Ik weet ook alleen dat mijn bloedgroep A positief is. Verder werd er niks gezegd dus zal wel goed zijn toch? Enige wat ik weet is dat ik met 24 wk extra bloed moet prikken omdat mijn moeder diabeet was.
Hoi Alle meiden.....bedankt allemaal.... jullie horen van me vanavond hoe de echo gegaan is, ben nu al zenuwachtig hihihi... hoop dat het kleintje wel leeft en beweegt maar ben erg onzeker dus jullie kunnen je voorstellen hoe ik me voel ... zo rond 17.00 uur ben ik aan de beurt.. ben er vanavond na 21.00 uur pas weer omdat ik nog alles moet doen en nog de oudere kids halen van de AH... Duimen jullie voor me?? Gr Silly
Hoi @Corina....ben heel erg benieuwd......bedankt nogmaals jullie horen vanavond van me of het duimen geholpen heeft.. Gr silly
@ Meg: wat vervelend voor je dat overgeven. Hopelijk heb je snel weer een paar dagen dat het wat beter gaat. Kan me voorstellen dat je daar niet zomaar van hersteld bent. Succes! Misslegend: veel plezier met de echo.
O ja wat ik me eigenlijk ook nog even afvroeg. Zijn er hier mensen die van plan zijn om een draagdoek te gebruiken? Ik had een een rekbare bij mijn dochter maar vond die wel erg warm. Aangezien de volgende in juli geboren wordt ga ik op zoek naar een geweven. Zag al wel een site van dragen en voeden, maar mss zijn er hier ook ervaringsdeskundigen.
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - j/m Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (4) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - j/m Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4 - j/m 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen 22. (2) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. 28. (2) melanie76 - 2e - j/m Sprits -1e- j/m 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - j/m 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:23 jongens:4 meisjes:3 verrassing:2 ================================================ Afspraken 07-02 Misslegend Geslachtsbepaling 11-02 sunshine24 afspraak VK 12-02 merryl vk 15-02 Melanie76 pretecho, kikoe gyn echo, silly vk 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 1-03 thir 20 weken cho 04-03 SKT 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Zo volgens mij klopt alles weer. Het staat dus 4-3 voor de jongens. 19de al 3 meiden. Of het vandaag 4-4 wordt is dus nog even spannend. Wie weet is het al 5-3 of 4-4.
Ik heb bij dochterlief een rekbare en bij zoonlief een geweven gehad. Rekbaar vond ik vele malen fijner en zeker niet warmer als een geweven. Met een doek dragen in de zomer is sowieso erg warm.
Hallo iedereen, Zou het leuk vinden om hier ook mee te kletsen. Ik lees weleens mee op het forum, maar nu kan ik eindelijk ademhalen. Was een beetje bang dat er iets mis kon gaan, maar heb laatst de kleine gezien met de echo en nu kan ik eindelijk een beetje genieten! Wij krijgen trouwens een jongen. Leuk dat er een lijstje bij wordt gehouden!
IT'S A GIRL!!! Dr Papa wist het 100% zeker. Wat een leuke man! 60% van de 20 weken echo is al bekeken en dat ziet er allemaal keurig uit. Hij heeft heel veel uitgelegd, we hebben een hele hoop kunnen zien. Ons kleine prinsesje! Ben supertrots.
Aurora welkom en gefeliciteerd, een jongen wat leuk. Misslegend. Fijn dat alles goed is en een meisje leuk, leuk leuk
Dank je Melanie! Misslegend, leuk een meisje! Fijn ook dat je al veel punten van 20w echo kon bespreken bij je echo, vast een hele geruststelling! Hier kon ze wel veel zien, maar of die punten ook aan bod komen later weet ik niet. Maar de kleine man zag er hartstikke mooi en goed uit.
Goedenavond meiden, @Aurora welkom en leuk een jongetje! Eerste kindje? @Misslegend gefeliciteerd met je meid! @Jony begin nu wel een beetje jaloers te worden, mooie buik heb je meid. Bezoekje bij de gyn heeft mij gelukkig gerust gesteld. Onze knul doet het hartstikke goed en beweegt aardig veel.Waar de pijn vandaan kwam/komt kon de gyn ook niet 1/2/3 zeggen.Moet de komende dagen gewoon rustig aan doen en veel uitrusten. De pijn is wel minder geworden na gisteravond. Heb wel de hele nacht zitten piekeren of alles wel ok is. Thank GOD it's ok. Meneertje kwam elke keer met zijn billetjes tevoorschijn en liet graag zien dat ie een jochie is (confirmatie Jeeeeeeeeeej). Verder toch nog wezen winkelen en een paar babypakjes gekocht (Sale hier namelijk). Fijne avond meiden!!
Kikoe wat onwijs fijn dat alles goed is. Lekker wezen shoppen dus voor de kleine man. Misslegend jeeeee een meid. Gefeliciteerd en een opluchting dat er al zoveel goed is. Aurora welkom en gefeliciteerd. We zijn even ver. Ik zal je erbij zetten op de lijst. Gezellig.
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - j/m Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen 22. (2) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. 28. (2) melanie76 - 2e - j/m Sprits -1e- j/m 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - j/m 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:23 jongens:6 meisjes:4 verrassing:2 ================================================ Afspraken 11-02 sunshine24 afspraak VK 12-02 merryl vk 15-02 Melanie76 pretecho, kikoe gyn echo, silly vk 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 1-03 thir 20 weken cho 04-03 SKT 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Vergeetachtigheid: Ik ben ook vergeetachtiger, normaal vergeet ik eigenlijk nooit iets. Nu wel en ik ben wat warriger. Kom af en toe echt niet op bepaalde woorden... Al heb ik dat wel vaker maar het is nu wel heel erg... Jeetje Bonsje, dat is wel heftig met bloeduitstortingen helemaal. Wat bizar dat dit komt van overgeven zeg. Hopelijk trekt het snel weg en voel je je snel beter. Meg, balen dat je je weer echt minder voelt. Hopelijk breekt er nu weer betere periode aan. Ik ga hard voor je duimen dat het niet 9 maanden duurt. Maar ook bij HG duurt het meestal niet 9 maanden toch? Ik hoop het voor je! Jony, wauw wat een prachtig buikje! Silly, ben benieuwd hoe je echo was! Merryl, bedankt weer voor het bijwerken van de lijst!! Welkom Aurora!! Leuk dat je ook al weet wat het is! MissLegend, jaaaaahhh nog een meisje! Flinke inhaalslag hier! Wat heerlijk dat er meteen goed naar jullie kleine is gekeken. Kikoe: Wat fijn dat alles goed was met jullie kleine!
Bij deze gooien we de stand op 5-4 voor de jongens!! Hoe duidelijk kan het zijn... Voor de rest alles prima in orde en perfect op schema!!
Jony 6-4 inmiddels voor de jongens. Gefeliciteerd. 3 knullen straks leuk joh. Kon de lijst nog aanpassen.