Mooi Daisy!! Dat heb ik nog niet gehad. . Voel haar vooral s avonds als ik in bed lig... verder niet zo vaak helaas
Hoi @Thir....Dus weer een jongen op de lijst, ben benieuwd als iedereen bevallen is wat de stand dan is hihihi... @Deetje....Ook hier voel ik het nog niet regelmatig en nog geen geschop of iets dergelijks....alleen nog dat hele lichte gekriebel in de avonden maar verder nog niets, hopelijk komt het snel want kan niet wachten.. Verder weet ik niet meer wie er allemaal geschreven hebben, sorry meiden... vandaag een kritter bedje van ikea gekocht voor onze dochter van 2 jaar met schaapjes erop echt zo lief maar nu even kijken wanneer ze er in kan om te oefenen.. Gr Silly
Wat een leuke buikbanden. Ik heb er ook een aantal. Thir wat leuk een knul. Fijn dat alles goed is met hem. Silly ons jongste heeft hetzelfde bedje en sliep er voor zijn tweede verjaardag al heel netjes in.
Hoi @Merryl....Ik vindt het nog wel eng maar misschien gaat het wel super goed, ik weet het niet... morgen nog even de uitval beveiling erbij kopen, die zat er niet bij dus die moet ik morgen nog even halen en dan nog een dekbed halen en overtrekjes en dan nog wassen en doen en dan kan ze er volgende week in proberen te slapen maar heb het ledikantje ook nog wel hoor voor de zekerheid en of als ze gaat spoken Gr Silly
Ik vond het ook heel erg eng, maar het gaat zo goed. Slapen als een gek en er niet uitkomen voor ik geroepen heb of zuslief er heen is. Echt helemaal top.
Hier zijn mijn buikbanden. vanavond mag ik weer naar de verloskundige, kan ik weer even maar mijn kleine meissie kijken. fijne dag allemaal!!!
blaals ontsteking is nog altijd niet weg helaas . nu word mijn urine op kweek gezet. en dan weer medicijnen. woensdag kan ik bellen voor de uitslag.
Goedemorgen dames, Vandaag ben ik op de helft 20 weken. Helaas slechte nachtrust gehad, vanwege mijn rug en liggen piekeren, Daarnet bij de dokter geweest , en helaas in therapie voor me rug zit een flinke vergroeing in me ruggengraat en dat drukt mijn ribben naar achter , helaas al te veel jaar mee gelopen, ze zei eigk moet ik foto's laten maken maar dat doet ze liever niet vanwege me zwangerschap, Dus nu de therapie maar afwachten x
Hoi dames!! Ook ik ben vandaag officieel op de helft! whiiiiii!! Mooie buikjes en buikbanden zie ik passern, wij hebben die van ons zelf ontworpen via buibanden punt be. Ons mannetje is een erge druktemaker, voel hem heel vaak en erg sterk. Alleen jammer dat er door mijn speklaagje aan de buitenkant nog niets te zien is of te voelen. Maar hij is ook altijd druk heel erg onderaan, zal er ook wel mee te maken hebben. Ik en men vriend zijn deze maand 14 maanden samen. Dus ook nog niet zo heel lang
Ik mag vanmiddag naar de verloskundige...Man wat heb ik een last gehad vannacht,en nu nog...lopen,zitten, draaien,alles doet zeer!!Ze zei gelijk Kom maar langs..dus ik ga 15.15 met trein richting ziekenhuis
Wat een vervelende kwaaltjes allemaal. Daisyfox wat vervelend van je rug zeg. En wat een mooi buikje. En vind je tattoo weg mooi zeg. Jony leuke buikband!!! Haha ja dat speklaagje heb ik ook. Trudy fijn dat je zo snel kan komen. Hopelijk valt het mee. Hier voel ik de kleine meid ook goed de ene dag iets meer dan de andere.
Leuke buikbanden heb ik voorbij zien komen. Hoe is het gegaan Trudy? De kleine voel ik erg goed, erg leuk!
Trudy hoe is je bezoekje aan de verloskundige gegaan? Ik hoop dat je nu gewoon lekker thuis op de bank zit en lekker aan het genieten bent van je avond.
He meiden. wat fijn dat jullie je baby al voelen! Zijn er ook meiden die net als ik nog niets voelen? fijne avond meiden! Xx
Waarschijnlijk door de groei,en dan druk op een zenuw,die wat in verdrukking komt..Ze raadde me Ceasar therapie aan...anders kon het nog wel een zware tijd worden... Maandag even afwachten en kijken wat de Gyn zegt..En nu ik er toch was(achteraf had het telefonisch gekund)hebben we even naar de beeb geluisterd.