16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bij een 2e gaat ook alles sneller, alles is al een keer uitgerekt geweest en je aandacht is niet continue bij de zwangerschap maar ook bij je andere kindje die aandacht vraagt hihi dus ook dat gaat sneller:D

2. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Vind ook hier dat het snel gaat... de tijd en de buik. Hier is het dan wel nummer 3. Leek net of mijn lichaam zei: Er zit wat in.. Uitbreiden!!!!!!
    Nog een 3 weekjes en we zitten bijna allemaal op de helft, wat vliegt de tijd. Zie ons nog goed onze testjes posten :D

Vandaag onze 3D echo, ben zo benieuwd om ons mannetje eens 'anders' te zien! Super spannend, vanmiddag om 14u moeten we gaan. Maar zal pas vanavond zijn dat ik wat kom posten!

Fijn weekend allemaal!!

3. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    veel kijk plezier Jony!

4. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Veel plezier Jony!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mooie buikjes al zeg.

Jony veel plezier vandaag. Geniet ervan. Wij hebben 3 weken terug ook 3/4 d gehad. Prachtig.

Het gaat nu nog sneller als bij de tweede. Heb er nu twee die aandacht vragen. Gaat echt snel.

Blugh heb last van aambeien. Wel vaker gehad, maar baal er altijd zo van. Kracht zetten durf ik sowieso al niet als ik zwanger ben en nu dus helemaal niet. Ellende. Ga maar iets van lactulose halen zodat het zacht blijft.

6. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    @merryl. wat vervelend zeg. Hier last van een koorts lip. Heb er wel vaker last van. Het is altijd een vies gezicht. En mijn klieren zijn ook nog opgezet in mijn hals. Maar ook positief nieuws hier met mijn blaasontsteking gaat het de goede kant op.
    Fijn weekend allemaal

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Een koortslip lijkt mij ook niet fijn nee. Nooit gehad gelukkig. Je kunt er zo weinig aan doen.
    Wat fijn dat het beter gaat met je blaasontsteking.

8. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    het enig voordeel dat ik hier aan heb is, dat ik al 3 jaar geen griep heb gehad. de meeste mensen om me heen krijgen de griep. ik een koorts lip :):)

9. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Veel plezier Jony!

Merryl 2 kiwi´s eten per dag, moet ik nu ook met mn ijzertabletten haha werkt goed.
    En anders een glas roosvicee laxo of gedroogde pruimen even een nachtje laten wellen en daarna opeten.
    Ontbijtkoek wil ook nog wel helpen net als sinasappelsap.
    (obstipatie en aambeien expert helaas)

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Koortslip is dan prettiger denk ik. Heb een hekel aan de griep.

Corina hm je kent het. Ik drink een glas water lauw en dat werkt meestal wel. Heb ook curanol tabletten. Ik vind het zo iets naars.

11. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Ik heb het overgehouden na de bevalling, soms hele trossen, diepe zucht...

curanol tabletten wilde ik ook aan gaan beginnen.
    Ik heb wel de zalf ervan.
    Fijn is het niet nee en vind het soms ook echt ranzig, bij mezelf dan.. douche ook vaak als ik naar de wc ben geweest omdat ik altijd bang ben dat er iets ergens nog tussen zit.
    bleeehhh vies praatje hahaha

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Het is een rotkwaal. Ik had ze ook nooit tot na de bevalling ook volgens mij. Zit inwendig gelukkig en vlakbij de uitgang zeg maar. Ja is een vies praatje, maar iedereen poept hahahaha.

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    haha daar heb je gelijk in.
    Ik heb ze helaas beide, dus inwendig en uitwendig..
    na deze bevalling wil ik informatie gaan inwinnen om ze weg te laten halen..

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Dat zou ik ook doen, zeker als je er altijd last van hebt. Stomme dingen zijn het.

15. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Bij deze onze prachtige zoon in 3D!

LINDA EN MATTHEW_0002.jpg

Het was een prachtige ervaring en raad het iedereen aan. Ze gaf bij alles wat ze deed uitleg. Meneer lag lekker op zijn rug met zijn benen in de lucht. En dan ook nog super lange benen. Het viel de echoscopiste meteen op. en gemeten: 7.13cm. Lijkt me ook best lang als hoofd-stuit al maar een 15cm is nu :D

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mooi Jony. Zo klein en compleet al. Ons kleine lag ook met beentje omhoog en over elkaar en handjes achter het hoofdje. Heerlijk.

17. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @merryl oei dat lijkt me pijnlijk om aambeien te hebben. Gelukkig nooit ervaring mee gehad (even afkloppen).Ik hoop dat je er gauw van af bent. @jony wauwwww wat mooi!!

18. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Jony.....Wat mooi zeg, en idd lange benen op de echo foto hihihi....Ga je trouwens later in de zwangerschap ook nog weer een echo laten maken?

@Merryl...Nee ook nog nooit last van gehad, ook maar even afkloppen...

Hier verder alles goed...
    Gr Silly

19. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Oh Jony: prachtige plaatje!!!
    Merryl: vervelend en pijnlijk!! Hopelijk wordt het binnenkort minder!!

Vandaag eindelijk positiekleding geshopt, 3 fantastische setjes gekocht. Nu alleen nog fatsoenlijk ondergoed, maar dat blijkt stuk lastiger! Te klein, te groot, te duur of lelijk... :(

Doet iedereen voorzichtig met de sneeuw!!

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Manlief is net de deur uit om te werken, hier geen sneeuw maar ijzel.
    Ik moet nieuwe bhs haha maar worden gewoon simpele dingetjes eventjes.
    Ben al 2 cupmaten gegroeid.. auw..

Deel Deze Pagina