16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Corina, wat super dat jullie het beide konden voelen. Hier gebeurde gisteren hetzelfde. Heel zachtjes, maar duidelijk de beeb. Cool he.
    Hopelijk kun je nu meer gaan genieten.
    Wow zo een bedstee is echt heel erg gaaf inderdaad. Veel plezier

Jony succes vandaag. Ben heel erg benieuwd. Ik denk een meisje

Tineke wat vervelend dat je nu al zo een last hebt zeg. Zou je een tweede ooit wel kunnen lichamelijk gezien? Lijkt me erg lastig om nu al steeds minder te kunnen. Wie weet krijgen wij ook een meid en ben je niet alleen hahaha, maar ja kan ook zijn dat we de jongenslijst nog langer maken.

Silly beterschap voor de kindjes. Hoe kan dat nou ineens zo rood zijn geworden. Hoop dat ze snel weer de oude zijn.

Gisteren dus een heel druk beebje. Heerlijk. We zaten op de bank en voelde het zelf zo duidelijk. Mijn man zijn hand erop en ja hoor heel zachtjes wat schopjes tegen zijn hand.

2. AngelBianca

4 feb 2013
    43
    0
    0
    Alphen a/d Rijn
    #2682 AngelBianca, 4 feb 2013
    Laatst bewerkt: 4 feb 2013
    verkeerde onderwerp, sorry!

3. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Tineke, fijn dat je de baby ook al voelt. Wel minder dat je nu al een stuk minder kunt. Scheelt misschien een beetje dat je je er op ingesteld hebt, maar leuk is het natuurlijk nooit. Ook voor de andere dames leuk dat jullie de baby ook kunnen voelen. Ik voel hem/haar ook af en toe, nog niet zoveel. Dan heb je de bevestiging van een echo ook niet meer zo nodig. Als het beweegt leeft het.

Vorige week heb ik twee halve dagen gewerkt, 1 dag was ik nog vrij van dienst. Dus deze week voor het eerst 3 dagen van 5 uur. Heb twee vergaderingen afgezegd omdat de arbo wilde weten of 3 x 5 niet te veel is. Dan moet je niet nog 3 uur aan vergaderingen erbij doen. Plus reistijd, want ik zou er voor terug moeten komen aangezien het na werktijd is. Dus ik ben zelf ook erg benieuwd hoe het deze week gaat bevallen. Heb vandaag nog best veel klachten en dan zit ik nog thuis...

Hier heerlijk weertje vandaag. Al lekker buiten in de zon geweest met mijn dochter. Die riep steeds buite! buite!

4. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Wij krijgen ook een meisje!!! Wat super. Eerst jongetje.nu en meisje. Echt héél leuk!!! We hebben al een naam.. Nou ff voelen of het bij dit kindje past..
    Buikje begint te groeien. Vanavond via mp wat kleren halen. Ideaal.

Hoe voelt iedereen zich verder??
    Fijne avond allemaal

5. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Silly: beterschap voor je kids!

Jony: en? Hoe was echo? Geslacht kunnen zien?

Corina en merryl: wat bijzonder dat jullie aan buitenkant het al kunnen voelen met partner!

Thir: even afwachten hoe het deze week gaat. Wel goed om goed naar je lijf te luisteren.

Merryl: wat bijzonder dat je meteen aan tweede zwangerschap denkt, iets wat momenteel veel door mijn hoofd gaat momenteel. We wisten dat tweede lastig zou gaan worden maar helemaal uitsluiten durfde ik nog niet. Maar nu het lichamelijk zo hard gaat begint het wel realiteit te worden. Ik probeer extra te genieten nu en heel bewust alles mee te maken. Ik vind 1 kindje al een wondertje en ben hier ook erg dankbaar voor.

6. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaah nog een meisje!! Gefeliciteerd skt!!

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Skt jeeee een meid. Gefeliciteerd. Ik zal de lijst vanavond even aanpassen met alle afspraken ook weer.

Tineke hoop niet dat je het een vervelende vraag vind? Kan me voorstellen dat het heel erg moeilijk is om over na te denken. Ik heb natuurlijk geen idee wat je hebt en gaat me ook helemaal niks aan hoor. Zeer zeker van genieten. Of het nu wel of niet de laatste is.
    Ik ken types die niet werken omdat ze de druk om te moeten werken niet aankunnen, maar wel voor meerdere kinderen kiezen. Die mensen snap ik dan niet want met een kind moet je. Werk kun je afbellen je kind niet laten liggen of zitten. Is een heel ander verhaal dan dat van jou. Lichamelijk klachten heb ik helaas ook, maar functioneren gaat gewoon. Daarom vind ik het al heel knap dat je een zwangerschap aandurft.

8. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Merryl, helemaal geen vervelende vraag hoor. Ik vond het bijzonder dat je hier meteen aan dacht omdat ik merk dat mensen in onze directe omgeving zich niet altijd bewust zijn van de keuzes die wij moeten maken ivm mijn beperkingen. Maar ik voel me echt een gezegend mens met dit wondertje in mijn buik, maar natuurlijk is het ook wel heftig om te beseffen dat we een tweede waarschijnlijk moeten uitsluiten terwijl we het liefst minimaal twee kinderen zouden willen. Maar oke, uiteindelijk weegt die zegening van dit wondertje veel zwaarder en ben ik gelukkig mens!

9. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    skt, gefeliciteerd een meisje wat leuk zeg.

10. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    skt gefeliciteerd met jullie meisje, wat leuk ben je niet meer alleen tineke...

wij moeten zoals gewoonlijk strakjes gaan, maar ik zal zo gauw ik kan wat komen posten hier :)

ik wordt nu al wel een beetje heeeeel erg nerveus!! Geen enkele van de drie andere echo's was zo spannend als nu!

Dus tot later dames! :D

11. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Skt, gefeliciteerd. Wat leuk een meisje!!!! :D

Wij moeten nog 3 daagjes wachten! Begin zóó nieuwsgierig te worden nu.

12. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    veel kijk plezier Jony!!!

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jony veel plezier. Ben heel benieuwd.

Tineke mensen gaan altijd uit van het normale. Als een kan, is een tweede er toch ook zo. Er word vaak niet aan gedacht. Twee is super leuk, maar echt een heel stuk zwaarder zeker als ze anderhalf tot tweejaar schelen. Heel goed dat je al zo dankbaar bent voor deze kleine meid. Meisjes zijn geweldig voor een moeder. Jongens ook hoor, maar ik wasmzo blij dat de eerste een meisje was. Nu kan ik zeggen dat het beide echt net zo leuk is.

14. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Hihi hier schelen ze dadelijk ook maar 1.5 jaar. Zal idd druk worden. Maar komt vast helemaal goed. Vond overgang van geen naar een ook meevallen. Hoor van veel vrouwen dat 2e/3e kindje meegaat. Natuurlijk organisatorisch wel wat zwaarder..

Ja meisje.. Lijkt me voor et gevoel anders..maar denk in de praktijk eerste jaren wel meevalt...oeh ..als ze dadelijk op stap gaat...met vriendjes thuis komt enz.

Tineke..twijfel je sms nog over de echo..of het wel echt meisje is/blijft...Haha. Bij potty shot foto geplaatst..zei zeiden ook allemaal meisje;) en marita vond het ook héél duidelijk. Kon geen jongen meer worden zei ze.......maar toch;)

Veel plezier met echos . Hebben jullie "wens"??

Fijne avond

15. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een leuke berichten allemaal met de echo's!

SKT: Gefeliciteerd! Een meisje! :)
    Lijkt mij ook best eng later...als de meisjes voor de jongens wat aantrekkelijker worden. Bah...moet er nu nog niet aan denken. Ik ga even zoeken naar een kuisheidsgordel! :)

Jony: ik ben zooo benieuwd naar je echo!

Jongens of meisjes:Mijn ervaring is dat jongens wat rustiger zijn dan meisjes. Meisjes zijn wat kattiger. Ik geniet van beide! En het maakt niet uit want het blijven geschenken.....ookal kan je ze af en toe ook wel achter het behang plakken!

Hier schelen de jongste en de aankomende kleine ruim 2 jaar met elkaar. Het is de eerste keer dat ik ze zo kort achter elkaar heb gekregen. Tussen de oudste en de middelste scheelt 6 en een half jaar en tussen de middelste en de jongste scheelt 7 en een half jaar. Het is allemaal zo gelopen. En ben nu benieuwd hoe het zal zijn met 2 redelijk kort achter elkaar.

Ik ben zoooo benieuwd naar de 20 weken echo (voor het geslacht). Volgende week een afspraak maken voor de 20 weken echo!
    Mijn wens is (na 2 jongens en een meisje) nog een meisje! Drie van drie waren uitgekomen...ben benieuwd of mijn gevoel/wens nu ook weer klopt.

16. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    :( jammer maar helaas hing er bij de gynaecoloog op de deur een briefje. vandaag en morgen geen consultatie... is op spreekuur bij hem in de praktijk thuis. Dus uitgesteld tot donderdag... en keek er zo naar uit!!

17. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Slaap lekker meiden!
    Ik kan mn ogen niet meer openhouden... nog wel ff snel bijglezen. fijn dat het goed gaat met iedereen!

18. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poeh..ik schrok me rot toen ik die smiley en jammer zag staan bij Jony. Maar gelukkig niks ernstigs! Alleen erg jammer dat je nog een aantal dagen moet wachten!!

Meis, welterusten!!
    Ik ga er ook zo in!

19. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Dat is balen jony,moet je nog langer wachten.

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Balen jony, donderdag meer geluk hoop ik voor je.

Verschil in 1 of 2 kids vond ik behoorlijk groot zeker gezien de 19 maanden die ze schelen. De oudste had nog veel hulp nodig en dat was vaak aanpoten. Nu zitten er 29/30 maanden tussen en het verschil merk ik nu al. Kleine jongen is veel zelfstandiger. Een derde zou zo makkelijk mee rollen met de rest. Ik ben heel erg benieuwd.

Deel Deze Pagina