Jammer dat ik zo lang moet wachten! Was helaas geen eerdere datum beschikbaar. Bij ons krijg je bij de eerste bezoekje bij de gyn gelijk al alle afspraken mee voor de rest van de zwangerschap.
Narcisje: wat fijn! Mooie echo! ! Ik heb nu dus eigenlijk constant pijn aan mn borsten. . Zo erg dat ik s Avonds gewoon bijna niet durf te lopen.. ben sowieso 1 grote cupmaat groter nu.. weet niet of t ook daardoor komt. .
Kikoe: dat is erg ver inderdaad. Wij hebben m als ik precies 20 weken ben, mn verloskundige had wel al bij 12weken die afspraak bij zh gepland
Mooie echo narcisje! Idd kikoe, jij moet nog lang wachten! Wij hebben onze op 21 weken. Omdat we op 17 ipv 16 geweest zijn. Krijg gewoon mijn echo's om de 4 weken. wij mogen dus op 7 maart gaan.
Narcisje wat een mooie foto, en wat fijn dat je terug mag naar de verloskundige. Deetje, hier ook helaas geen tips. Maar wel last, niet heel vaak maar de ene dag wel de andere niet. Wel vervelend dat je zo veel last hebt. Silly, toch de Dover baby kamer die was echt super mooi hoor. 20 wk echo. Ik mag op 15 Maart, dus moet ook nog even wachten. Ik ben dan 20w en 5d. Maar op 1 maart mag ik weer naar de VK en die maakt ook altijd een echo.
Bedankt meiden. Ben ook wel blij dat ik terug naar de vk mag, scheelt een hoop reistijd. Ja, de 20 weken echo's komen zeker dichterbij bij ons allen. Ook het dilemma of we het geslacht willen weten Ik weet nog niet zeker of ik het wil weten. Ik heb mijzelf afgesproken dat als de baby het toevallig zo laat zien, dan is het goed. Maar we gaan er niet om vragen. Al denk ik dat mijn man dat toch niet volhoudt. Die wil het heel graag weten We zullen het wel zien. Pijn aan de borsten heb ik idd ook. Ze zijn na elke zwangerschap 2 maten groter gebleven, dus zijn al mega. Ik was nu net gestopt met de bv toen ik zwanger werd. Ik hoop dat het nu niet zo erg veel meer hoeft te groeien. Bh's vinden en vooral voedingsbh's is erg moeilijk. Dat moet echt via internet.
Hoi @Melanie...Ja vindt de Dover babykamer wel mooier dan de Cambridge Babykamer... Maar kom er maar niet uit welke kleur muur/muren en welke kleur accesoires er mooi bij staan hebben jullie een idee? Groetjes Silly
Ik heb gewone bhs gekocht. . Ik ga geen borstvoeding geven.. Hoop wel dat t nu zo ongeveer gaat stoppen met groeien.. had wel zo'n crème gekocht maar dat helpt ook niets
nieuwe bhs moet ik ook nog steeds halen hahaha ze passen echt niet meer en het doet gewoon zeer, dus worden even simpele goedkope. Hierna krimpen mn borsten toch weer lol. Ik voel me een oud wijf haha net tena lady gekocht omdat elke keer als ik hoest ik het voel lopen pfff. Ga ook kijken voor steunkousen omdat ik spataderen krijg, ben er gevoelig voor, heb helaas de benen van mn moeder en die heeft een heel maanlandschap op haar onderbenen
Ik moet eerlijk toegeven dat ik liever zonder bh in huis rondloop. Gelukkig stevige en geen hangtieten haha.Ik doe eigenlijk alleen een bh aan als ik de deur uitmoet. Dit is wel alleen sinds het begin van de zwangerschap hiervoor kon ik niet eens zonder slapen.
Kon ik dat ook maar zeggen haha, mn borsten waren altijd al D en nu E en tegen EE aan... enige wat ik nog kan verdragen is een bh met lopen, zitten enz.. zelfs met slapen heb ik of een bh aan of een topje.. normaal nooit vind het verschrikkelijk met kleren aan slapen haha
Ik heb nu bh's van de action. Zijn sport bh's zonder beugel en zitten echt super fijn. Geen porrende beugel ofzo. Kosten 5 euro en is echt fijn. Spierpijn in benen heb ik ook. Vooral boven benen. Begint al voor ik ben opgestaan. Meer beweging nodig denk ik hahaha. Kikoe dat is inderdaad best laat. Ik mag dinsdag al voor de 20 weken echo. Ze doen het liever een weekje eerder dan later. Meis leuk nog even spieken. Nooit vervelend. Sommige hier krijgen echt zoveel echo's. Uhhhhh tja en de rest? Ik weet het niet meer.
Dan ga ik ook eens bij action kijken. Heb nu van hunkemoller, met beugel inderdaad. . Nee hangen doen ze bij mij gelukkig ook niet. Ben van een c naar d gegaan.. Als ik s avonds bh uit doe dan heb ik juist meer pijn...
Hoi Ja wij gaan voor de Dover babykamer en ik denk dat ik hem vrijdag of zaterdag ga ophalen hihihi toch wel weer leuk en kan ik beginnen met dingen inrichten, behangen, verven enz enz maar kunnen jullie me helpen welke kleur muur/muren en welke kleur accesoires er mooi bij staan hebben jullie een idee? we nemen de babykamer Dover van Babydump Hoop op reacties Groetjes Silly
Hoi Oh ja morgen ben ik de gehele dag er niet want morgen ga ik met een goede vriendin naar de huishoudbeurs en 9 maanden beurs dus we zijn laat thuis dus kom niet hier meer op dit topic niet eerder dan vrijdag middag of avond oke meiden... veel plezier voor de meiden die ook gaan binnenkort kom vanavond nog wel even weer spieken groetjes silly
Hoi @Merryl...Ja die beha's heb ik idd ook van de Action en idd ze zitten heerlijk en geen knellende beugel of iets... Heerlijk aankomende dinsdag de 20 weken echo ik mag 14 maart spierpijn begint hier nu in de boven benen ja, bah het is wel vervelend als je even zit en weer wil opstaan. kom later vanavond even weer snel gluren want we gaan vanavond eerst op verjaardags visite Gr Silly
He meiden! Ook hier heel graag zonder BH. Overdag gaat het wel maar zodra ik thuis kom van werk, lekker mn bh uit en in mn luie kleren! Heerlijk! Fijne avond!
Merryl La Chance dat je zo vroeg mag voor de 20 w echo. Ik krijg wel bij elke bezoek een echo maar die van 20 w is toch wel heel belangerijk omdat ze dan alle punten afgaan, spannend kan niet wachten!! @Silly have fun morgen op de beurs.