16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Melanie: tuurlijk dan zou ik ook die babyfoon gebruiken. Voor ons is t t eerste kindje dus b moesten sowieso nog alles aanschaffen.
    Succes met t dichtmaken van tussenkamer! Wij wonen sinds Juni in onze woning. . Moet ook nog vanalles gebeuren.. vooral de kleine dingetjes.. .
     
  2. melanie76

    melanie76 Actief lid

    28 mei 2012
    353
    5
    18
    @deetje. Ik woon hier al 8 jaar. En in de keuken moeten nog altijd wat kleine dingentje worden afgemaakt hahaha komt goed:):)
     
  3. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Sja en dan zat je ineens bij de verloskundige voor een spoedecho...

    'waarom bel je me dan ook niet Corina?' 'dat heb ik gedaan, meerdere keren en ook voicemails achter gelaten en zelfs e-mails gestuurd'
    óh' oh idd ja pff

    mgoed ik moet een paar dagen volledige rust houden en vanaf maandag begin ik met halve dagen te werken.
    Ze zijn bang dat anders de bevalling op gang komt en dat moeten we niet hebben he.
    Heb nu ook weer flinke pijn maar komt ook door alle stress van 'je komt nu langs voor een spoed echo'
    Dat hakt er wel even in zeg maar.
    Kindje bewoog goed, ze kon het niet verklaren waarom mn slijmprop stukken verdween.
    kreeg elke keer de vraag 'heb je nog seks gehad de laatste dagen' 'nee mn man draait nachtdiensten, die is weg als ik slaap en ik ben weg als hij slaapt'
    Ze zei nu dat ik het mezelf te druk had gemaakt de afgelopen dagen, dat kan heel goed kloppen... heb een partner maar voel me vaak alleenstaande omdat alles op mij neer komt.
    Het huishouden, J., boodschappen, de hond, werk... mwah beetje druk maar he..


    Zit nog te trillen van de schrik...
     
  4. melanie76

    melanie76 Actief lid

    28 mei 2012
    353
    5
    18
    Jeetje corina, wel fijn dat je kindje goed bewoog. Rustig aan meis
     
  5. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ja rustig aan doe ik zeker haha. M'n man ligt boven te slapen dus had hem een berichtje gestuurd dat ik thuis was en dat als hij wakker was ik alles zou vertellen waarom ik thuis ben, anders schriktie zich rot alstie iemand hoord haha

    Zit op de bank met een kop thee en een broodje..
    Ik mis mn koffie haha
    Maar idd een opluchting dat alles goed was, hartslag van mij zakt weer rustig naar beneden haha.
     
  6. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    @corina jeetje wat schrikken is dat. . sterkte en lkkr rustig aan.

    net even foto gemaakt van de kast hihi zijn goed opweg
     

    Bijgevoegde bestanden:

  7. Misslegend

    Misslegend Actief lid

    7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeetje Corina, schrikken zeg! Doe rustig aan komende tijd.
     
  8. Misslegend

    Misslegend Actief lid

    7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Daisy, en ik maar denken dat wij veel hadden. Niet dus hahaha. Volle kast zeg!
     
  9. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Corina jeetje daar schrik je wel even van zeg. Gelukkig doet de kleine het goed. Kleine moet voorlopig nog blijven zitten. Rustig aan doen dus.

    Daisy lekker volle kast.

    Babyfoon wij hebben er een waar je door terug kunt praten. Nou ja we hebben er twee. Je kunt door beide praten. Staat er een in de hal tussen de slaapkamers in. Een die geeft de temp aan en kun je verschillende muziekjes op afspelen. Camera hebben we gehad, maar werd er hele gek van.
     
  10. kikoe

    kikoe Actief lid

    13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Corina dat is schrikken. Doe je rustig aan meid!
     
  11. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Ja heb ook wel heel veel gehad hoor ihihi.

    :D
     
  12. corina83

    corina83 VIP lid

    10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Tnnx meiden!

