@corina: dat kennen we, dat hebben wij afgelopen woensdag gehad. Dan vraag je je toch af waar ze zich wegsteken Ik lig weer plat, voor de verandering, pffff, deze keer wat zwaardere medicatie en hopen dat ik er deze keer helemaal vanaf geraak. Begin dat snot en die zakdoekjes aardig moet te geraken na een maand! @brienoontje: welkom en gefeliciteerd!
Jony, wat vervelend zeg. veel beterschap. Corina, dat is inderdaad schrikken. mijn kleintje was erg druk gisteren, sinds een paar dagen voel ik hem of haar heel goed. wat een heerlijk gevoel weer. nou vrijdag weet ik ook eindelijk of het een jongen of een meisje word. kan niet wachten. vandaag werken maar ik doe lekker rustig aan, zo als nu fijne dag allemaal
Sprits, ik vind het wel wat geruststellend dat ik niet de enige ben met zoveel harde buiken al. Ik heb trouwens niet zo'n gevoelige buik dat de kleine me pijn doet. Het komt bij meer vanuit mijn bekken vermoed ik. Och Jony, het wil echt niet opknappen bij je. Bah, wat zul jij daar ondertussen zat van zijn! Melanie, wat super dat jij je kleintje ook voelt. Wij hebben zaterdag trouwens zo'n super luxe schommelstoel kregen voor ons kleintje van mijn ouders. Hoe bedenken ze zulk spul zeg. We hadden hele eenvoudige wipper in onze gedachten maar mijn ouders dachten daar anders over hihi... ik zou het zelf niet snel kopen maar ik vind het wel heel leuk. Leuke geluiden erin en tril en schommelfunctie. Nu alleen maar hopen dat ons kleintje het ook leuk gaat vinden haha...
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (2) Ikkuh1985 - 1e - j/m Brienoontje - ? - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen 22. (2) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. 28. (2) melanie76 - 2e - j/m Sprits -1e- j/m 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:26 jongens:6 meisjes:4 verrassing:3 ================================================ Afspraken 11-02 sunshine24 afspraak VK 12-02 merryl vk 14-02 Brienoontje geslachtsbepaling 15-02 Melanie76 pretecho, kikoe gyn echo, silly vk 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo; Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 01-03 thir 20 weken echo 04-03 SKT 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Brienoontje op de lijst gezet. Is het je eerste kindje?
Tineke. Wat lief zeg. Ik had ook al mooie gezien bij babypark. Wij hebben een gewone wipper blauw. Dus als het een meid word wil ik wel een andere. Hier ook al harde buiken vooral eind van de middag.
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (2) Ikkuh1985 - 1e - j/m Brienoontje - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (2) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen 22. (2) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. (1) Sprits -1e- j/m 28. (1) melanie76 - 2e - j/m 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:26 jongens:6 meisjes:4 verrassing:3 ================================================ Afspraken 12-02 merryl vk 14-02 Brienoontje geslachtsbepaling 15-02 Melanie76 pretecho, kikoe gyn echo, silly vk 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo; Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 01-03 thir 20 weken echo 04-03 SKT 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Lijst aangepast en uit de Quote gehaald.
Ik vind dat verstoppertje spelen maar niks hoor haha. Te veel ruimte nog he. Vandaag een kort dagje tot 2 uur. Ik zou anders sowieso om half 4 al weg zijn ipv half 5 omdat mn man deze week avonddienst heeft en dus om 5 uur al weg is. J.ayden wilde we niet voor een uurtje bij opa en oma of iets dumpen omdat hij ziek is, die wil alleen maar slapen slapen slapen nu. Arm kind. Maar om 2 uur hebben we een ontruiming van het gebouw en dat duurt een uur. M'n baas wilde me niet een uur in de kou laten staan dus mag naar huis. Lekker hooorrrr Hij is soepeler geworden sinds hij zelf kleinkinderen heeft.
