16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Deze periode is ook helemaal niet leuk. Ik had weer ongi pijn. Goed teken, maar toch. Laten we hopen dat het snel 2013 is .

2. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Ik vind het ook echt een Klote periode, je weet eigenlijk tot de echo niet waar je aantoe bent... Gaat het goed, blijft het goed gaan of gaat het niet goed. Ik heb besloten om via echo centrum ergens anders echo te laten maken rond 7 weken. Dan duurt het daarna nog maar 3/4 tot termijnecho. Hele dag al jankerig....

Bleh dus weer bloed gezien, jakkie, succes ermee meid
    Fijne avond

3. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    nee het is inderdaad geen leuke periode....ook al zijn we allemaal blij dat we zwanger zijn, het is nog steeds een hoop onzekerheid...

heb nog wel een testje gedaan en die knalt nog en ben nog wel misselijk en heb ook nog pijnlijke boobs, dus hoop dat het niks slechts betekent....

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Deb het komt vast wel goed. Een knaltest is toch een goed teken en ne andere kwaaltjes ook. Ik hoop zo dat iedereen goed zwanger is.

Mijn man gaat zo een doppler ophalen. Ze heeft er meedere liggen voor 30 euro maar kosten bij amazon minimaal 99euro en zelfs 170 pond op uk sites.

5. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Bouwjaar79, ja het is erg gezellig hoor in huis. Ik ben gek op kinderen....en gelukkig mijn man ook. Ik zei nog gisteren tegen hem, dat ik over een aantal jaren (als het nu allemaal goed gaat) wel nog een kleine erbij wil krijgen:).

@Deb27, ik kan me goed voorstellen dat je in paniek raakt. Echt balen dat je rode afscheiding hebt. Hopelijk is het vals alarm en is het gewoon innestelingsbloed. Gelukkig heb je nog steeds alle verschijnselen!

Maar wat een verschrikkelijke periode is dit he? Al die onzekerheid. De ene keer wil je misselijk zijn zodat je voor je gevoel weet dat het goed gaat en de andere keer wil je het liefst niet meer misselijk zijn...en noem maar op.

Vandaag nog steeds moe. Ik heb zelfs nog op de stoel zittend geslapen. Mijn man moet er wel om lachen.

6. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Morgeuh dames, Hier een vreselijke nacht achter de rug.
    Gisteren avond heel veel moeite met grote boodschap, dus aardig wat zitten duwen, maar niet gelukt.
    Toen ik afveegde had ik wat bloed op het papier, niet veel maar toch..
    Hele nacht elk uur wakker geweest, heeeel moeilijk geslapen gewoon door alles wat er door je hoofd gaat.
    Gelukkig net opgestaan en naar toilet geweest en niets meer te zien.
    Zou het kunnen dat er door te hard duwen voor grote boodschap toch een vatje knapt? Heb er geen idee van, nooit gehad.
    Of zou het kunnen dat het een reactie is op de candida die ik heb, waar ik trouwens helemaaaal geen zin meer in heb :D maar nog zalf heb liggen voor 14 dagen, pfffff.

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Jony t kan inderdaad van t persen komen. Ik drink elke ochtend n flesje actimel op aanraden van n zwangere vriendin....tot nu toe gaat dat allemaal nog goed...

Meiden bedankt voor jullie woorden...vanochtend misselijker dan ooit en boobs zijn ook niet te genieten...en geen bloed verder...

8. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Jony, ik denk ook dat je te hard geperst had. Misschien aambei ontwikkeld tijdens het persen en dat die bloed afgeeft?

Deb27, fijn te horen dat je niet meer bloed.

Vannacht heerlijk geslapen, maar wel weer vroeg wakker. Vandaag een rustige dag. Lekker niksen in mijn pyama...

9. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jony dat kan heel goed hoor dat er een adertje geknapt is.

Deb jeeeee dat is goed nieuws.

Ik moest om half 5 plassen vannacht. Terug in bed toch een partij misselijk. Normaal eet ik wat voor ik opsta.

10. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Merryl,helpt dat tegen de misselijkheid om voor je opstaat wat te eten? En wat eet je dan?

11. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ja het werkt echt. Ik eet een fruitkick. Die neem ik al mee als ik naar bed ga. Liga of sultana kan natuurlijk ook.

Net wel even misselijk weer, maar op de een of andere manier ben ik daar blij om hahahaha.

12. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    deb, goed om te horen dat je verder geen rood hebt gezien. :)

Hier helemaal geen klachten, jullie kwalen-verhalen maken me nog onzekerder. Vraag me sterk af of het wel goed gaat komende week. Pff nog 4 nachtjes tot de echo dan weten we in ieder geval of er echt iets zit.

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jony--> het bloed kan komen wat iemand al zei eventueel een aambei dat hoor je wel vaker met een zs... ik heb het ook gehad dan geen bloed erbij maar ging heel moeilijk 1 keer me man zei dat ik dan meer moest drinken en wat ik zelf doe is koffie op me nuchtere maag omdat dat dan een beetje laxerend is en eventueel ontbijtkoek daardoor ga ik nu een beetje om de dag...

deb--> gelukkig goed nieuws! houden zo hoor :)

bouwjaar--> spannend he en zeker wel moeilijk al die kwaaltjes te horen maar ik heb ook nergens last meer van hoor zelfs geen gevoelige borsten meer... heb eergisteravond nog maar een test gedaan haha nog een paar dagen en dan weet je meer hoe laat moet jij?

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @ikkuh ik twijfelde gisteren of ik nog nieuwe testen zou halen, maar niet gedaan. Nu spijt van. Moet ook bekennen dat ik nog steeds temp :), in de hoop dat zolang temp hoog blijft het goed zit> Mischien is dat wel complete onzin.

