Ik houd me eraan om niets te doen maar valt niet mee als je man overdag slaapt en snachts werkt... Jayden moet ik dus wel tillen om hem in zn bedje te krijgen en er weer uit.. Voor de rest doe ik het verschonen maar op de bank haha moet wat he. Oh gets melanie! Hopelijk niets ernstigs met je moeder??
Kan me voorstellen dat dat lastig is corina. Maar het is echt belangrijk om naar je lichaam te luisteren nu! Succes!
Haha ik weet het meis, erger me alleen aan het huis.. stofzuigen doe ik wel maar de rest is een no no voor mij nu. normaal is het hier gewoon op orde.. maar de was ligt er nog, beneden overal rommel, badkamer, slaapkamers.. maar ja we houden ons aan de rust.. ga zo weer lekker op de bank liggen met de hond. Man slaapt, kind slaapt..
Mijn moeder heeft COPD. nu denken ze dat ze een griepje heeft. Ook hoest ze veel en heeft veel slijm. Ze is al benauwd door haar ziekte, maar nu kreeg ze bijna helemaal geen lucht meer. Ze ligt gelukkig nu op zaal heeft inmiddels al een infuus met antibiotica en vocht. Dus nu maar afwachten. Ze was er vanmorgen wel even klaar mee. Ze zei laat mij maar dood gaan. Al hoop ik dat ze nog heel even wacht. Maar als ze nu echt zo beroerd blijft heb ik er wel vrede mee. Mensen vinden het altijd heel gek dat we er zo makkelijk over praten. Maar ze heeft altijd pijn. Kan bijna niet meer lopen. Wij zijn er al aan gewend. En wie zijn wij dan om te zeggen je mag niet gaan. Ik ka nu alleen maar hopen dat ze weer opknapt. En dan nog even een paar maanden tegen aan kan.
@ Melanie jeetje dat is niet niks. Hoop dat je moeder gauw opknapt en nog heel lang kan genieten van haar naasten en jullie natuurlijk van haar. Mijn moeder zelf is hart patient en is de laatste jaren heel erg achteruit gegaan betreft haar gezondheid. Niet makkelijk omdat ik ook zo ver woon en haar niet zo vaak zie. Spreek haar gelukkig wel elke dag dat maakt het gemis ook wat minder. @ Corina doe het rustig aan meid, kijk even over die troep heen. Heel moeilijk maar het moet maar even. Hier vandaag 21 weken, voel me goed. Af en toe pijn aan mijn rug en buik en eigenlijk ook best vaak moe (ijzer tekort) maar vind het heeeerlijk om zwanger te zijn. Fijne zondag dames
Jeetje Melanie! Dat is heftig zeg! Gelukkig hebben jullie wel vrede met de situatie, voor zover dat kan dan... Ik hoop dat ze er weer bovenop komt en jullie kleine krumel nog mag bewonderen!! Dikke knuf
Jeetje Melanie, dat is dan wel elke weer even schrikken. Bij ons hebben geen geslachtsfoto gemaakt. Kreeg foto's mee en die zat er niet tussen. Vond ik wel bijzonder want het was meerdere keren goed te zien. Dan moet ik hem zelf maar een keer maken. Bij mijn dochter hadden ze het ook al niet gedaan als ik er zo over nadenk. Succes Corina met rustig aan doen. Lijkt me soms best lastig. Ik heb gisteren nog wat spulletjes gekocht. Zo ook een aankleedkussen voor beneden.Hoef ik niet steeds de trap omhoog om te verschonen. Ook een beter voedingskussen. Had er een, maar die had geen korrels, wist ik veel toen. Nu eentje die dat wel heeft en in bed ligt dat nu ook lekkerder.
Hoi Vandaag de gehele dag op visite geweest en het was super gezellig.....Kids lekker gespeeld en de kleine was lekker actief merkte ik wel hihi. @Melanie...dat is zeker schrikken, doe rustig aan meid .... Ik ga zo ff lekker douchen en dan mijn bedje op zoeken want onze dochter gaat morgen weer naar de psz en in de middag naar opa en oma van de kids dus we hebben een drukke dag... Gr silly
goedemorgen meiden. ik zit even tijdelijk niet meer op facebook. de bom is gebarsten tussen mij en me vriend.dus het is even aankijken wat er gaat gebeuren liefs
@Melanie: oh gets zeg, dat is inderdaad niet niks. En laat de meeste mensen maar gewoon denken die hebben zoiets 'het is wel je moeder' klopt maar die wil je niet laten lijden van de pijn. Knuf @Daisy: Sterkte!! hormoonbom of echte bom.. knuf Ok ben nu op mn werk.. zit alleen, hoe gezellig! pfff tot half 11 sowieso. Dan tot 12 werken en weer naar huis. Vanmiddag naar mn stiefzoontje toe. Manlief is papa geworden van een lammetje haha. Dus dat is wel leuk om bij de kinderboerderij te gaan kijken met J en manlief. Die heeft vandaag vrij en morgenavond moet hij weer de nacht in, gezellig joh Moest vannacht gewoon wennen dat hij naast me lag haha hoe erg is dat! Ben 20x ofzo wakker geworden.
Hoi @Daisy....Pffff sterkte meid en hoop dat jullie er met zijn tweeen uit komen.... ik denk dat ik mijn echo donderdag plaats als ik mijn 20 weken echo heb gehad en dan mogen jullie raden meisje of jongen hihihi kan het niet langer geheim houden hoor en de familie/vrienden en iedereen weet het al dus ik dacht waarom hier dan niet... Gr Silly
Dank je wel lieve meiden. moeten heel wat dingen gaan veranderen willen we nog vrder kunnen maar komt goed. btj positief blijven x