niet veel te zien. maar heb ook wel een buikje van mij zelf Ik moet nu ff opschieten, moet zo naar mn werk! xx Meis
Goedemiddag, ik ben weet terug op aarden!!!. Ik heb vanaf gister middag op bed gelegen met hoofdpijn. Zelfs een aspirientje hielp niet eens. Eindelijk ben ik er vanaf. Na een kop koffie. Nu kom ik er achter dat ik gisteren geen koffie heb gehad. Hoe zo verslaaft. Heb vanmorgen al lekker het hele huis gedaan en voel me echt super goed op het moment, ik heb energie voor 10. Heb ook lekker baby namen gekeken. en al een aantal mooie namen gevonden. Kon ik bij mijn zoontje geen meisjes namen vinden heb ik er nu al 6. en maar 2 jongen namen. Ik zag al weer wat mooie buiken voorbij komen. Leuk hoor! Gaan er nog meiden naar de 9 maandenbeurs? Ik denk het wel mijn zus wil heel graag. Dus ga dan maar mee he. Zwangerschaps broeken ja heerlijk al ben ik 5 kilo afgevallen. Naar dat komt er vast wel weer bij. fijne zondag allemaal.
Melanie als je dagelijks koffie drinkt kun je inderdaad flink hoofdpijn krijgen als je het een dag verslaat. Gelukkig helpt een bakkie meteen. Negenmaandenbeurs ga ik niet heen. Is me veel te druk en veel hebben we niet nodig. Ga ik me alleen maar lekker maken haha. En heb niemand om mee te gaan. Jullie ook een lekker weekend? Ben helemaal niks aan het doen vandaag. Mijn man is aan het klussen, kindjes spelen en ik doe niks.
Hier de hele dag bezig geweest met boenen, rustpauze en dan ga ik boven weer verder. Mijn meiden zijn ook aan het spelen maar dan voor de deur . Heerlijk weertje. Fijne zondag verder allemaal. X
Bij ons regent het al de hele middag helaas. Poetsen heeft nu geen zin en heb ik gisteren ook al gedaan hahah. Mp ergenissen hier. Grrrr. Gisteren vragen wat wil je er voor hebben. Bedrag hebben wij geaccepteerd willen ze er vandaag ineens meer voor hebben.
Bah. hier ook alleen maar grijs en regen vandaag. lig nu ff heerlijk op bedje na het eten. vind ik zo fijn na een dag werken. Fijne avond meiden.
Ikkuh: Nog last gehad van die pijn die doortrok naar je rug? Sprits: Hoe was het met dat hematoom op je echo? En waarschijnlijk een jongen dus, leuk zeg! Borst/flesvoeding: Ik ga flesvoeding geven. Ik moet zeggen dat borstvoeding mij altijd iets heeft tegen gestaan. Maar ik heb mijn pijnstillers en medicijnen moeten stoppen door de zwangerschap en daar kan ik echt niet nog langer zonder. Dus voor mij de reden om voor flesvoeding te kiezen. Thuis/werken: Ik ben afgekeurd anderhalf jaar geleden. Ik deed vrijwilligerswerk maar ook dit rond ik nu af. Er zitten een hoop nadelen aan het hebben van een aandoening maar ik zie het thuis kunnen blijven nu echt wel als een luxe. Ik vind het fijn dat ik straks lekker bij de kleine kan zijn. Lichamelijk zit het vrijwilligerswerk er met een kleintje ook echt niet meer in. Misschien over 5 jaar wel weer... Jony: Hoe is het nu met jou en je oudste? Helpen de medicijnen? Wat een mooie buik heb je al! Thir: Hoe gaat het nu met je met minder werken? Is het een beetje vol te houden? Corina: Hopelijk trekt je vermoeidheid wat weg door de floradix. Marjolein: Gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat een fijn nieuws! Bonsje: Wat leuk dat je de kleine al zo goed en vaak voelt. Ik voel ons meisje sinds een paar dagen af en toe. Soms twijfel ik weer even of zij het echt is. Maar het voelt echt niet als darmen! Merryl: Wat een mooie buik heb je al zeg! Leuk effect zo met die tekening/foto! Gewicht: Ik heb overgewicht. Ik ben tot nu toe niet aangekomen. Maar ik heb dan ook al wat reservevetjes... Wat wordt hier heerlijk gekletst. Ik was afgelopen week even stil. Heb elke dag wel mee gelezen maar ik zat steeds op tablet en dan kan ik geen hele verhalen typen. Hier gaat het lichamelijk echt even niet goed. Het was wel de verwachting door mijn aandoening. Maar ik heb al een bed staan in de woonkamer en ik kan maar heel kort zitten en lig veel. Ik heb ook al behoorlijk wat harde buiken en dat vind ik best eng omdat ik grotere kans op vroeggeboorte heb. De gynaecoloog gaf aan dat hij het (nog) niet zorgwekkend vond dus dat is fijn. Afgelopen vrijdag weer echo gehad bij gyn en onze meid ligt helemaal op schema. Ik geniet nog wel volop van de zwangerschap. Het voelt als een wonder en ik wist van te voren dat de zwangerschap heftig zou worden. Manlief is super lief en neemt huishouding uit handen. Ik voel me elke keer bezwaard maar hij geeft dat weer aan dat ik heel druk bezig ben met hele belangrijke taak: BROEDEN... En ik zag dat ik nog enige met meisje op het lijstje ben. Wat bijzonder zeg! Zullen straks wel wat meisjes gaan komen. Wil iemand mijn 20 weken echo op lijst zetten? 27 februari...
