Hi meiden, ik lees dat iedereen lekker aan het genieten is van de zwangerschap en alles daar om heen. Heerlijk is dat. Ik zit op tel dus kan helaas niet op iedereen reageren maar heb wel alle updates gelezen, superleuk! Ik ben sinds gisteravond verkouden en pfff mijn verkoudheid blijft lang hangen. Ik voel me gewoon echt zwak. Komt denk ik ook door mijn lage ijzergehalte, 5 namelijk. Ik weet niet hoe dat in Nl gaat maar hier is het dus bij 5 ziekwnhuisopname en aan de infuus. Gister had mijn gyn (in het ziekenhuis) liever gehad dat ik een nachtje zou blijven voor het infuus maar voor mij was dat dus onmogelijk. Kinderen hebben sinds gisteren 2 weken vakantie en manlief is voor een maand naar het buitenland (werk). Zo dat was dus mijn update. O ja helemaal vergeten te typen. IK VOEL SINDS 2 DAGEN UK BEWEGEN. Zo bijzonder! Nou meiden een fijne nachtrust ik ga ook maar eens mijn bedje opzoeken.
Hee Kikoe; wat vervelend zeg!!! Hopelijk knap je snel weer op. Heb je wel wat hulp dan voor je kids? Want vakantie+ziek is geen goede combi! Beterschap!
Kikoe ik hoop dat jij je snel weer beter voelt. Heerlijk he dat je de kleine voelt. Dat vind ik altijd zn heerlijk mama momentje. Kan er zo van genieten. Vandaag een verjaardag van mijn nichtje ze word alweer 10. En mijn neef word heel snel papa van een meisje zijn hij en zijn vrouw hebben zich vanmorgen gemeld in het ziekenhuis. Ben zo benieuwd naar dit kleine meisje. Het is hun eerste. ik knijp hem wel hoor nu we een naam hebben gekozen. Mijn neef krijgt een meid mijn nichtje ( zijn zus) is uitgerekend in April van een meisje. Mijn collega zijn vrouw is volgende week uitgerekend ook een meid. Help!!!! het zal toch niet gebeuren dat onze naam al door iemand anders word gebruikt
Hee ladies! Alles goed met de zwangere buikjes? Ik heb me ook aangemeld bij het fb groepje, lijkt me gezellig! Melanie: oh jee dat hoop ik ook niet voor je dat de naam al gebruikt wordt straks voor jullie het kunnen zeggen! Het buurjongetje van mn schoonouders heet precies hetzelfde als J, daar kwamen we achter toen we net zijn naam in gedachte hadden. Lekker zo gelaten haha Nog 9 dagen! *telt angstvallig af haha* de ene zegt een meisje de ander een jongen. Over een paar dagen weten we het. Deze week nog werken en dan een weekje vakantie. Mn neefje is donderdag jarig... heel klein eenkennig mannetje.. mn schoonouders zeiden gisteren eerlijk dat ze een heel ander gevoel bij hem hebben dan bij J. Toen vroeg ze ook of dat abnormaal was, dus ik zei 'nee J. zien jullie elke week, dat was zelfs zo toen we een uur moesten rijden naar jullie toe en D. zien jullie gewoon bijna nooit.. die herkent jullie nog niet als opa en oma' Ze (D.'s ouders) zijn heel beschermend over D. Gisteren waren wij uit eten geweest met J. erbij *met zn 5jes, of eigenlijk 6jes haha* dat zouden hun echt nooit doen. Net als dat wanneer hun weggaan savonds moet D. in zn eigen bedje liggen en daar opgepast worden.. Zo went hij nooit eraan om ergens anders te slapen, ja alstie uitgeput is slaaptie natuurlijk haha. Maar ja heb mn gedachte al een keer uitgesproken tegen ze en werd niet van harte aangenomen.. dus ik laat het ze lekker zelf uitzoeken Donderdag zijn de opa's en oma's uitgenodigd voor de speciale taart en zaterdag de rest omdat het anders te druk wordt voor de taart? Het zal wel aan mij liggen hahaha maar ik vind het apart
owja fb groep leuk!! Ik lees heel wat berichtjes maar moet die kladblok er eens leren bij openen, want eer ik aan het posten ben vergeet ik het weer. Weet je... ik mis het heel erg, zo gesprekken enzo met dames die zwanger zijn of geweest zijn. Ik heb één heel goede vriendin, maar het contact is door drukte de laatste tijd iets minder. En op de momenten dat ik me wat minder voel wil soms zo graag eens praten. hebben jullie dat soms ook? Misschien kan ik dan op de fb chat vliegen met de pagina, yeah!! wij gaan vanmiddag naar men ouders, men vader is gisteren verjaard en die geeft etentje, gezellig met de familie. Fijne zondag dames!
Kikoe: hopelijk voel je je snel beter! Heb vandaag wat kleertjes bij v&d van nijntje besteld. Als ik ze heb zal ik eenfoto plaatsen!
