Ja idd, de jongens wouden graag een zus, maar ze zijn even blij met hun broer nu... en de jongens ben ik nu al wat gewoon dus komt helemaal goed
Ahhh ze wilde een klein zusje. Zullen net zo blij zijn met een broertje. Mijn dochter wil een zusje, maar ja misschien moet ik haar toch teleurstellen. Ze heeft al een broertje dus ja een tweede broertje kan in haar ogen gewoon niet.
Hoi Allemaal bedankt voor het duimen meiden... Alles was goed met ons ukkie.... Ik was zo zenuwachtig maar eigenlijk is alles voor niets geweest want alles was gewoon goed... Het was al slokjes vruchtwater aan het slikken en het kindje had elke keer de handjes voor het gezichtje, zo liefffff... Verder zat het ook elke keer in kleer makers zit, dus het kindje wou het geslacht niet laten zien maar na een paar keer toch wel laten zien... We wouden het eerst niet weten maar toch wel gedaan want dan weten we ook welke kleur we moeten kopen en dat is toch wel handig hihihi.. Het geslacht houden wij ook lekker geheim..... Het is lekker voor ons zelf... Gr Sily
Mooi Trudie. Silly fijn dat het goed was allemaal. Hoop dat je gerustgesteld bent. Ik zal je net als bij mij neerzetten op de lijst. Geniet ervan. Is een leuk geheimpje.
Misslegend en Jony, Gefeliciteerd! Ik wil oooook Jony, de echo foto is niet te missen Aurora, welkom! Jij ook gefeliciteerd!
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (1) Ikkuh1985 - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen 22. (2) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. 28. (2) melanie76 - 2e - j/m Sprits -1e- j/m 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:23 jongens:6 meisjes:4 verrassing:3 ================================================ Afspraken 11-02 sunshine24 afspraak VK 12-02 merryl vk 15-02 Melanie76 pretecho, kikoe gyn echo, silly vk 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 1-03 thir 20 weken cho 04-03 SKT 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Hoi @Aurora...Welkom meid...ook jij een jongen, gefeliciteerd.. @Misslegend...Een meisje, geweldig, dus kun jij roze gaan shoppen... @Merryl...Ja jullie houden het ook geheim toch of heb ik nu de verkeerde voor me?? Ja, ik ben zeker gerust gesteld dat alles goed is, nu begint het genieten pas echt nu we het geslacht weten.. En ja een geheimpje is zeker leuk maar ben benieuwd hoe lang ik het voor me kan houden hihihi.. Ik moet me natuurlijk niet verspreken wat ik wel vaker doe maar probeer goed op te letten GR Silly
@trudy: mooi buikje heb jij ook al!! @silly, dank je! Wat fijn dat jullie het ook gezien hebben. En een leuk geheimpje nu... spannend dan voor iedereen die het weten wilt
Hey meiden, Ben weer even niet geweest dus heb niet alles kunnen onthouden zit via me telefoon... Dus Sorry als ik iets vergeten ben Meiden met het geslacht gefeliciteerd Super allemaal dat jullie het weten ik ben ook echt zo nieuwsgierig... Heb eigenlijk 11 maart pas de echo maar ga misschien op de 9maandenbeurs laten nakijken alvast als ze nog plek hebben ben een paar keer met vriendinnen mee geweest ervoor en dat ging goed daar dus ga het proberen. jony Haha jou mannetje liet het graag zien! Bloedgroep heb ik maandag te horen gekregen bij de vk dat ik o-negatief heb dus krijg ook een prik met 27 weken ik begreep van me szusje daar het waarschijnlijk in een spier moet klopt dat? Vergeetachtig zo te merken hebben meerdere er last van ik ook vergeet ook elke keer de naam van mee beste vriendin der zoontje die is nu 4 maanden... Ze heeft het gelukkig