Zo moest even bij lezen. Melanie, fijn dat je blaasontsteking eindelijk weg is!! Corina, wat schrikken zeg met die bloedingen. Lijkt me lastig om rustig aan te doen met een kleine, maar goed om te lezen dat je wel hier en daar wat hulp krijgt met tillen e.d. Melanie, wat heftig zeg met je moeder. Sterkte in deze lastige situatie! Daisyfox, och jeetje meis. Hopelijk komen jullie er toch uit samen!! Hier afgelopen dagen veel visite gehad en lekkere luie dagen gehad. Gisteravond heeft manlief het eerste schopje aan de buitenkant gezien. Super bijzonder zeg! Onewish, super leuk!! Gefeliciteerd!
Onewish: jaaaa gefeliciteerd!! 1983Tineke: haha nee dat valt ook echt niet mee, zeker niet als je normaal je huis aan kant houdt. M'n man zou de was doen zei hij, toen ik gisteren op zolder kwam was daar niets van te zien haha, er was alleen maar was bijgekomen. Maar ja hij bedoelde het goed door het te zeggen he Nog een half uurtje werken en dan weer lekker naar huis, ben moe en heb harde buiken.. morgen even aankaarten bij de vk.
Hoi @Onewish....Gefeliciteerd, een meisje super leuk.... Kom vanavond weer want ga zometeen de kids weer halen en straks weer naar school brengen en dan gaan we richting opa en oma... Gr silly
Onewish: gefeliciteerd!! Wat leuk! Corina: doe ook maar lekker rustig aan! Is echt belangrijk. Ik had gisteren plotseling een enorme stekende pijn in mn linkerzij, trok erna door tot onderbuik.. Schreeuwde het uit vd pijn. Mn vriend belde gelijk vk.. Waarschijnlijk harde buik geweest.. Warme kruik, rustig aandoen.. Nu gaat het wel weer goed moet ik zeggen.. Heb trouwens wel constant een gevoel van honger.. Nog meer dames zo'n last van? Vandaag al gegeten: vanochtend 7uur 2 boterhammen met kaas en melk, 9.30: 1 boterham met ham, 10.30: 1 boterham met kaas, 11.15: 1 boterham met kaas. En nu alweer honger..... Heb ik eerder geen last van gehad!
Ik ga nu sowieso ook echt eens rustig aan doen.. Werk 30,5 uur dat wil ik ook aanhouden. Maar als ik thuiskom ga ik niets meer doen. Als ik energie heb, wil ik altijd zooooo veel. Maar blijkbaar is dat dan toch te veel
Harde buik is idd niet fijn nee.. heb ze elke dag wel een paar keer.. Gisteren wel heel erg, mn huid stond er gewoon super strak van, douchen hielp ook niet meer. Heb continue honger hahaha al vanaf het begin ben benieuwd of ik morgen nou eindelijk ben aangekomen.
Nee ik had het nog niet gehad.. Schrok er eigenlijk wel van! Maar of dat het echt was, of mn darmen.. Dat zou ook kunnen.. Heb je dat in je andere zwangrschap ook zo gehad? Haha nee tot 16 weken ben ik alleen maar misselijk geweest en veel braken dus toen at ik bijna niks.. Maar vind t nu wel extreem ben tot nu toe 3 kg aangekomen.
Melanie ik vind het knap dat jullie er zo over denken wat betreft de ziekte van je moeder. Ik herken het wel van het werk wat ik deed. Familie wil langer lijden voorkomen en heeft er dan een ander gevoel bij. Ik hoop voor jou dat ze toch nog de kleine kan zien. Corina lekker je rust nemen nu het kan. Vervelend dat mannen niet doen wat ze beloven he hahaha. Onewish wat leuk een meid. Dat wordt roze shoppen. Daisy aai dat is niet zo mooi. Hoop dat het goed komt voor jou en de kleine. Silly ik ben heel erg benieuwd wat het is bij je. Ik hoop vandaag de lijst even bij te werken. Komen steeds weer dingen tussen. Verder alles goed. Last van aambeien auw.
dank je merryl.. ik hoop het ook.. hier ook constant honger gevoel maar vooral in lekkere dingen hahah x
Meiden, ik leef nog Ik stond op de lijst voor de 20weken-echo en heb die inmiddeld gehad, alles was goed! We zijn nu druk bezig met de babykamer en de meeste spullen qua uitzet zijn al in huis. Alleen nog wat kleertjes en slaapspullen zoals dekentjes etc. IK reageer eigenlijk niet zoveel meer, maar we hebben helaas slecht nieuws gekregen qua werk. Daar gaat onze aandacht nu naar uit en naar de kleine uiteraard. Af en toe lees ik wel mee hoor! Maar goed, slecht nieuws gekregen dus. Echt enorm vervelend, zeker nu we een kleine op komst hebben. Ik heb alle vertrouwen in de toekomst, maar de stomme hormonen he. Kan me suf piekeren. Probeer overdag zoveel mogelijk mijn man te steunen en afleiding te zoeken. Ik zal mijn best doen om af en toe te reageren uiteraard, maar ik kan niks beloven Zal even een paar pagina's teruglezen en reageren. Zal dat er al erg veel echo's waren geweest en geslachtsbepalingen etc. Ben benieuwd!
He meiden! ff ego: helemaal happy. het weekend de babykamer behangen, geverft, en nieuwe vloer gelegd. Super blij mee! Nu zijn het alleen de kleine dingetjes nog die we moeten hebben! Nu moe van het werk dus ff relaxen.. fijne avond!
Hoi Ook hier gaan we snel met het kamertje aan de gang maar moeten nog even verf uitzoeken voor op de muren maar we zijn er nog niet over uit welke kleur mooi is bij een donker grijze babykamer... @Meis...Dus jullie schieten ook al op met het kamertje, leuk zeg..... kids liggen net allemaal in bed dus rust in huis en kan ik even hier op het zwanger forum terug lezen Gr Silly
Hallo meiden, met mijn moeder gaat het al een beetje beter. Gisteren was het erop of eronder. Maar ze vecht echt heel hard.
Hoi @Melanie....Heel veel sterkte van ons allemaal... Hier alles goed, de oude babykamer van onze dochter is helemaal uit elkaar en staat inmiddels in de bijschuur en krijg de eerst komende dagen mensen om te kijken en zodra dit verkocht is gaan we verder met het kamertje dus het schiet al lekker op hihihi vandaag de 20 weken gepasseerd dus op de helft, hoeraaaaa ....... aankomende donderdag de 20 weken echo dus kijken of alles goed is maar dat komt vast wel goed.. ga nu ff douchen en kom straks nog even snel spieken Groetjes Silly
Heerlijk he de 20 weken voorbij. Ik mag vrijdag voor de 20 weken echo. Ben net weer terug van het ziekenhuis. En het gaat weer een stukje beter. Morgen nog een dagje vrij en dan donderdag weer werken. En dan weer weekend!!!!!
hallo allemaal, hoe gaat het met iedereen???. hier gaat het lekker. mijn meissie is lekker druk. ik voel haar elke keer meer en meer. weinig last van kwaaltjes. alleen wat last van mijn bekken en een trekkend gevoel in mijn benen. aan de achterkant. maar voor de rest mag ik niet klagen met mijn mams gaat het ook elke dag iets beter. ze moet nog even 22 weken volhouden. dat wilt ze zo graag. dus daar gaan we voor. fijne dag allemaal!!!