Hoi @Kikoe...Bedankt he en het zal zeker wel lukken op de beurs hihihi... net terug van verjaardag visite en nu zo mijn bedje opzoeken want morgen vroeg dag en laat thuis denk ik hoop nog wat leuke dingen te scoren voor de kleine .... ik ben er morgen dus de gehele dag niet meiden, dus dan weten jullie dat alvast gr silly
Goedemorgen dames, Hoe gaat het met iedereen? Ik ben elke dag even komen spieken. We zijn nu zo druk met verbouwen. Straks weer verder....blegh. Silly, hou je van kleur? Ik vind grijs en oranje mooi bij elkaar passen. Maar dat is persoonlijk natuurlijk....en ik hou van kleur in huis Ik ga weer verder hier. Ik wens iedereen een hele fijne dag toe! Voor de lijst: 8 Maart 20 weken echo (kan niet wachten!!!!)
He meiden! Wat is het hier rustig vandaag ben binnen twee tellen klaar met bijlezen! haha Net lekker aan het werk geweest. Morgen nog even tot 23;00 en dan heerlijk weekend! Ik kan niet wachten. Fijne avon meiden!
Ik ben druk aan de studie geweest vandaag. Blijft lastig met twee rondrennende kids. Maar ben er bijna jeeeee. Zal morgen wel weer wat vaker kijken
ik ben werken vandaag. bijna tijd. morgen middag naar de 9 maanden beurs. word al moe als ik er aan denk. maar goed. even lekker neuzen
Het is hier inderdaad wat kalmpjes vandaag @silly: vind heel lichtgroen ook mooi met grijs, maar dat is smaak natuurlijk, je moet doen wat je zelf mooi vind. Onze kleine kerel is al een stuk actiever de laatste dagen, en het zijn geen plopjes meer maar heuse schopjes! Heerlijk!!! Alleen jammer dat VL nog niet kan voelen.
Kan iemand mijn afspraak erbij zetten ik heb 26 februari de 20 weken echo ben dan precies 20 weken Hoe ver zijn jullie dames met inkopen bv kinderkamer kinderwagen en verzorgingsspulletjes ?
Ayse: babykamer hebben we, kinderwagen ook hebben we gekregen, nu nog de box, maxicosi, campingbedje en nog wat kleine dingetjes.
Ayse alleen de kinderkamer is 'bijna' klaar. Voor de rest nog een paar kleertjes en pyamatjes gekocht. Moet nog heel wat aangezien mijn jongste 4 jaar is en we alles al hadden weggedaan.
Wij hebben de kamer al. maar die staat nog bij men ouders. Park hebben we ook al. Koets en maxi cosi had ik nog. Denk dat ik de grootste dingen heb. Alleen nog gaan zien voor matras in het park en bekleding en lakentjes enzo. Maar hebben we nog tijd voor
babykamer hebben we, staat nog in J.'s kamer haha, box hebben we, maxicosi hebben we nog. Kinderwagen gaat een andere worden dus binnenkort voor kijken...
Hee dames, Gisteravond naar de 9maanden beurs geweest. Was erg gezellig en leuke/handige dingen gekocht. Zo'n pop-up tentje ipv campingbedje. Hartstikke handig en nu dik in de aanbieding! Die hadden ze ook in het klein, dus dezelfde (kleur) gekocht in mini-formaat voor de "baby" van m'n dochter. Echt zo schattig! Verder voor mezelf een leuk shirtje+jasje. Oh en een echofotolijstje van Woezel&Pip en alcoholvrije wijn. Wel enorm last gehad. Van m'n bekken en m'n buik ( constant harde buik) Na (weer) een slechte nacht is harde buik gelukkig wel over! Las hier iets over kamertjes, wij hadden na onze dochter alles verkocht... Dus heel vervelend nieuw moeten aanschaffen Binnenkort maar eens aan de slag met het kamertje! Zo. Heeeel verhaal, hihi. Iedereen die nog naar de beurs gaat; veel plezier! Ti's wel erg druk, wilde belly paint laten maken maar zat helemaal vol. En.... Zometeen de 20wkn echo!!! Weken naar uitgekeken en begin het nu spannend te vinden..... Wordt vervolgd!