Hoi @Tineke....Jij bent idd nog steeds de 1ste met een meisje op de lijst, ben benieuwd of er snel meer zullen volgen die een meisje verwachten...Leuk, dat de kleine van jou er al lekker op los trappelt altijd zo leuk om te zien hihi.. Hier vandaag de kids weer lekker buiten gespeeld want hier was het heerlijk weer, alleen later op de middag regende het maar lekker bij vriendjes gespeeld.. Verder is Sharona weer ziek helaas en weer koorst, en het was net een paar dagen over en nu begint het weer nou ja uitzieken dan maar weer... Verder heeft onze jongste een erg rode borst/kin en wou gister avond absoluut niet slapen van de pijn dus huisartsen post gebeld en vanmorgen heen geweest en nu een soort antibiotica zalf gekregen en hopelijk dat dit gaat helpen want hij loopt er al een dikke maand mee, die kleine man. @Merryl....Dat ken ik idd via MP dan gaan ze akkoord met je bod en opeens willen ze er meer voor hebben... Dat is het na deel van mp helaas....succes verder met de zoek tocht... 9 maandenbeurs ga ik wel heen met een goede vriendin en moeder dus hopelijk leuke dingen hihihi verheug me er nu al op maar het moet niet te druk zijn maar het zal wel weer...maar goed weer een leuke dag voor de boeg zonder kids en dat is ook wel weer lekker kom morgen weer spieken en bij schrijven ga nu mijn bedje maar eens opzoeken want ben moe. Gr Silly
@tineke: het gaat hier beter. Kleine zijn hoest begint al wat losser te komen en de koorts is weg dus die kan morgen weer nr school... Ben eens benieuwd voor ons morgen, of de gyn wil kijken nr geslacht en of frummel wil meewerken ben zoooooooo nieuwsgierig nu!! zal ff balen zijn als het niet wil lukken, maar dan hebben we op zaterdag de 3D nog achter de hand dus.... Nu mijn bedje in, morgen weer een lange dag opleiding. Slaapwel allen! en tot morgen!!!
@tineke: die is gelukkig al minder Gisteren bovenverdieping schoongemaakt en beneden, wasjes gedraait en weggewerkt. Gisterenavond legde ik mn hand op mn buik, gaf zachtjes wat druk en voelde een schopje! Mn man verklaarde me voor gek haha tot hij het zelf ook voelde. Zo apart zo vroeg al! Maar wat fijn zeg die schopjes, ik ben over mn emotionele grens heen van de zwangerschap dus ik kan gaan genieten! Vandaag naar ikea om te kijken voor een andere eettafel en een dekbed voor J. Zn gave bed is begin juni klaar, soort dubbele bedstee *boven en beneden slapen* allemaal van steigerhout, normaal kost dat 1000,- nu de helft omdat hij door een collega van mn man wordt gemaakt, echt super! We hebben ook besloten om het babykamertje wat we hadden nu ook weer gewoon te gebruiken voor deze. Ben zo benieuwd, heb vanacht een paar keer gedroomd over een meisje maar heb geen idee wat het wil zeggen.