    Awww daisy wat leuk!! en veel al hihi! :D

    Hier is het makkelijk, is gewoon doorschuiven van grote broer naar kleine broer :D
     
  13. Onewish

    Onewish VIP lid

    15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Daisy zo haha echt al veel :D:D
     
  14. Daisyfox

    Daisyfox Actief lid

    13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Jaa ik hou gewoon zo van babyshoppen haha,
    Ja ik heb veel gehad en zo ook wel veel gekocht natuurlijk, maar mijn zus en nichten hebben allemaal meiden dus hun moesten ook echt gaan kopen haha heb niks over kunnen nemen :p
     
  15. jony

    jony Actief lid

    11 nov 2012
    434
    0
    0
    hoi dames!
    Zijn er nog die last hebben in hun onderbuik? als ik ga zitten, in de auto ofzo, dan is dat het eerste moment redelijk pijnlijk in mijn onderbuik. Best vervelend. morgen toch ff melden bij de gynae

    Hier ook al een aardige collectie kleertjes bijeen. vind het zalig!
    De kamer moet vl nog aan beginnen, hier moet nog vanalles gebeuren, zo als isolatie steken, dan gipsplaten, vals plafond, stroom omgelegd. en er komt een wastafel in, gelukkig ligt de waterleiding en afvoer er al, maar vl zal zich nog goed mogen gaan amuseren. :)
     
  16. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Corina: doe maar rustig aan! Snap je verloskundige echt niet.. Zovaak bellen en dan zoiets zeggen pff

    Daisy: wowww jij hebt al veel kleertjes zeg!! leuk! :)

    Hier staat de babykamer al helemaal op. Kleertjes heb ik niet zo heeel veel, 4 pakjes in 50 en 6 pakjes in maat 56. In grotere maten heb ik al wat gekregen van familie :)
    Heb eigenlijk nu bijna alles in huis.. Alleen de box nog en wat kleine dingetjes zoals nog extra hydrofielluiers etc.
    Zo leuk he babyshoppen.

    Jony: Ik heb dat alleen het 's avonds als ik de hele dag bezig ben geweest.. Overdag eigenlijk geen last van. Zou het inderdaad even melden morgen!
     
  17. Thir28

    Thir28 Actief lid

    21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mooie foto's Daisy! Die van ons waren niet zo duidelijk, draaide steeds weg wanneer het profiel bijna goed was, haha.

    Kleertjes moet ik allemaal nog kopen. Op rompertjes na dan. Dochter heeft maar 1 week maat 50 aan gehad. Wil daar dus niet te veel van kopen..

    Wij worden niet gek van de camera. Zo zag ik net dat ze even rechtop zat en nu weer heerlijk ligt te slapen. We kijken er nu ook lang niet zoveel meer naar. Zo af en toe een blik. Maar als je er al een in huis hebt zou ik ook zeker niet een nieuwe kopen.

    Vanochtend al lekker buiten geweest, straks ook nog even buiten lopen. Voordat de vorst weer zijn intrede doet.... Jammer...
     
  18. Misslegend

    Misslegend Actief lid

    7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn nog bezig met het verven van het kamertje, als dit gedaan is kunnen de meubeltjes in elkaar. Wij hoeven op de box na ook geen grote dingen meer te kopen.
     
  19. deetje8

    deetje8 Bekend lid

    29 nov 2012
    781
    0
    0
    Jammer he! dat hadden wij ook met de gewone echo.. Gelukkig in 3d een mooie foto meegekregen.
    Is 4 pakjes in maat 50 genoeg zou jij zeggen? :) Is voor ons de eerste dus ik wist het niet zo goed....
    Mij lijkt de camera echt handig. Vooral als ze straks wat ouder is.. Aan het begin ga je toch altijd kijken als je iets hoort denk ik:)

    Lekker he! Ik moet nog tot 17uur werken en dan ga ik ook een stukje lopen met mn vriend en onze hondjes. Even nog van genieten!
     
  20. Merryl

    Merryl Fanatiek lid

    25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Wij moeten op een paar kleertjes na alles nog. Heb wel veel van de kids nog dus hoef niet alles, maar het kamertje plus behang en laminaat moeten we allemaal nog. Ook een andere kinderwagen.
     

Deel Deze Pagina