Net terug van de 9 maanden beurs. Nu naar bed, ga morgen even terug lezen. Maar ben nu helemaal naar de klote
Hoi @Melanie.....Slaap lekker meid.....Ik was gister ook helemaal kapot na een lange dag huishoudbeurs/ 9 maanden beurs... We lezen het morgen wel weer Groetjes Silly
Daisyfox welkom en gefeliciteerd, mooie buik hoor!! Merryl. Ik ben ook zo toe aan de lente. Kan niet wachten. Bonsje wat leuk een jongen. Ikkuh ook een jongen ook jij gefeliciteerd!! ik ben dus gisteren naar de 9 maanden beurs geweest. drukte viel erg mee. alleen de hh beurs was een gekkehuis. vooral die vreetschur. ik was helemaal kapot. erg veel last van mijn bekker. het leek er net op of iemand mij een trap tussen mijn benen heeft gegeven. vandaag toch naar weer mijn bekkenband om want ik voel het nog altijd ik heb van mijn mam een bunker gehad van lodger hij was nog eens E26,00 goedkoper. ook nog een speendoekje gekocht echt zo schattig. voor de rest alleen gekeken. ik heb gisteren ook 2 proef geboorte kaartjes ontvangen met de post. nou het viel erg tegen dus ik ga gewoon weer bij ons naar de drukker om de boeken te bekijken. vandaag even naar de stad. kijken voor een nieuwe fiets. de mijne is gisteren helaas overleden. gaat me weer geld kosten. hier nog even wat foto's de bunker is iets paarser in het echt.
Hi meiden, Wat klinkt het gezellig zeg (hhbeurs en 9mbeurs). Ik ben er zelf nooit geweest. Misschien volgend jaar proberen. Nieuwe meiden: Welkom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!! Geslacht: er blijven nu nog weinig dames over die het geslacht (nog) niet weten. Houdt er iemand de lijst bij? Hier: niet veel te melden! Wij leven nu naar 8 Maart (20 weken echo) en het gaat voor ons gevoel zooooooo langzaam . Voor de rest nog druk bezig met verbouwing. Morgen gaat de vloer erin... yeeeeey! Vandaag houden we een rustdag en gaan we gewoon lekker genieten van elkaar en dan morgen weer aan het werk.
Melanie: mooi hoor dat paarse! zo een doek lijkt mij ook leuk. Alleen vraag ik me af of dat niet te warm is voor in de zomer? of is het vrij dun?
Christen, hij is ook voor de winter maar er zit nog een binnendoek in die je in de zomer kan gebruiken. ze kunnen er zelfs zonder jas in. ik heb zelf voor mijn zoontje de wikkeldoek gehad ook van Lodger. zo ideaal. mijn zus heeft de bunker ook heel veel gebruikt. je kunt het tot 3 jaar gebruiken ook als voetenzak.
Melanie, dat is wel ideaal dat je het voor zowel winter en zomer kan gebruiken en dat je het tot 3 jaar kan gebruiken. Nog een aantal weken wachten en dan ga ik echt even shoppen !!
Goedemorgen lieve meiden, Leuk om allemaal terug te lezen dat jullie het ook zo leuk hebben gehad op de negen maanden beurs ik ook veel geshopt en gave dingen mee genomen . Ik heb ook een karikatuur laten tekenen van onze baby bij de stand van Moeders voor Moeders hebben jullie dat ook laten doen? Was echt enorm leuk hihi.. Weer een nieuwe dag vandaag zometeen even boodschapjes doen met mijn mama en vanavond lekker verse kabeljauw eten hmmm Heerlijk , Meiden geniet van jullie weekend liefs,!! Ennn gister was ik 19 weekjes dus we hebben weer een fotootje wil hem graag met jullie delen.. Dikke xx
Dank je wel. awwh jammer , Ja is super leuk zal er is een foto van maken en straks even plaatsen Liefs
zo heb net even een nieuwe fiets gekocht. zie foto. het is niet deze fiets, maar kon op internet geen andere vinden. en de mijne is gelemaal nieuw. ik kan hem woensdag ophalen. dan is ie klaar.
Ik ben blij dat ik weer thuis ben van de 9 maanden beurs. Wat een chaos!! Wij hebben ook een karikatuur laten maken! Heeeeel leuk Iemand vroeg wat de echo's kosten, Silly meen ik? Bij Echowonder voor 2d 25,- en 3d/4d 50,-. Wij hebben dit overigens niet gedaan. Weten dat we een dametje krijgen en hebben niet zoveel met 3d/4d. Wij hebben op de beurs een leuk broekje gevonden, helaas geen leuk bijpassend shirtje. Verder een cadeaupakketje van Woezel en Pip en het fleecekleed. Vl vond het maar niks dat iedereen zich als haaien gedroeg. Liepen door de "vreetschuur" en hij heeft zich rot gelachen om iedereen die op de proeverijen af stoof. Na deze hal te hebben doorgelopen zijn we maar weer richting de bus gegaan. De hhb over lopen trok ik niet meer. Kreeg enorme pijn in mijn rug.
hoi even een korte bericht ben niet helemaal fit, heb erge hoofdpijn en last van de rug enzo dus ga nu even douchen en dan slapen ben er morgenavond wel even weer gr silly
hier ook weinig puf hoor. ik geniet nog altijd na van de 9 maanden beurs. NOT!!!! helaas heel veel last van mijn bekken. dus ik plof weer lekker op de bank fijne zondag allemaal
Goedemorgen meiden, Iedereen die ziekies is heel veel beterschap . Het is alweer zondag bij ons is het zondags altijd voetbal dag dus wij zitten weer in spanning voor Feyenoord -Psv. Dus mannetje ook erg zenuwachtig haha.. Iedereen fijne zondag Liefs
Leuk dat er een aantal meiden naar de 9 maanden beurs zijn geweest. Lijkt me best leuk om keer te doen maar het is voor ons wel heel stuk rijden. Ik lees ook dat verschillende meiden zich niet fit voelen, hopelijk knappen jullie snel op. Onze meid is zo heerlijk druk in de buik. Hoewel ik haar nu al 2-2,5 week elke dag voel, kan ik er niet aan wennen. Ik blijf het zo bijzonder vinden. Ze heeft sinds 2 dagen mijn blaas ook ontdekt haha... Daar trappelt ze met regelmatig tegenaan. Maar verder geniet ik er volop van. Ik heb ook zin in de 20 weken echo. Natuurlijk blijft het ook spannend moment maar ik kijk vooral naar uit om onze kleine meid weer te zien.
Tineke: leuk dat je haar al zo vaak voelt. . Ik voel het af en toe, vooral als ik s avonds in bed lig.. Ik heb ook echt zin in de 20weken echo. .. nog een weekje!!
Ik voel onze kleine meid nog niet helaas. Gelukkig hebben we een angelsound zodat we kunnen horen dat alles nog goed gaat. Vanmiddag hebben vl en ik even geluisterd. Op het moment dat vl kwam trapte ze er flink op los waardoor het een enorme herrie gaf door de oordopjes. Kleine pest papalief al flink