nog niet die gehad Haha. ouders... Merk wel dat ze beide veel willen weten en me smoeder begon me ook al te vertellen dat ik echt een cursus moet volgen voor de bevalling maarja ik ben zo Eigenwijs als wat dus ze horen alles heel snel alleen moet ik soms misschien iets minder bitchy zijn... Oja iemand vroeg nog over de kramp die ik heb gehad is eenmalig geweest bij de vk verteld en die gaf ook al aan over darmen. Iemand had en foto geplaatst van der buikje wow wat is dat mooi echt goed zichtbaar hier nog niet erg meer nog een buikje dat ik Hey idee heb gewoon dikker te worden van eten ofzo Haha gelukkig eet ik niet zoveel waardoor ik aan neem daar het niet door eten komt
Silly klopt bij ons is het ook een geheimpje. Iemand dacht laatst dat ik me versprak. Ik had kleertjes uitgezocht en vond een hoop wat ZE BEIDE aan kunnen. Zowel jongen als meisje. Dus zij dacht dat ze in deze zin meisje betekende. Pffff waar mensen al niet op letten. Nee we hoeven het niet te weten, maar ondertussen wel luisteren naar wat je zegt. Moet zeggen dat het geheim houden me goed afgaat. Kamertje gaat ook op slot zodra en ook maar blauw of roze te vinden is. Of leg expres de verkeerde kleur neer hahahaha. Ikkuh de prik zetten ze in je bovenbeen. Valt echt reuze mee. Goed blijven bewegen dan heb je ook geen last daarna. Grote kans dat ze eerst bloed afnemen met 27 weken om de rhesus van de baby te controleren. Pas als die positief is krijg je een prik.
Trudy jij ook al een mooie buik...ben de enigste die nog loopt met een ''vetrolletje'' denk ik.Zal vast wel gauw genoeg komen. Geniet ervan meid! Silly fijn te horen dat je gerust gesteld bent, heerlijk gevoel is dat! Ik ga maar eens een beetje tv kijken Star Academy op tv. Mis Nldse tv heel erg.
Hier willen we het niet weten,nou ja ik wel, maar manlief niet....En als ik het zou weten,kan ik me toch niet stil houden..Volgede week vrijdag gaan we een weekje naar Winterberg...als ik terug kom heb ik de uitgebreide 20 weken echo...duurt langer,en uitgebreider, ga natuurlijk wel zeggen dat we het niet willen weten..maar ja
Jony: gefeliciteerd, een huis vol leuke knullen dus. Leuk zeg!! Trudy, wat een mooi buikje heb je al!! Silly, wat fijn dat alles goed is met jullie uk! En wat leuk dat jullie het nu ook weten. Gefeliciteerd! Lijkt me heel lastig om geheim te houden maar het heeft ook wel iets heel speciaals! Corina, ook al zo'n mooi buikje!! Wat super leuk om te zien! Mijn ouders hebben gister behang boeken gebracht omdat ik niet meer uitgebreid kan shoppen. Dus lekker thuis uitzoeken. Wat een leuke dingen hebben ze tegenwoordig zeg... Wat een keuze! Manlief en ik hebben apart van elkaar hetzelfde uitgekozen haha... ik vind het zo fijn dat we dezelfde smaak hebben. Super leuk om zo bezig te zijn om dingen uit te zoeken en gezellig te maken!
Dank je wel ladies! Ik ga J. op bed leggen en dan zelf ook lekker tutten. Manlief slaapt ook, heeft nachtdienst gehad, hoop dat hij nog slaapt haha want er knapte net een ballon door J. die ging er boven op liggen haha.
Hier mijn buikje, morgen alweer 17 weken zwanger van de tweede! Heb het idee dat het deze keer sneller gaat?! (Bedoel dan dat ik alweer bijna op de helft zit) Tineke; wat leuk dat jullie hetzelfde hadden uitgekozen! Scheelt weer discussies, haha Fijn weekend allemaal!
Jeetje meiden mooie buiken hoor. Zal het weekend ook nog even een kiekje maken. Bonsje. Ik heb het ook hoor, dit is mijn 2e en je zag het echt al snel. Het is dat ik zeker weet dat het er echt maar 1is .