Jony: leuk zeg! ! De bekende streepjes haha ja Wij hebben ook al een naam, waren we a l heel snel over eens. Dit is onze eerste zwangerschap. Bij zeeman wil ik ook eens gaan kijken. . Je krijgt genoeg maar wil zelf ook vanalles kopen. . Hebben jullie peter en meter al gevraagd en op welke manier? Wij willen dit na 20 weken doen. . Wil het op een originele manier vragen maar weet niet hoe!
Wij zijn ook niet echt van het roze, al proberen we daar nu wel aan te wennen. Van de week zijn we even gaan kijken, maar niet verder gekomen dan één pakje en een romper. We zijn kennelijk heeeel kieskeurig.
Zo even een kleine update. Heb net overlegt met mijn vriend. En ja hoor we zijn er overuit. We hebben een meisjes naam
Dat is snel Melanie! Wij hebben hier een aantal namen die we erg leuk vinden. Waarvan ik één naam alleen leuk vind als 2e naam, maar vl vindt dat weer niet matchen.
Misslegend wat een lekkere knalkleur. Melanie Wow dat is snel. Hahaha Ben erg benieuwd straks naar de namen. Voelen jullie iets voor een fb groepje?
He meiden. heb ff bijgelezen. wat heerlijk om te lezen dat het bij iedereen zo goed gaat nu. wij hebben as maandag al de echo ipv dinsdag is nl vrrzet en.vinden we helemaal niet erg Doe dit op mn tel dus brij er weer ff een eind aan. fijne avond! Xx meis
Jaaa!!! FB groepje is leuk en makkelijker! Meis; fijn joh, een dag eerder!! Hier nog 6 dagen geduld hebben, dan mogen wij ook! Iedereen fijne avond!
Hoi @Merryl...Ja een FB groepje lijkt mij zeker wel leuk... Heel veel meiden dus binnen kort weer een echo, spannend maar altijd weer leuk of niet dan... sorry voor het korte bericht want ben erg moe, vandaag de verjaardag gehad van onze Sharona die vandaag 2 jaar is geworden en maandag hebben we de verjaardag van onze zoon Levi die 1 jaar wordt dus drukke dagen voor de boeg, de eerste is gelukkig voorbij hihi aankomende donderdag met een goede vriendin naar de huishoudbeurs en 9 maanden beurs dus spannend hihi.. volgens mij heb ik de kleine ook gevoeld vandaag maar weet het niet zeker, kunnen ook de darmen zijn geweest maar ik voelde het af en toe ploppen zeg maar.. ik dacht even snel wat van me laten horen ben er morgenavond misschien weer groetjes silly
Silly, nog gefeliciteerd met je dochtertje! En alvast Gefeliciteerd voor je zoontje. Wat zal jij kapot zijn zeg na al die voorbereidingen!
Hoi @Melanie....Bedankt meid voor de felicitatie... @Misslegend....Wij gaan donderdag naar de huishoudbeurs dus ben benieuwd, het zal wel lekker druk zijn maar we zullen zien...Ook jij bedankt voor de felicitatie voor Sharona... @Christen....Jij ook bedankt voor de felicitatie van Sharona en voor de felicitatie voor onze Levi En ja ben echt kapot van al die voor bereidingen maar ben blij dat de eerste verjaardag er op zit hihi. nou ga mijn bedje opzoeken want ben kapot ik komt morgenavond wel even weer gluren groetjes silly
Silly gefeliciteerd. Druk altijd een verjaardag. Meis dat is heel vervelend hihihih. Facebook groepje bestaat. Als je je naam of link naar de fb even naar me pbt dan nodig ik je uit en voeg je daarna toe.