Kikoe wat vervelend dat je hb zo laag is. Daar kun je je flink rot door voelen. Hoop dat je snel aan het infuus kunt. Jony ik mis ook het kletsen heel erg. Heb weinig mensen om mij heen en zeker weinig meiden met wie ik echt kan praten. Herken je gevoel. Fb groepje. Ik nodig jullie eerst uit al vriend en daarna kan ik je toevoegen. Dus als je denkt wie is dat? Ben ik dat. Noem hier maar geen naam.
Heb er een mooi kaartje bij gedaan en een doosje chocola. 2x trouwens, want kort erna kreeg ik van een collega van mijn vader een hoop boeken. Wat ontzettend lief allemaal!
Gaan er hier nog dames naar de 9maandenbeurs? Wij gaan op zaterdag! Voor de 1e keer, dus ben benieuwd. Of ik vind het helemaal te gek met al die babyspulletjes, of ik ga het benauwd krijgen van alle hormomen in die ruimte en sleur mn man weer mee naar buiten. Over fb gesproken, jammer dat ik dat niet heb! Ben wel blij dat je hier op het forum ook je verhaal kan doen en kan lezen hoe het met anderen gaat. Toch weer die onzekerheid he. @Kikoe, hoop dat je je snel beter voelt! P.s. kan iemand mij op de lijst zetten? 1 maart 20 weken echo!
Wat leuk dat steeds meer meiden hun uk kunnen voelen. Heerlijk he! Kikoe, jeetje dat komt wel dubbel ongelukkig uit zo. De kids vakantie en jij voelt je ellendig. Hopelijk gaan die pillen toch wat voor je doen... Ik mis hier ook wel het contact met zwangere dames. Ik heb 1 kennis die zwanger is. En juist een vriendin die graag zwanger wil worden dus dat praat ook niet echt handig. Want ik wil haar niet te veel verdriet doen door het steeds te benoemen. Extra leuk om dan op deze manier toch contact te hebben en zeker omdat we allemaal rond hetzelfde moment zijn uitgerekend. Leuk Merryl dat je groepje hebt aangemaakt. Ik wacht met smart op uitnodiging. Het zal wel weer even wennen zijn met alle andere namen.
Hi lieve dames, Hier gaat het slechter als gisteravond. Koorts, verstopte neus en tranende ogen. Pfff voel me zo ellendig. Dan nog de meiden die aandacht willen. Hoop dat ik hier gauw van af ben. Ik heb gelukkig wel mijn schoonmoeder die dan hier op komt ruimen en eten brengt. Hele last minder. Fb ik heb je toegevoegd Merryl, ben wel benieuwd naar iedereen. 9 mnd beurs lijkt me heel leuk, nooit meegemaakt. Alleen jammer dat ik zo ver woon. Ik kan gelukkig heel wat afkletsen over de zwangerschap want we zijn met veel zwanger in de familie. Babyboom 2 nichten van mij, mijn zusje, vrouw van mijn broer, vrouw van mijn schoonbroer, 2 nichten van mijn man. De eerste is eind mei uitgerekend en de laatste eind Juli. Dus allemaal heel dicht op elkaar. Voor mijn ouders is het helemaal speciaal want 2 dochters en 1 zoon krijgen er een kind bij en alle 3 in Juli. Ik heb tranende ogen van de verkoudheid, zie haast niks maar blijf doortypen haha. Fijne zondag dames.
Heel herkenbaar Jony, ik open gewoon een word documentje dan schrijf ik eerst alles op en kopieer alles . Nog gefeliciteerd!!! Deetje we wachten de fotos af Aurora ik ga vrijdag ben benieuwd of ik nog wat leuks zie. Kikoe beterschap meid, wat een gezellige boel bij jullie zo veel zwanger In 2007 was ik samen met mijn zus zwanger. Ik was uitgerekend 11 dec en zei 26 dec, uiteindelijk is mijn zoon geboren op 21 dec en mijn nichtje op 23 dec. Mijn moeder was ook door het dolle heen hoor. Ik heb vandaag weer kleertjes gehad. Het houd maar hier op hier
Heel leuk melanie!! Ik haal de kleertjes donderdag of vrijdag op bij de v&d.. Moet toch nog even de stad in. Ik ga niet naar de 9maandenbeurs. Vind t toch te ver. . Woon helemaal in t zuiden v Nederland..
Melanie, mooi pakje!! Enne wellicht tot op de 9 maanden beurs. Vrijdag ben ik er ook. Hoop dat de drukte goed te doen is .
Hoi @Melanie...Mooi pakje voor de kleine hihih hier maar even kort en krachtig want ben heel erg moe van de tweede dag verjaardag vieren van onze dochter, morgen onze zoon jarig en dan is gelukkig alles achter de rug ik weet niet zeker als ik er morgen ben maar anders dinsdagavond wel weer groetjes silly