Ik mag 15:40, zo laat mogelijk wat kon zodat partner mee kon.
    Helaas moest vriend voor een paar uurtjes eerder officieel verlof opnemen. Zijn we niet gewend. Als het nodig is blijf je langer, maar dan ook niet moeilijk doen als je es een keer eerder weggaat. Hij werkt hier nog maar kort, dus vind het eigenlijk wel zonde omdat ie nog maar weinig verlof heeft opgebouwd. Straks is er nog niks te zien...(hij is daar ook nogal nuchter over)

Trouwens is iedereen hier getrouwd? Wij zijn nu 13 jaar samen, maar niet getrouwd. Hoeft van mij ook niet zo. Al is het met een kindje allemaal wel goed geregeld en als ik zijn naam aan neem heb je ben je wel echt een familie. Nou ja ik ben niet zo romantisch, maar praktisch ;)

Oja Jony, ik heb ook wel eens bloed gehad bij de grote boodschap. Dan zat er een schuurtje. Voldoende drinken en vezels eten zodat de boel een beetje smeuïg blijft.;) Al is dat met een zwangerschap misschien weer anders

15. SAM3

SAM3 Lid

11 nov 2012
    60
    0
    0
    Hallo Dames, net even terug gelezen.
    @Deb; wat vervelend zeg; bloed.. Maar kan er idd bij horen. Hoop echt dat het goed zit.

@Joni; herkenbaar. Hier ook lastige stoelgang.. Als ik straks ook nog aan de staaltabletten moet, (ivm laag ijzergehalte / HB had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook meteen last van) zal het helemaal wel drama zijn...

Vind het ook een lastige / onzekere periode. Zou blij zijn als ik de 1e (goede) echo heb gehad.

Gisteravond voor het eerst een feestje. Getsie wat een gedoe. Normaalgesproken hou ik wel van een biertje / wijntje; dus als ik nu niet drink val ik meteen door de mand.
    Gisteren maar bierflesjes met water gevuld. Feestje was bij een goede vriendin, die wel op de hoogte is. Volgens mij had niemand het door. Maar mijn zus zat wel te vissen. Hoe ze daar nu bij komt.. Die zei gewoon: je kunt de flesjes ook met water hebben gevuld.. Ik schrok wel; maar dapper lachen, haha en zei dat ze wel mocht proeven hoor.
    Gelukkig wilde ze dat niet.. Hmmmm, maar of ze helemaal overtuigd is. Ach in het ergste geval weet ze het al wel en dat is toch ook geen ramp.
    Hoe doen jullie dat?

Lijkt mij leuk om met sinterklaas een extra cadeautje in de zak te doen bij beide families, met daarop voor het broertje / zusje van en dan de namen van onze 2 meiden. Maar of ik het nog zo lang vol ga houden....

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    :D
    Whaha.

Ik houd ook altijd wel van een wijntje, ik was na de kijkoperatie al gestopt met alcohol drinken. Nou toen kreeg ik ook meteen een paar opmerkingen hoor. S-pa: owh wat leuk. Wat leuk, wat leuk...dat ik toen toen meer dronk had helemaal niks met leuk te maken. :x Maar goed familie weet dus al dat ik niet meer drink maar dat dat was ivm kinderwens.
    Sowieso irritant dat je dan moet gaan uitleggen waarom je niet drinkt. En dan krijg je vervolgens die goed bedoelde opmerkingen. Yuk, houd je waffel. Andere mensen maken er altijd meer drukte om waarom ik niet drinkt dan ikzelf. Vandaag, eind van de middag naar vrienden waar hetzelfde gaat gebeuren. Gooi het nu lekker nog op dat ik al niet meer dronk.

17. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik heb al last van aambeien, en vaak last van, maar de bloeiding was niet daar, het was aan mijn vagina dat ik wat bloed verloor.
    Gelukkig is het nu wel gestopt maar wel nog wat pijn in de onderbuik.
    Ga toch blij zijn als ik morgen bij de gyn geweest ben!

18. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Ohh dat kan ik me voorstellen!
    Ik tel ook de dagen af.

19. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jony--> spannend maar ik denk dat het wel wat onschuldigs is hoor als je er nu verder geen last van hebt meer...

bouwjaar--> dat met tempen klopt volgens mij toch ook gewoon als die hoog blijft :)
    wel leuk als je man mee kan ja ik weet ook niet hoe het verder in elkaar zit kwa vrij nemen ervoor...

sam--> erg lastig soms dan op die manier maar oplossen toch met drinken :D en dan dus zeker hopen dat niemand het doorheeft en anders eventueel in vervolg een wijnfles van rode wijn bewaren en dan met feestjes rode dubbelfriss erin doen?? valt het denk ik ook niet op ze moeten alleen niet ruiken hahaha

hier geen last verder van want ik drink zowiezo al niet echt dus geen excuusjes nodig.

ik ben 10,5 jaar samen met me man en net in juli getrouwd vonden we een mooie tijd na 10 jaar :D verder gewoon gedaan omdat we dat allebij wouden dus niet met reden voor kinderwens ofzo

20. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    deb -> blij dat het bloeden gestopt is, zou ook vreselijk onzeker zijn, hopelijk blijft nu alles in orde
    µ
    Bouwjaar -> heb ook liever alle kwaaltjes die ik nu heb, dan voel je je op zen minst echt zwanger, maar heb bij de twee jongens ook helemaal nergens last van gehad, en dat zat ook goed :)

ik blijf maar een spiertje in mijn lies verrekken, nu al een paar dagen last van en als ik me wat "vreemd" durf bewegen voel ik het weer trekken. Hopelijk blijft dat niet duren

Deel Deze Pagina