16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Jaa vrouwen onder elkaar zijn soms best irritant hihi..!

@corina dank je wel. Ik liep anderhalve week geleden ook te miepen om een buikkie maar nu is hij er ineens dus kan niet wachten tot hij wat groter groeit :D voelen jullie het ook al goed bewegen? Ik namelijk wel heb echt een druktemakertje in me buik..

Liefs

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Mijn buikje.

Ik voel de kleine wel, maar niet heel duidelijk. Placenta ligt voor. Aan de onderkant voel ik het wel, maar ja daar zit het niet de hele tijd.

Corina je man heeft helemaal gelijk. Er zit een mooie baby in. Je wilt alleen zo graag laten zien dat het idd een baby is en geen spekkies :D

image.jpg

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Bewegingen hier al volop inderdaad haha begon met 13 weken en paar weken geleden kon mn man hem ook voelen

nu af en toe al serieuze trappen haha als dat zo doorgaat heb ik weer gekneusde ribben net als bij mn zoontje

4. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Daisyfox! En wat een mooie buik! Mag je zeker trots op zijn hoor!
    Gezellig nog iemand op de 19e erbij hihi... Het is inderdaad drukke dag.

Ik kijk zo uit naar volgende week. De 20 weken hebben we woensdag en daarnaast over een week precies 20 weken. Dat vind ik toch wel weer hele bijzondere grens hoor.

5. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    @Merryl Wauw wat een mooi buikje zeg. ! Die kan je al volop showen.. Superrr.!!

@Corrinna
    Ja ik voel hem ook volop en me partner ook die vind het nog steeds maar eng en raar hahaa

6. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Dank je wel, leuk de zelfde datum. Ik heb 5 maart mijn 20 weken echo ben weer erg benieuwd heeel spannend :D

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja meiden de helft passeren we bijna. 26 weken vind ik een spannende grens. Dan is het kindje levensvatbaar en wordt het steeds minder eng allemaal. Dinsdag hebben wij de 20w echo. Echt heel veel zin om weer even naar frummeltje te kijken.

Daisyfox, dank je wel. Moet zeggen dat het ineens best snel gaat met groeien. Goed teken natuurlijk.

8. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Inderdaad bijna over de helft kan echt niet wachten,! geniet zo intens van mijn zwangerschap ook omdat ik best een zware tijd achter de rug heb dus dit is zo iets moois,

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik geniet ook, alleen heb vaak idee of gevoel dat ik helemaal niet zwanger ben. Ben het wel, maar voel me gewoon top.
    Wij hebben ook een zware rot tijd achter de rug en een kindje laat je dan even vergeten wat er allemaal was. Geniet ervan meid. Voor je het weet heb je een klein ventje in je armen.

10. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Welkom Daisyfox. Wat een mooie buik heb je!
    Gefeliciteerd met de kleine man in je buik.
    Spannend allemaal he.

Hier weinig nieuws. Ben lekker verkouden aan het worden met een vastzittende hoest. Iemand enig idee of je dampo of vicks vaporup mag gebruiken?
    Ik lees op internet van die tegenstrijdige dingen.

Fijne dag.

11. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Welkom Daisyfox :)

Beterschap Sprits!

Hier ook weinig nieuws, zou vandaag naar de 9 maandenbeurs gaan maar het zoontje van vriendin is ziek. Dus morgen heen en vl gaat mee (arme man).
    Vandaag wel vrij, dus even bij babydump geweest. Is heel gevaarlijk voor mijn portemonnee. Zal straks braaf mijn pinpas bij vl inleveren :p

12. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Hey meiden!

Wat leuk dat jullie ook al bewegingen voelen! Hier ook een klein druktemakertje :D Ik voel al een aantal weken plopjes, maar het gaat nu steeds harder. Heb wel een muziekmobiel, die ik al een paar weken afspeel. En zodra hij dat deuntje hoort, wordt hij rustig. En zodra mijn man uit zijn werk komt en tegen de kleine praat (direct op mijn buik) begint hij weer te wiebelen :D:p Zo schattig!! Zou best allemaal toeval kunnen zijn, maar het begint er op te lijken dat onze kleine man al geluiden kan horen. Las dat dat vanaf week 18 ook al zou kunnen, dus wie weet.

Vandaag is de kinderwagen bezorgd!! Whoehoe! Ook mijn verzorgingstas is binnen, en ik MOEST em even uitproberen :) Ik ben er zo blij mee!

