Hoi @Melanie....Dus een meid.....Van harte gefeliciteerd meid... Dus jullie zouden ook voor de Dover babykamer gaan, ja ik vindt hem zelf ook mooier dan die Cambridge babykamer want de Cambridge is meer grijs-bruin en de Dover is echt donker grijs.. @Christen....Dus jij gaat ook met mij mee voor de Dover, leuk hihihi... @1983Tineke.....Voor welke babykamer zou jij gaan, de Dover of de Cambridge??? Nou vandaag bij de VK geweest en een boel informatie gekregen, super leuk en kan weer een tijd voor uit met lezen lezen en nog eens lezen hihi... Ik moet woensdag bloed gaan prikken hier in het dorp en bloed druk gemeten en dat was ook goed... Toen gaan liggen en ging ze op zoek naar het hartje en ja hoor ze had het gelijk te pakken maar het was lekker aan het zwemmen denk ik want elke keer moest ze weer ergens anders zoeken dus ben weer gerust gesteld.. even voor het lijstje 8 maart gratis echo 14 maart 20 weken echo 15 maart VK kom later wel even weer lezen ga nu ff douchen Groetjes Silly
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (2) Ikkuh1985 - 1e - j/m Brienoontje - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (3) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen Lellebel - 1e - meisje 22. (3) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m Deetje - 1e - meisje 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. (1) Sprits -1e- j/m 28. (1) melanie76 - 2e - meisje 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:28 jongens:6 meisjes:7 verrassing:3 ================================================ Afspraken 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo; Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 01-03 thir 20 weken echo 04-03 SKT 20 weken echo deetje 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 08-03 silly echo 14-03 silly 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo silly vk, merryl vk 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
En toen hadden de meiden de achterstand al ingehaald. Wauw... Silly: ik denk ook dat ik voor dover zou gaan. Hier helemaal geen last van hormonen hoor.... ik ben van mezelf al emotioneel maar ik jank nu al elke voice kids uitzending...
Krijg met de telefoon geen foto geplaatst.... dus echo van gisteren plaatsen lukt me niet. ... 4 maart krijgen we 20weken echo. . Ben benieuwd! Vind ik wel spannend
Hoi @1983Tineke......Ja de Dover is idd ook mooier, lekker donker grijs en kun je met meer tinten mooi aankleden denk ik... @Deetje...Spannend, bij iedereen komt de 20 weken echo al lekker dichtbij... Jammer dat je de foto niet kunt plaatsen Gr Silly
herkenbaar al hou ik me in. Gisteren een programma over een man die op een wel heel speciale manier zijn vrouw ten huwelijk vroeg. Slik. Deetje je staat op de lijst hoor
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (2) Ikkuh1985 - 1e - j/m Brienoontje - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - j/m 19. (5) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - j/m Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (3) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen Lellebel - 1e - meisje 22. (3) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m Deetje - 1e - meisje 23. 24. 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. (1) Sprits -1e- jongen 28. (1) melanie76 - 2e - meisje 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:28 jongens:7 meisjes:7 verrassing:3 ================================================ Afspraken 16-02 Narcisje80 gyn + bespr. behandelplan 19-02 Meis1987 20 weken echo + VK 22-02 bonsje 20 weken echo 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo; Misslegend vk 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w, Tineke 20 wk echo, Misslegend 20 weken echo Maart 01-03 thir 20 weken echo 04-03 SKT 20 weken echo deetje 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 08-03 silly echo 14-03 silly 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo silly vk, merryl vk 20-03 thir vk Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Sprits dat heb ik helemaal gemist. Wat leuk een knul. Het staat nu gelijk. Ben heel erg benieuwd naar de uitkomst als ze er allemaal zijn
Silly wat fijn dat alles goed is. Emotioneel ja hier ook hoor. Kan echt om alles janken. Hier nog even een foto van mijn meisie . ze wist het heel zeker. ze zei geen twijfel mogelijk dus ik thuis nog even andere echo's gekeken op het forum en ja ik ben overtuigd
Jaa zeker een meisje! Bij 16 weken was t bij ons 99% Deze week bij 17,3 weken 100% Duidelijk die 3 streepjes te zien dus ik was ook gelijk overtuigd. Leuk he! Al ben ik niet zo van veel roze haha
Deetje, ik moet er nog aan wennen hoor. ben helemaal geen meisjes mama, maar het komt helemaal goed. mijn zoontje vond het eerst stom. hij wou graag een broertje maar nu vind hij het wel goed. mijn moeder is direct gaan shoppen en ja roze!! zie foto's en dit is nog niet eens alles. mijn zus heeft alle meisjes kleding bewaard. ook gaan we de buggy's omruilen de mijne is blauw en die van haar roze zijn de zelfde dus komt goed uit.
Haha jA daar moet ik dus aan wennen... roze.... Wat ik al had gekocht was meestal iets met grijs en wit... Heb zelf 1 rood/roze gestreept vestje van Hema gekocht. . Vond ik wel stoer haha. Wij krijgen de bugaboo van mijn neef, een donkerblauwe.. Maargoed dat kan ook voor een meisje vind ik Mn vriend is net begonnen met het behangen vd babykamer. ..
Vind dat rechter pakje trouwens heel leuk! Zoiets vind i k dan wel leuk. . Maar niet als t helemaal roze is haha
Wat leuk melanie die spulletjes. Hier wordt het blauw zoeken Hebben van de meter wel al leuke dingetjes gehad. Bij deze... Wat leuk dat de knullen en meiden gelijk oplopen. ben ook eens benieuwd naar de stand als we het van iedereen weten, maar dat gaat pas voor einde juli zijn
Haha de bekende 3 streepjes..toch?? Zijn jullie ook zo trots op jullie buikjes. Heerlijk hé Ik voel ons meisje wel minder bewegen dan onze zoon. Maar hij was ook echt druk...en nu nog Haha. Herkenbaar voor andere moeders?? Zo echt leuk dat het gelijk op gaat. Wie weet is het leuk om iets af te spreken als alle kindjes zijn geboren? Fijn dat het nu vooral bij iedereen goed nieuws is. Hopelijk bij de 20 weken echo ook veel goed nieuws.... Spannend. Vinden jullie niet Jk ben ook niet zon roze type. Maar ik moet zeggen dat de hema nu veel leuke kleren hebben. Ook de zeeman. komt goed. We zullen toch aan roze moeten gaan geloven...met mate natuurlijk combi met grijs en blauw enz. Jurkje hierboven. Of ja pakje is mooi ja!! Fjnn weekend Ook al naam voor jullie kindje?? Wij wel. Nog van vorige zw
Wat schattig al die pakjes. Ze hebben voor jongens gelukkig ook steeds leukere dingen. Ik heb al een aantal pakjes, maar voornamelijk maat 62. Dan vind ik het zo leuk en weet ik dat ze het maar zo kort aan hebben. Namen. Ja we hebben een naam. Weet nog niet 100% zeker of mijn man het helemaal goed vind. Mannen moeten altijd wennen. De tweede naam heb ik een leuk idee voor alleen nog niet over gehad. Vind hij minder moeilijk geloof ik.