16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Leuk! Dan gaat het snel :)
    Mn vriend begon met verven, dag erna nieuwe vloer was hij in een halve dag mee klaar en toen gelijk de meubeltjes. Vind het zo leuk! :)
    De box gaan we denk ik volgende maand kopen.. We hebben t even zo druk.. Voorbereidingen voor bruiloft, mn vriend werkt vaak in het weekend en ik juist door de week.. Dus het komt er even niet meer van denk ik. Maargoed we hebben nog tijd genoeg he! Al vind ik dat deze weken al zijn omgevlogen.. Heb zo naar de 20weken toe geleefd en nu ben ik er al overheen. Time flies.

2. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik denk het wel, tenzij ze verwachten dan je een kindje van ongeveer 2000-2500 gram verwachten. Onze dochter was 3350 gram bij de geboorte. Maat 56 valt soms ook wel klein uit hebben wij gemerkt. Ik zou zelf liever van maat 56 meer op voorraad willen hebben dan maat 50. Dan maar een keertje omslaan. Als je t shirts gebruikt kan het al helemaal snel aan. Evt met een romper met lange mouw eronder. Onze dochter spuugde ook niet veel, dus ze had wel eens twee dagen hetzelfde setje aan. Wassen moet je toch wel, ook je eigen kleren, dan niet vergeten de babykleertjes erbij in te doen.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier was het 3 dagen maat 56 daarna maat 62 hihi
    Het is altijd een gok.
    Ik heb echt nog heeeeel verl nieuwe kleertjes in maar 56

4. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Oohh dan hou ik het hierop. Ze lag nu qua groei precies op het gemiddelde zei de gynaecoloog

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Maat 50 hebben ze hier nog wel even aangehad. Ze waren beide 8 pond.

6. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    babsie--> jeetje wat heftig! ik hoop dat het allemaal uiteindelijk mee zal vallen en eventueel weer allemaal bijtrekt.

corina--> hmm moeilijk allemaal ik zou totaal niet weten wat daarin de regels zijn van wat wel en niet mag... ik werk zowiezo iedere zaterdag ben doordeweeks altijd een dag vrij en dat is opzich ook heerlijk :)
    heftig allemaal dus dat word rustig aan doen maar dus ook meteen een reden om het gedoe met je werk op te lossen

meis--> spannend morgen succes ik hoop dat alles nu bekeken kan worden.

daisy--> gelukkig is alles goed mooie echo`s en zeker duidelijk een jongetje haha.
    hoe is het gegaan met je nichtjes? ik hoop dat alles goed ging.
    leuk hoor zo`n volle kast! hier valt het nog redelijk mee...

silly--> leuk hoor het kamertje succes! zal vast helemaal leuk worden.

melanie--> dat word nog eerst een beetje een verbouwing bij je voor het kamertje in elkaar kan.

deetje--> lekker druk dan allemaal, ga je zelf trouwen of iemand anders?

hier valt alles mee met het kopen nog wel al een aantal dingetjes gekocht maar niet echt kleertjes nog...
    meubels gaan we binnenkort bestellen als de kamer helemaal opgeknapt is.
    kwa grote dingen hebben we eigenlijk alleen de kinderwagen al :) erg veel dus haha

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ikkuh: ja ik ga zelf trouwen.. over 2 maandjes :)

8. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Ikkuh..Ja het wordt vast heel mooi als alles klaar is maar we moeten eerst het kamertje kwijt van onze dochter dus die staat nu op mp....

Ook hier maatje 56 gebruikt was wel iets te groot maar kan je wel omslaan...hier ook allemaal rond de 8 pond...
    Heb zin in vrijdag want dan mogen we even weer bij de kleine spieken.

ga ff douchen
    gr silly

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Deetje. Spannend allemaal hoor :) dat is en hoop geregel maar je krijgt er wat voor terug. En zoals een heleboel zullen zeggen zo'n dag is zo voorbij dat klopt ook. Dus goed genieten die dag.

Silly. Nou ik hoop dat je dat kamertje snel heb t

10. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Ikkuh.........Het kamertje is gister al geleverd
    het moet alleen nog in elkaar maar er moet eerst geverfd worden en dat gaat aankomende week gebeuren...Het kamertje van mijn dochter daar komen van het weekend mensen voor...

