16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Hey! Wat leuk dit topic....had ik nog niet eerder opgemerkt. Ik ben op 22 juli uitgerekend. Lijkt me leuk om hier mee te kletsen:)

2. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

Ja 2 verjaardagen achter elkaar is zeker druk maar het is nu weer achter de rug gelukkig..
    nu ben ik van de week gewoon weer in de avonden hier op deze site te vinden
    hoe kan ik jullie trouwens vinden op FB???
    want weet niet hoe ik alles moet door geven hihihi.

@Carlaaa....Welkom en gefeliciteerd

Gr Silly

3. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Silly, je kan een PB naar Merryl sturen met daarin je fbnaam of link van je fb. Dan voegt zij je toe :)

Is het gelukt met de verjaardagen??

@Carla, welkom en gefeliciteerd :)

4. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Carla: welkom, gefeliciteerd! Zelfde datum uitgeteld als ik :)

5. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Carla welkom en nog gefeliciteerd!!!!

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Carla je stond al op de lijst hahaha. Die heb ik vorige week even bijgewerkt. Ik zal je er weer bijzetten.

Jeee wat een feest op fb. Echt gezellig met jullie.

7. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    fb is echt geweldig!

@ikkuh: het is een gesloten groep dus niemand ziet dat je erin zit, alsook de berichten die erin staan zijn enkel zichtbaar voor de leden ;)

8. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Goedemorgen meiden!

Ben gister al voor de 20 weken echo geweest. Wat ze gezien had was goed maar moet maandag nog weer terug voor een vervolg onderzoek omdat ze niet alles kon zien. Dit kwam vooral om dat de baby zich verstopte en niet alles prijs wilde geven ;) we weten dus ook nog niet het geslacht van onze baby! Vind het persoonlijk wel leuk dat we maandag weer mogen. Nog een keertje naar ons wondertje spieken ;)

Nu ff douchen en dan zo op naar de VK. Ook altijd leuk het hartje luisteren!

Fijne dag meiden!

9. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Merryl...Heb je weer een pb gestuurd en op FB heb ik je een uitnodiging gestuurd..

@Meis....Spannend nog een keer maar zeker leuk om nog een keer te spieken naar jullie kleintje..
    Succes bij VK en ja is zeker leuk om het hartje weer te horen.

Kom later wel weer langs gluren
    groetjes silly

10. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Meis, wat fijn dat de 20 wk echo zo ver goed was. en wat leuk dat je nog een keer kan spieken.

vandaag tot 13:00 werken en dan naar de school van mijn zoontje, die is vandaag voor het laatst. vanaf maandag gaat hij naar zijn nieuwe school.

11. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Carla welkom en gefeliciteerd!

Meis, kan me voorstellen dat het leuk is om maandag nog een keer te kijken. Blijft geslacht alleen nog even langer spannend.

Ik las iemand over kleertjes steeds pakken en weer opvouwen. Dat gaat hier net zo haha... Elke keer als ik de kleertje zie moet ik ze even uitvouwen en bekijken. Dan smelt ik weer even weg...

12. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tineke ja een hele gekke nieuwe tik hahaha.Mijn dochters die doen het nu ook en die hebben zelfs babyborns die ze elke keer willen aankleden met de kleertjes van onze knul.

13. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Welkom Carla!

Meis veel plezier met spieken straks weer hihi gelukkig dat alles voor de rest goed was! Hij/zij houdt van verrassingen haha

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Carla welkom en gefeliciteerd!

Meis, hij/zij weet het wel spannend te houden voor jullie.
    Hij/zij gunt jullie gewoon een extra kijkje:)
    Wel fijn dat alles tot zover ok is!

Hier weinig nieuws. Heb alleen veel last van mijn benen, lijkt wel soort van spierpijn. Weet alleen niet of dat met de zwangerschap te maken heeft of niet.

15. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Een paar dagen niet zoveel tijd gehad om hier te kijken.

Meis nog even spannend dus wat het wordt.

Hier gaat het iets beter nu ik wat minder werk. Hopelijk zet deze trend zich voort.

Verder nog even bijlezen.

16. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Meis: spannend! Leuk dat je nog eens mag kijken naar je kleintje!

Ik heb om de 2 weken een controle bij verloskundige, ze maakt ook iedere keer een echo.. ben ik wel ontzettend blij mee, een kennis van me kreeg niet zo vaak erbij echo.
    De 20weken echo hebben we in academisch ziekenhuis, omdat mn moeder een aangeboren hartafwijking heeft. . Een kindercardioloog zal de echo dan bekijken.
    Heb zelf niets aan mn hart dus ik ga ervan uit dat het goed zal zijn. .

17. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ik heb trouwens vanaf week 7 ontzettend last van mn borsten. . Is even iets minder geweest maar laatste tijd weer veel last van. Mega gespannen, jeuk...
    Meer dames last van? Heeft iemand tips ?

18. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Hey dames,

Ik reageer niet zo vaak, maar lees wel elke dag mee op mijn tel.
    Ik zag mooie echo's voorbij komen. Gaaf hoor.
    Ook al een hoop die het geslacht weten, leuk hoor.
    En nieuwe dames, gefeliciteerd en welkom.

Hier gaat alles zijn gangetje. Afgelopen donderdag een gesprek gehad bij de gyn. Ik mag gewoon terug bij de vk. De groei van mijn jongste was wat minder, maar nog op de onderste meetlijn. Het was dus niet zo zorgwekkend dat ik vaker een groeiecho moet laten maken nu. Als het dan toch niet goed gaat, wordt ik gewoon weer terug gestuurd. Woensdag 6 maart nog wel de 20 weken echo bij de gyn en dan de volgende afspraak gewoon bij de vk.
    Ik heb nog wel een mooie echo gekregen bij de gyn.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      25,6 KB
      Weergaven:
      5
  19. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Deetje....Ja af en toe heb ik ook pijn aan de borsten maar ik heb geen tips helaas, lees even met je mee hihi.

@sprits...Ik heb geen last van een soort spierpijn, misschien andere meiden hier wel??

Ook ik heb kleertjes van mijn jongere kids nog en elke keer toch even stiekem kijken, kan het niet laten dat daar straks weer een kleine ukkie in zit hihhi..
    Wij willen dus waarschijnlijk de babykamer Dover ophalen bij Baby dump en dan willen we de kinderkamer gaan verven of behangen daar zijn we nog niet over uit...
    Welke kleur muur/muren zijn mooi bij een donker grijze babykamer en welke kleur accesoires??

Groetjes Silly

20. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Narcisje...mooi dat je gewoon weer terug mag bij de VK...
    spannend de 20 weken echo, voor iedereen komt de 20 weken echo nu dichtbij...
    mooie echo meid....

Groetjes Silly

Deel Deze Pagina