He meiden! De babykamer hebben we al staan. maar moeten nog wel verven, behangen enzo! Kinderwagen, badje en maxicosi zijn er ook al. Nu nog veel kleine spulletjes. Hopelijk kunnen ze a.s maandag op de echo het geslacht zien en dan kunnen we lekker los in de babykamer! Dus de 9maanden beurs was leuk? Echt aan aanrader? Ik ga nog ff relaxen en dan om 14:00 richting het werk. Bijna weekend! Yippieee!
Hallo meiden, Eindelijk gevonden , Ik ben 19 juli uitgerekend dus vandaag precies 19weekjes van ons eerste kindje... Liefs
Daisyfox welkom. Leuk weer iemand erbij. De 19 blijft een drukke dag hihih. Waren er eerst 12 geloof ik. Ik zal je deze week even op de lijst zetten. En een jongen lees ik. Leuk hoor. Staan we weer gelijk geloof ik hahaha. Babykamer komt volgende maand. Kinderwagen twijfel ik nog heel erg over. De nieuwe bugaboo buffalo vind ik toch echt wel heel leuk. Vond de voorwielen altijd zo klein, maar die zijn nu groot. De bak is groot en laag wat weer leuk is voor de kinderen. Die kunnen er dan makkelijk bij zonder de wagen om te trekken. Maar ja hij is voor mij dan wel weer laag. Twijfel twijfel. 9maanden beurs is hier niet ver vandaan, maar vind het veel te druk. Zou. Ook in mijn eentje moeten en dan is er echt niks aan. Veel plezier voor de meiden die nog gaan. Meiden ik heb zin in de lente. Zwanger zijn in de lente is zooooo fijn. Je jas die tegen die tijd toch echt niet meer past kan dan gewoon open of uit. Heerlijk.
Dank je wel, Jullie doen hier ook buikjes showen he ben zo trots op me buikkie dus wil hem graag even met jullie delen Het is een foto van vorige week toen was ik precies 4 maandjes,.
Wat kun je daar trots op zijn op een buik hè. Lekker van genieten hoor meid. Ik was woensdag precies 4 maanden. Heb toen ook een foto gemaakt. We schelen maar een dag.
Ohhh dat is leuk, heb je ook een fotootje daarvan?? Ik was laatst op de 9maanden beurs en ik zie er nogal jong uit en mijn vetjes zitten alleen op me buik dus er is veel over me gepraat erg jammer dat vrouwen zo kunnen zijn tegenover elkaar maar ben heel trots indd op me buikkie :d Liefs
Welkom en gefeliciteerd Daisy!! Mooie buik zeg!! En lekker laten lullen he, wij weten wel beter! Gewoon trots zijn op die mooie buik!! *beetje jaloers zelfs* haha damn ik wil ook een buik haha liep gisteren nog te miepen tegen mn man en die zei 'ja maar schat! Jij hebt ook een mooie buik en er zit weer een prachtige baby in! Tuurlijk je buik is niet groot maar dat is toch alleen maar fijn voor je' ja anders moet hij zeker teveel gaan doen hahaha heb maar even lunchpakketjes gemaakt, manlief zo wakker maken en J. wakker maken. We gaan bij een autokennel kijken voor zn diensthond.
Vrouwen kijken altijd naar elkaar. En roddelen kunnen de meeste als de beste. Ze vragen zich dan af zit er een baby in of is er al een baby uit. Herken het wel van ons eerste. Ik werd aangekeken als of ik 15 was en zwanger. Heel irritant. Ja heb een foto die staat op de fb pagina die we hebben. Zal even lijken of ik hem hier krijg.