Ik ga mijn bedje even opzoeken want ben moe

tot morgen meiden
    Gr Silly

Gr Silly

11. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ikkuh: we houden het feest niet super groot. Ben ik achteraf blij mee. Toen we het besloten was ik nog niet zwanger.. maar zou nu niet aan een mega groot feest moeten denken.. laatste tijd alleen maar met de zwangerschap bezig geweest waardoor we nu nog wat dingen moeten regelen..

12. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    goedemorgen dames zo dat was even alles trrug lezen haha.

@ikkuh met me nichtjes is alles goed gegaan. ondanks dt ht een jaar geleden was
    voelde het gelijk heel vertrouwd. lekker gekroeld en gespeeld. me zus heb k alleen even gezien. dat doen we rustig aan. er is namelijk best veel gebeurd dat is niet zomaar 123 goed.

jullie nog leuke plannen vandaag? .
    liefs

13. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    Silly. Oh sorry haha Ik zat gewoon hetzelfde te reageren was via me telefoon ging niet helemaal goed.

Deetje. Nou lekker toch gewoon doen Hoe jullie het willen Hoe dat is het belangrijkste. Heb je een trouwjurk of een ander mooie jurk of pakje?
    Ik was vorig jaar juli getrouwd hadden alles erop en eraan en ook totaal geen spijt van kijk er echt nog met plezier op terug dus dat is gewoon het belangrijkste

Daisy. Ook gelukkig ging dat dan wel goed en met je zus dus gewoon rustig aan doen dan komt dat ook wel op een dag misschien goed je kan nu tenminste wel je nichtjes weer zien.

Vandaag lekker vrij gekregen en morgen ook dus vandaag even mee tuin netjes maken bladeren weg vegen en even naar ikea en verder zien we het wel weer.
    Ga jij nog wat leuks doen?

14. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Nee ik ook niet veel, beetje schoonmaken etc.
    Wachten tot het mannetje weer thuis is ben erg moe de laatste dagen

Liefs

15. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    ik zit op mijn werk, maar had gewoon thuis moeten blijven. voel me echt beroerd zeg. ik had het gisteren al last van mijn keel niezen en heb het zo koud. zo de dokter bellen voor de uitslag van mijn urine ( blaasontsteking) heb ook last van mijn onderrug. ik hoop maar dat alles goed is. de dokter had al gezegt dat ik alles goed in de gaten moest houden, want het kan een nierbekken ontsteking worden.

Deetje. wat leuk zeg trouwen. wij gaan ook trouwen dit jaar. 17 maart in ondertrouw en dat kijken waneer er plek is. wij gaan gratis trouwen even snel. we hebben er alle 2 niets mee, maar als je kinderen hebt is het wel makkelijker. dus ook geen jurk hier en alles er om heen.

16. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

Hier alles goed
    heb de kleine man in bed liggen en onze dochter van 2 is voor de 2e keer op de peuterspeelzaal dus ben benieuwd hoe het haar deze keer zal gaan, afgelopen maandag was het al maar huilen en het is dan echt erg om te zien als moeder dat je kind verdriet heeft....dus straks rond kwart over 11 weer ophalen en dan horen we het wel weer, het is natuurlijk ook wennen.

ik heb ook iets gelezen van Ceilo, volgens mij is ze weer zwanger en is ze 6 november uitgerekend want zie haar bij de Novemer mama's staan..
    of wisten jullie dit al?

Gr Silly

17. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant
    Hier ook wel trouwplannen hoor ben tijdje terug ten huwelijk gevraagd , maar word pas volgend jaar waarschijnlijk 28 juli, Dat is de sterfdatum van mijn vriend zijn moeder,

Maar ik wil wel een jurk enzo hihi:D

18. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    joehoeeeeeeeeeeee met mijn blaasontsteking gaat het goed. er zijn geen active bacerien gevonden. dus ik heb er vanaf!!!!

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Melanie wat fijn zeg. Je loopt er al zo een tijd mee. Nu wegblijven die ellende.

Trouwen hebben wij een paar jaar terug al gedaan. Gaan al naar de 13 jaar samen zijn.

Ik wil zon.

20. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Owwww wat is het lekker weer buiten!!

Net met de hond buiten een rondje gesjokt haha, kan niet zo snel lopen nu maar wilde hem wel even goed uit laten.
    En nu rustig aan even broodjes maken en even lekker eten.

Vanmiddag J. ophalen bij opa en oma.
    Oma zou hem dan in zn auto stoel zetten als hij er zelf niet in wilde klimmen.
    Wel vervelend hoor als je zelfs je kind niet op mag tillen :(

Deel Deze Pagina