Jaaaa ik wil wel graag weer op de lijst Sorry wederom late reactie Hier vanmorgen naar het UMCG geweest voor de 20 weken echo. Moet maandag weer terug komen bij de gyn ivm weinig vruchtwater en de echoscopist dacht dat 1 boezem iets kleiner was dan de andere. Ik moest naar het UMCG ivm een hartafwijking bij mijn moeder. Voor de lijst 19 juli, geslacht nog altijd onduidelijk ivm ligging kindje. ( placenta ligt voor en baby had benen gekruist en hand voor kruis
Owja ik wil ook wel op FB alleen ben ik niet te traceren omdat ik ivm mijn werk alles afgeschermd heb. Maar als ik een link krijg dan lukt het vast ook wel.
Babsie dat is best even schrikken. Is het wel goed te verhelpen mocht er iets met het hartje zijn? Of is dat nog afwachten? Ik zal voor je duimen. Vanavond zal ik de lijst even bij werken en anders morgen. Zijn nog wat echo's volgens mij. Facebook is een geheime groep dus die is niet te vinden met een link. Ik moet je ook toevoegen, je kunt jezelf niet toevoegen.
@Merryl, Ik verwacht dat boezem wel oke zal zijn, is overigens niet iets waar ze iets mee kunnen. Is ook prima mee te leven. Mijn moeder heeft het ook. Wel extra controle dan ivm bevallen. Weinig vruchtwater kan meer een probleem zijn als de groei ook achter gaat blijven. Ik verwacht dat ik meer controles ga krijgen dan normaliter. Ik wacht het maandag even af en dan zien we wel verder. Ben vrij nuchter met dit soort dingen
En deze ook nog... Buikomtrek is naar 21 weken +3 gezet,maar is vrij normaal als je diabetes bent. Ze had zich meer zorgen gemaakt als het te klein was...Maandag weer naar eigen Gynacooog
Gelukkig maar dat er goed mee te leven is. Scheelt toch een hoop. Mooier zou zijn als het allemaal goed is. Vruchtwater is hopelijk toch gewoon goed. Trudy mooie echo's. Klein dikkertje
Wij mogen over 3 weken terugkomen voor een nieuwe 20 weken echo. Hij heeft maar een paar dingetjes kunnen zien (die we al wisten na de pretecho). Ons meisje had er geen zin in, ze lag flink dwars. Hij heeft nog inwendig gekeken of hij het zo wel kon zien, maar neehoor. Eigenwijsje had er geen zin in en sliep rustig door . We hebben haar wel met haar handje zien knijpen en ze stak haar duimpje op. Op papa's verjaardag mogen we weer terug . 20 maart - wederom 20w echo.
Hoi Meiden die de 20 weken echo hebben gehad, prachtig die foto's...ik mag 14 maart voor de 20 weken echo dus duurt nog ff en kan echt niet meer wachten maar mag volgende week vrijdag een echo van een uur op een school voor mensen die het moeten leren dus dat is helemaal mooi.. @Merryl....Ze heeft nu geen last meer van de val van de trap maar wel een grote plek op haar hoofd en haar wang is wat dik en ze heeft en scheurtje in haar lip maar verder gaat alles goed gelukkig, was wel goed geschrokken trouwens.. @Onewish....heb je pb gehad hoor, bedankt meid.. gr silly
Goedemorgen meiden. super om te lezen dat iedereen van de 20 weken echo genoten heeft. mooie echofoto's ook. Ik mag dinsdag.eindelijk weer naar onze man kijken kan niet wachteb. voor mij vandaag een rustig dagje flink ziekkies. Helaas. Wel 13 maandjes samen met mijn liefje vandaag dus hebben wel wat te vieren. Fijne dag lieve meiden.. liefs.
Hoi meiden. Fijn dat er goede echo's zijn. Meiden die op herhaling moeten succes. Babsie, knap dat je er zo nuchter onder blijft. Ik ben wat dat aan gaat echt wel een stresskip. Kan ook best opzien tegen de 20 wk echo van woensdag... Trudy mooi plaatje hoor! Beterschap Daisyfox en geniet van je mannetje
Allemaal mooie echos!!!! Ik mag morgen weer even kijken bij de verloskundige maar eerst naar de huisarts morgen ochtend. Ik heb veel last van mijn onderrug en wat last van mijn buik. Dus ik ga even kijken of ik al van mijn blaas ontsteking af ben. Mijn zoontje is gisteren voor het eerst met de bus naar school gebracht. Mama was zo nerveus!!! Help mijn kleine ventje van 5 met de bus. Maar alles was goed gegaan. De buschauffeur was erg lief, en heeft hem helemaal naar de klas gebracht.
Man ik hen zo n last van mn rechterbeen,en dan boven in de kom zeg maar...bij het lopen,opstaan van de bank zelfs als ik op bed lig...meer meiden er last van?
Melanie wat fijn dat het zo goed ging met je mannetje. Wat vervelend dat je zoveel last hebt. Trudy ik heb ook pijn bij gaan staan, draaien. Begon links maar vandaag vooral rechts. Zelfs nu ik zit voel ik het. Net even op de fiets weg en auwie. Daisy beterschap. Ohjeetje 13 maanden samen. Dat is heeeeeel lang geleden voor ons. Geniet ervan.
Ik heb (nog steeds) pijn in beide benen. Loopt van bovenbeen naar mijn enkels. Lijkt alsof de spieren tekort zijn of zo?? Soms lijkt het vanuit mijn onderrug te komen. Mss verkeerde houding of zo. Wordt er knettergek van. En niks helpt. Als het zo doorgaat zit ik maandag weer bij de huisarts heb ik me voorgenomen.
Toch lijk ik van mijn rug niet veel last te hebben. Af en toe voelt het alsof er druk op mijn onderrug staat maar dat is het. Vervelend he, en dan zijn we nog maar op de helft.