16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier nog geen trouwplannen hoewel we het opzich allebei wel zouden willen. Ik wacht tot vl mij ten huwelijk vraagt (dit weet hij, en dolt er altijd over).

Vandaag gaan we eindelijk verder in de babykamer, we zijn vandaag allebei vroeg vrij. Ik kan niet wachten tot het klaar is.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Lekker? Hier geen zon helaas. Heel vaag achter de wolken misschien.

Fijn dat hij bij opa en oma is. Heel vervelend als je niet mag tillen nu. Je hebt het er voor over, maar vervelend is het wel.

3. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier ook geen volle zon hoor Merryl maar het is gewoon een lekkere temperatuur :)

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Hier al bijna 4 jaar trouwplannen haha althans.. al bijna 4 jaar verloofd nu

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Lekkere temp is ook wel fijn. We gaan straks even fietsen.

Wij hadden nooit trouwplannen. Ook geen kinder plannen, maar nr 1 en nr 2 diende zich spontaan aan.

6. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Hier ook geen zonnetje, wel trouwplannen maar wanneer haha dat weten we nog niet precies :)
    x

7. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hoi dames,

het is hier lekker druk.
    Ben vandaag nr de markt geweest met mijn ouders, gezellig maar wel vermoeiend. En last van men rug, poeh poeh...

Idd silly, Ceilo staat bij de november mama's... hopelijk gaat het deze keer voor haar goed gaan!

Ik mag straks weer gaan baby loeren, altijd zo spannend. Laat jullie dan wel weten hoe het geweest is!

8. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    @Ikkuh: ik draag een trouwjurk. Wilde ik eerst absoluut niet. Toen ik zwanger bleek te zijn wilde ik juist een trouwjurk! Zo gek haha
    Mn jurk is bijna klaar, dus kan ik gaan passen :) Heb er echt zin in.

Wij zijn als we trouwen 5 jaar samen. We trouwen op mijn 22e verjaardag :)

9. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Wij hadden ook geen trouwplannen. Eigenlijk zo ineens spontaan samen besloten. :p

10. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aankomende 3 Juni dan zijn we alweer 8 jaar getrouwd. Pfff gaat snel

11. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Voor de dames die nog kleren willen kopen. Ik ben net bij de Hema geweest. 2e babykleertje 50%. Ben zelf wel fan van de Hema, want de kleertjes zijn van goede kwaliteit en niet zo duur. 4 truitjes/vestjes en een broekje. Alleen hadden ze niets voor maat 50. Eens een keer bij prenatal kijken oid. Moet de doos nog ophalen deze maand. Nog meer mensen die de doos halen?

Nu even lekker op de bank hangen.

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Thir ik ga de doos denk ik zaterdag even ophalen. Dan meteen even voor een eerste pakje kijken. Van de kids komt hun eerste pakje ook bij Prenatal vandaan. Voor meiden vind ik de hema wel leuk. Voor Jongens altijd shirts met auto's blugh.

13. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hoi hoi.
    20 wk echo was goed! Nog steeds een knul:)
    Verder moest ik in ziekenhuis blijven ivm eiwit in urine en flankpijn.
    Bloed ok. Echo gemaakt vd nieren, ook niks geks te zien.
    Hoogstwaarschijnlijk heb ik een niersteen omdat er ook wat bloed in urine te zien was wat mogelijk de eiwitten verklaard. Eigenlijk weten ze het niet dus voorlopig maar deze diagnose. Volgende week weer controle.

14. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hey meiden!!

Jullie hadden ,of iig een aantal van jullie hadden, gezien dat ik weer zwanger ben..... wat is het snel gegaan.... na de mk een cyclus van 17 dagen en daarna werd ik niet meer ongesteld.... getest en zwanger!

we waren er zoooo niet mee bezig geweest.... ik had net alle moed verzameld om me weer te melden in een nod topic en had daar ook al aangegeven dat we er niet mee bezig waren en dat ik niet wist wat mn cyclus zou doen.

TOTAAL VERRAST DUS!!

van een aantal van jullie al een berichtje ontvangen... super lief!!

Ik wens jullie een hele fijne verdere zwangerschap en hele mooie beebjes!!!

15. Daisyfox

Daisyfox Actief lid

13 jul 2012
    186
    0
    0
    Callcenter
    Noord Brabant

fijn dat de 20 weken echo goed was.

de rest is wat minder. doe je wel rustig aan..

liefs

16. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

wat is er weer veel geschreven!
    Ik heb snel even alles door gelezen.

Celio, van harte gefeliciteerd! Fijn te horen dat je zwanger bent! Hopelijk mag je in November een mooi kindje vast houden. :)

Sprits, fijn dat de echo goed was! Hopelijk volgende keer meer nieuws over de eiwitten en waardoor het komt.

Hier niet veel te melden. Ben vandaag gezellig op bezoek geweest bij een vriendin die wat verder woont...ben nu weer thuis en helemaal kapot!
    Ben me aan het verheugen op MORGEN!! De 20 weken echo!! Spannend! En ben zo benieuwd wat we krijgen...
    Ik kom zeker morgen verslag doen!

Liefs..

17. Onewish

Onewish VIP lid

15 jul 2010
    8.373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    Ceilo gefeliciteerd meid!:D

Hier vandaag een schoonmaaktik alles van boven naar beneden gestoft , gezogen, gedweild , bedden verschoond wasjes gedraaid, eten al klaar staan nu wachten op men mannetje, dies tegen 7 uur thuis...:)

merk wel dat ik teveel gedaan heb vandaag heb nu een beetje last van men rechterheup dus nu ff relaxmodus ..

morgen naar de vk , controle, enz , missch ook wel een echo? ben benieuwd :D en maandag de 20 weken echo!:D

xxx

18. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Schoenen gaan kopen voor mijn jongens, en even de zeeman binnen geslopen :D

DSCN9958.jpg DSCN9959.jpg

19. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011