Hoi @Lellebel....Welkom en gefeliciteerd meid... Verder weinig nieuws hier, morgen voor het eerst naar de VK dus spannend....ik moet er om 16.15 uur zijn dus ben er pas laat om verhaal te doen. Gr Silly
Hoi @Trudy...Fijne vakantie... @Christen.... Ja is zeker spannend en vooral de eerste keer, toch de spanning van kunnen ze het hartje vinden ja of nee... Meiden, ik hoop dat jullie me kunnen helpen...ik ben op zoek naar een babykamer en zit tussen twee modellen te twijfelen het is op de site van baby- dump maar tussen de babykamer Dover en de babykamer Cambridge de Dover is donker grijs en de Cambridge is ook wel grijs maar meer grijs-bruin.. bij de Cambridge babykamer zit er 1 lade meer in de commode en 1 legplank meer in de legkast als de Dover babykamer.. alleen de cambridge babykamer is 100 euro duurder dan de Dover welke zouden jullie kiezen en welke vinden jullie mooier Groetjes Silly
Lellebel: welkom en gefeliciteerd!! Trudy: Fijne vakantie! Silly, qua stijl zijn het redelijk gelijke kamers. Beide mooie kamers! Poeh lastig. Ik kan ook niet inschatten of je die extra lades nodig hebt aangezien het mijn eerste is. Ik zou gaan voor wat ik mooier zou vinden want de op de commode heb je lade meer maar ze lijken wel weer lager... Ik denk dat het verschil in ruimte maar klein is. Dus ik zou kiezen voor de mooiste. En dat is per persoon verschillend denk ik... Veel plezier bij VK vandaag.
Silly, moeilijke keus hoor. Vind ze alle 2 erg mooi mijn mams heeft ook even gekeken en wij zouden voor dover gaan. Succes met beslissen. Ik heb om 13:45 mijn pretecho. Joeeehoeee eindelijk nu hopen dat de kleine er ook zin in heeft!!! tot straks dan maar
Trudy veel plezier. Lekker van genieten hoor. Silly lastig. Zelf had ik een commode zonder lades en dat vond ik best lastig. In een la kun je makkelijker iets kwijt. Melanie je ligt nu op de echobank. Spannend. Hier niks bijzonders. Flinke moeder frustraties weer helaas. Dacht aan de al gekochte luiers het geslacht wel even te zien. Alsof er roze en blauwe luiers bestaan. Zucht.
Wat leuk melanie! Weer een meid erbij! Gaat goed vooruit nu. zijn er al veel die het weten.... Ik ga straks mijn jongens ophalen na een weekje bij de papa. Wat heb ik ze gemist!!! zijn er meiden die sinds ze zwanger zijn ook dingen helemaal niet meer lusten. Ik heb er eigenlijk weinig last van. Alleen de witte limonade van de a.ldi smaakt nu vreselijk. Ik heb al bij 2 verschillende flessen gevraagd aan VL of ze nog wel goed was. Nu weer hetzelfde probleem. ongeopende fles, nog goed tot september en toch smaakt hij alsof hij al weken open staat. baaaaaahhh
Ben ik weer, veel te lang niks laten horen! Zie dat er weer geslachtsbepalingen zijn geweest! Wat leuk! Ik moet nog even van alles teruglezen. Hier gaat alles goed. Voel de kleine al steeds meer. Voel hem al een paar weken, maar nu steeds harder en vaker En ik heb een vraag. Ik hoop dat ik hiermee niet herkent ga worden, maar vooruit; Onlangs heb ik van een collega van mijn man een prachtig (zwangerschaps)cadeau gekregen. Ze was erg blij voor ons en heeft dit toen gekocht. Zo lief van haar! Wil nu graag iets teruggeven, maar ik weet niet wat. Ik dacht eerst aan een bloemetje, maar ik kan die zelf niet geven, want ze kan ze op het werk niet bewaren. Ik kan ze misschien thuis laten sturen, maar dan moet mijn man haar adres opzoeken en dat staat denk ik een beetje creepy. Ik ken haar verder niet, nog nooit ontmoet. Mijn man praat wel eens met haar, maar vaak alleen over werk, en blijkbaar veel over mijn zwangerschap Ik weet dat ze ergens in de 40 is. Wie weet iets leuks? Het is echt een prachtig cadeau en wil heel graag iets moois terugdoen. Een lief kaartje doe ik er sowieso bij.. Alvast bedankt voor het meedenken, ga ik nu even zoveel mogelijk teruglezen
Melanie wat leuk, een meid!! @Jony hier smaakt alles nog prima, met uitzondering van koffie. Verder niet echt trek meer in vlees en in het begin leek cola op zwarte aarde. Geniet lekker weer van je mannen!
Melanie, wat een mooie echo! Gefeliciteerd met je meid! (ik krijg nu alleen maar meer en meer zin in de 20 weken echo...ben zoooo benieuwd na al die echo's!) Silly, ik ga voor de 'Dover'! Jony, je bent nu aan het genieten van je jongens. Fijn dat ze weer thuis zijn! Hier smaakt alles weer! Ik kon in het begin geen roomboter zien (hier smeren we roomboter op brood inplaats van de normale boters, dus ik moest wel af en toe wat kopen) Aurora, Meestal is een leuke bedank kaartje meer dan genoeg! Of een kleine mand maken met allemaal lekkers erin en cellofaan papier omheen met een mooie strik...voila! Succes ermee. Laat je weten wat het geworden is?
Jony fijn dat je jongens er weer zijn. Geniet van je weekend. Aurora wat leuk je weer te lezen. Ik heb vorige week de lijst opgeschoont en je eraf gehaald maar ik zal je straks weer terug zetten. Een kaartje zal ze vast heel erg leuk vinden en misschien een bodylotion of douchegel De nieuwe zet ik er straks ook even bij.