Morgen naar de 9 maandenbeurs, ging bijna niet door, hond had de tickets te pakken gekregen:$. Gelukkig staat de streepjescode er nog op, mogen we nog naar binnen :D

13. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Vanochtend de 20wkn echo gehad. Alles was goed! Deze lag net als onze dochter in stuit, maar met 20 wkn kan het nog alle kanten op. Krijg met 35 wkn een liggingsecho. En we krijgen er een.......
    zoon bij!!!
    Helemaal blij! Een dochter en een zoon, super!! Lekker een echt jongetjespakje gekocht!

Iedereen die nog naar de beurs gaat: veel plezier!! En voor de rest: fijn weekend!

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Gefeliciteerd Bonsje. Goed nieuws!
    Geweldig, ook een zoon!
    Geniet er van.

15. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Daisy welkom en gefeliciteerd met je knul!

@Sprits beterschap meid, ik ben er net vanaf en dat waren me eens dagen.

@Merryl mooie foto meid!

@ Bonsje een knul wat leuk! Knullen staan voor als het goed is nu. Carlaaa had ook een jochie als ik het goed heb.

Hier nu EINDELIJK van mijn verkoudheid af en ik kan nu heerlijk genieten van de vakantie met mijn meiden (2 weken schoolvakantie).

16. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Gefeliciteerd Bonsje! Leuk zeg!! :)

Vandaag lekker geshopt voor ons meisje! :) Zoveel leuke kleertjes!

17. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)

Je mag gewoon vicks vaporup gebruiken hoor, je mag er ook een stoombadje van maken waar je boven gaat hangen.
    Werd mij zelfs aangeraden door de dokter ivm mn longontsteking en keelontsteking.
    Gaat gelukkig weer de goede kant op!

Daar heb je gelijk Merryl er zit zeker iets moois in :) hoe klein de buik dan ook is haha.

18. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Hey dames

Wow wat een mooie buikjes!
    Was ook iemand nieuw gefeliciteerd! En ook zo een mooi buikje.

Wij waren gisteren avond ook naar de 9 maanden beurs geweest wat leuke en handige dingen gekocht en we hebben een geslachtsecho laten doen dan konden we gerichter shoppen dus ook hier komt er een jongetje :) hij liet zich duidelijk zien.

Verder iedereen die nog naar de beurs gaat heel veel plezier en geniet ervan!

19. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Hee Ikkuh; ook een zoon! Gefeliciteerd! Is handiger met shoppen hè?!

Zie hier prachtige buikjes voor bij komen. Lekker belangrijk of het een grote of kleine buik is, gaat om de inhoud toch?! Vind ze tot nu toe allemaal prachtig! Alleen altijd zo jammer dat anderen zo'n duidelijke mening hebben... Bij een "grote" buik altijd de vraag of het er wel eentje is, je bijna moet bevallen en dat je het bij jou zo duidelijk ziet dar je zwanger bent (yup, toevallig deze week allemaal voorbij horen komen!) En bij een "klein" buikje" vragen mensen zich af of je wel genoeg eet, het genoeg groeit etc etc...
    Niks van aantrekken!!!

Fijn weekend allemaal!!

20. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi Hoi

Ik ben gister naar de huishoudbeurs geweest en het was super leuk maar ook smoor en smoor druk en we waren pas rond 23.30 uur thuis dus ben gelijk mijn bed maar gaan opzoeken want was echt bek af en heb spierpijn in de benen en last van de armen want moest hele zware tassen tillen pfffff...

verder lekker geshopt maar niet voor de baby want kon niet slagen en het was echt druk toen we er waren en het is dezelfde prijs als bij de baby dump dus ga binnen kort naar de baby dump en ga daar maar lekker shoppen hihi...

mag ik vragen hoeveel de meiden die een echo hebben gehad op de beurs moesten betalen?
    want ik kon het niet vinden, kon alleen de stand van Friso kindervoeding vinden maar daar waren de echo's al vol geboekt helaas...volgend jaar maar weer gluren, was echt super leuk en voor herhaling vatbaar...

@Ikkuh....Gefeliciteerd een boy erbij en kun je dus blauw gaan shoppen, super leuk zeg...

@Deetje...dus roze geshopt, leuk werk altijd he en er zijn altijd van zulke mooie kleertjes en vooral het meeste roze hihii.

@Bonsje....ook jij gefeliciteerd met een boy, dus ook blauw gaan shoppen, super leuk altijd he..

@Daisyfox....Welkom en gefeliciteerd meid...

@Merryl....Mooie foto meid...

verder weet ik niet meer wie er geschreven heeft, sorry meiden.....

kom later wel even weer gluren

Groetjes Silly

Deel Deze Pagina