He meiden! Er zijn al best wel veel die het geslacht van de baby al weten. Ik ben ook zoooooo super nieuwschierig! Hopelijk gaan ze het zien op de 20 weken echo vlgd week. Ik ga ff lekker relaxen vandaag. xx Meis
Ja er zijn inderdaad best heel veel die het al weten. Straks krijgen we de periode dat we 20 weken echo's hebben en dan zullen ook wel weer een aantal het gaan horen. Leuk zeg! Doet iedereen eigenlijk 20 weken echo? Volgende week zijn de eerste 20 weken echo's al zag ik. Ik had verwacht dat ik me hier van te voren heel druk om zou maken maar ik ben gelukkig helemaal niet nerveus (duurt ook nog 2 weken hoor). Komt ook door pretecho denk ik... Al is het natuurlijk altijd een beetje spannend voor het moment zelf. Maar ik heb er heel goed gevoel over. Fijn Corina dat je eerder naar huis kunt door die ontruiming. Uur staat koukleumen is ook niets inderdaad!
Ik moet helaas nog wachten tot 26 februari! haha wij willen het ook zo graag weten! Ik moest net lachen om mn man, kreeg een whatsapp : is kut met J. vandaag, de hond moet ik nog doen en wil boodschappen doen maar hij moet ook zo weer slapen hij is stik snotterig' ik stuurde terug 'welkom in mijn wereld.. leg j. op bed, ga dan met de hond lopen en ik doe straks wel even snel wat boodschapjes dan.' Normaal als hij nachtdienst heeft doe ik alles, in huis, de hond, boodschappen en de kleine, mij hoor je dan niet zeuren haha en hij moet het nu 3 dagen doen en gelijk gezeik.. Vanochtend ook om kwart voor 5 had J een nachtmerrie dus moestie er even uit, maximaal 5 minuten en al gelijk zeiken toen ik eruit ging om naar mn werk te gaan 'ja en nu ben ik er vannacht al uitgeweest en moet ik er straks weer uit voor hem' Ik heb niks gezegd, dacht genoeg haha maar sprak het niet uit en ben weggegaan.
Welkom breinoontje. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Corina, mannen kunnen veel minder hebben met kinderen vaak. Zeker als ze moe zijn en veel meer moeten doen als anders. Lekker dat je eerder weg kan. Ik zag een mooie buik voorbij komen van skt? Gaat de juiste kant op. 20 weken echo's komen dichterbij. Dan zijn we op de helft meiden Dan gaan we de kant op dat je echt gaat groeien en even lekker zwanger kunt zijn. Dan de tijd tot de bevalling. Zo spannend. Heb er gewoon zin in. Allemaal een lekker weekend gehad? Vergeet haast dat het al dinsdag is. Straks vk controle. Uk was gisteren erg druk. Voel het van binnen heel duidelijk. Baarmoeder zit volgens mij al heel hoog. Ben benieuwd war de vk zegt.
Goedemorgen dames, Welkom nieuwe dames! Kleine voelen: ik voel de kleine nu duidelijker. Echt zo bijzonder weer! Harde buiken: hier af en toe ook harde buiken wanneer ik een drukke dag heb gehad. Ik kan me dat niet van vorige keer herinneren zo vroeg.. Afspraken: kan iemand mij op het lijst zetten? 8 Maart 20 weken echo en 19 Maart VK Buikfoto: 17 weken en 1 dag (let niet op de rommel! We zijn met grote schoonmaak bezig en er komt nieuwe vloer in huis) Is onze vierde kindje! Dus, buik groeit als kool!
Eindelijk na een aantal dagen onzekerheid of het de kleine was of wat anders ben ik er nu zeker van dat het de kleine is die flink bezig is met gymnastieken , zo bijzonder! Donderdag weten we eindelijk of het een meisje of jongetje is en ben nu al zenuwachtig. Heb ook poging gedaan om een foto toe te voegen maar weet niet of het gelukt is. Zo trots op mijn buikje (zondag gemaakt dus daar 17 weken en 4 dagen)