trouwens plaatsen jullie je buik fotos ook in t buikentopic van juli? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/400648-juli-2013-buikjes-72.html of posten jullie die gewoon hier? xxx
leuk spannend he. .meisje of jongen? ?. ik ben zo trots op het buikje dat ik het neestal bij beide doe hihi
@Onewish, ben van origine Groningse. Woon er echter al lang niet meer, kom er nog wel met regelmaat om familie op te zoeken
Daisyfox oke haha! dat weet ik nog niet hihi misslegend oke! leuk ! waar ergens woon je nu dn? ik kom eigenlijk uit zuidholland, maar woon hier (in groningen) nu al 13 jaar ongeveer.
Uitgerekende datum juli mama's 16. (1) Ayse1980 - 3e - jongen 17. (2) Ikkuh1985 - 1e - j/m Brienoontje - 1e - j/m 18. (2) Trudy76 - 1e - ?? Corina83 - 2e - jongen 19. (6) Skt - 2e - meisje Jony - 3e - jongen Tineke - 1e - meisje Thir28 - 2e - j/m inverw8ting - 1e - meisje Daisyfox - 1e - jongen 20. (5) Merryl - 3e - ?? Misslegend - 1e - meisje Bonsje - 1e - jongen Narcisje80 - 4e - j/m Aurora - 1e jongen 21. (3) Meis1987 - 1e - j/m Kikoe - 3e - jongen Lellebel - 1e - meisje 22. (3) Christen - 4e - j/m Mams123 - 1e - j/m Deetje - 1e - meisje 23. 24. (1) Urmylove -1e - meisje 25. (1) LizzieP - 1e - j/m 26. (1) Meg1982 - 2e - jongen 27. (1) Sprits -1e- jongen 28. (1) melanie76 - 2e - meisje 29. (1) Vwpolo - 2e - jongen Onewish - 1e j/m 30. (1) silly - 6e - ?? 31. (1) MIss X - 3e - j/m Sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Bernou ManoukSpoor Marjoleinart Zonnetje SunFlower85 Ceilo Esila Bouwjaar 25/1 *ukkie Sterkte lieve meiden! TOTAAL:30 jongens:10 meisjes:8 verrassing:3 ================================================ Afspraken 26-02 Corina83 20 weken echo/geslachtsbepaling. Merryl 20 weken echo; Misslegend vk ayse 20 weken echo 27-02 trudy76 uitgebreid echoscopisch onderzoek 20w Tineke 20 wk echo Misslegend 20 weken echo Maart 01-03 thir 20 weken echo melanie vk 04-03 SKT 20 weken echo deetje 20 weken echo 05-03 daisyfox 20 weken echo urmylove 20 weken echo 06-03 Narcisje80 20 weken echo 07-03 jony20 weken echo 08-03 silly echo christen 20 weken echo onewish vk 11-3 onewish 20 weken echo 14-03 silly 20 weken echo 15-03 Melanie76 20 weken echo silly vk, merryl vk 20-03 thir vk 25-03 kikoe20 weken echo April 9-4 misslegend vk en suikertest Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Hoi @Onewish....Leuk dat je ook in de provincie Groningen woont, maar in welke plaats als ik vragen mag... Wij wonen in Oldehove, dit is vlakbij zuidhorn/Aduard in de buurt weet niet of je het kent... Mijn buikje groeit ook lekker door maar goed het is ook mijn 6e zwangerschap, alleen ben ik lang nog niet zo dik als ik dat bij onze Levi was.. Nou ga mijn bedje zo opzoeken want ben moe, de kleine meid van 2 jaar is van de trap gevallen vanavond dus moet straks even weer bij haar kijken of alles nog goed is... die arme schat... nou kom morgen weer kijken, weet alleen niet hoelaat want we gaan morgen op zoek naar een nieuw bed met onderschuifbed voor onze dochters van 7 en 6 jaar oud. Groetjes Silly @1983Tineke......Dus jij ook een groninger, ja hier net zo, ik woon dus in oldehove en dat is volgens mij niet ver vanaf waar jij woont want volgens mij woon jij in Grootegast of Grijpskerk of heb ik het nu mis hihihi..
Trudy, Tineke en misslegend veel plezier vandaag bij de 20 weken echo. Geniet van jullie kleintje. Silly hoe is het met je meisje. Geen last van de val gehad. Buikfoto's plaatsen we gewoon hier en op ons fb pagina.
Thnx meiden. We moeten er om 13.55 zijn. Zal vanavond laten weten hoe het gegaan is.... Dames met fb die nog niet bij het fb clubje zitten, komen jullie er ook gezellig bij??? Je hoeft alleen een pb'tje aan Merryl te sturen met je fbnaam. (het is geheim, dus niet te zien voor je eigen fb vrienden)
Facebook is inderdaad helemaal geheim. Niemand kan er kijken of zien dat het bestaat. Misslegend geniet ervan meid. Hier is de kleine echt mega druk
Ik kan jou en daisyfox wel vinden maar niet toevoegen. Bij iedereen staat een poppetje met een + maar bij jullie twee niet.
Daisyfox ja cker hihi ik kan niet wachten Misslegend ahh okee.. Merryl bedankt voor de lijst,zal jou ook ff prive fb sturen. Silly hihi dat stuur ik je dan liever even prive. Meiden volgens mij voel ik deze week de kleine bewegen enzo, vanmorgen weer toen ik wakker werd, weet gwn dat dat mijn kindje is, whaa ben zoo blij!!
Hi Meiden met 20 weken echo: heel veel kijkplezier!! Meryll, wat fijn dat alles goed was bij de echo! Heerlijk om je kleine te zien! Heb je ook echo foto's mee gekregen? Ik zal je zo even pb'en voor facebook! Nieuwe meiden: Welkom! Gezellig meer meiden bij!
Ik voel haar het ene moment hele goed en dan weer niet, is heel wisselend.. We hebben maandag de 20weken echo.. Word altijd erg nerveus voor een echo moet ik zeggen.. Ben best onzeker! Vind het zo lang duren tot maandag, is het natuurlijk zo maar ik heb dat iedere keer..
Onewish welkom en gefeliciteerd. @Misslegend, de suikertest valt heel erg mee. Ik heb hem zelfs twee moeten doen. Eerst met een uur ertussen en omdat het toen weer op het randje was 3 dagen later nog een keer met meer suikerwater en 2 uur ertussen. Wat mij het meeste tegenviel was 2 uur lang in de wachtkamer zitten op het lab. Want je mag tussendoor niet veel inspanningen verrichten. Ik werk in het ziekenhuis, maar mocht dat tussendoor niet doen. Een keer naar toilet mocht, maar meer niet. Dus maak je niet druk! Valt reuze mee.
He meiden! Ik kom uit groningen. Appingedam om precies te zijn. Grappig dat er nog zoveel meiden uit groningen bij zitten. Fijn om te lezen dat de suiker test mee is gevallen. Lijkt mij namelijk zo vies haha Net gewerkt. Nu ff op de relax stand. Wat een heerlijk weertje. Kan echt genieten van dat zonnetje. Dat doet een mens goed Fijne avond!