Veel plezier dames bij de 20weken echo! Melanie: gelukkig gaat het steeds iets beter. pff lijkt me echt zwaar Fijn gevoel he? Ik geniet er zo van! voel haaar vooral 's avonds en 's nachts veel. Met mij gaat het weer iets minder.. Moet vrijdag naar de huisarts.. Heb steeds een ontzettend hoge pols, rond de 130. Hartkloppingen, hoge bloeddruk, vocht vasthouden in benen en voeten.. Moest alweer rustig aandoen van verloskundige.. Maar naar mijn idee doe ik al super rustig aan.. Schijnbaar niet genoeg. Vanavond start ik met zwangerschapsyoga. Ben echt benieuwd! Misschien ontspan ik dan iets..... Slaap trouwens heel slecht, ben gewoon niet moe.. Overdag ontzettend moe en als ik dan ga liggen ben ik helemaal wakker..
deetje vervelend zeg, ik hoop dat jij je snel weer wat beter voelt. zwangerschapsyoga ik ben benieuwd hoe je het vind. ik doe deze ronde helemaal geen yoga of gym. gewoon omdat ik er geen zin in heb.
Hoop ik ook! Jaa ik ben ook echt benieuwd.. Heb er eerlijk gezegd niet veel zin in, maargoed ga toch maar..
Hey dames Melanie. Gelukkig gaat het weer iets beter met je moeder hopen dat het de komende tijd en beetje beter blijft. Deetje. Balen zeg ik hoop dat het beter gaat en wie weet helpt yoga voor je. Wij hadden maandag onze 20 weken echo en alles zag er goed uit en het is Nog steeds een mannetje :d en op het moment van de echo schopte hij een was zo leuk voelde het ook toen dus dat was fijn dat ik die bevestiging heb dan ben ik niet gek Verder ben ik een beetje vergeten wat er allemaal geschreven is. .. sorry
Deetje. Eerst zat ik er wel aan te denken maar mee vriend vond het ook een beetje onzin maar had wel zoiets van als je graag wilt doen we het maar ik denk niet dat we het doen... Het is zeker heel mooi ben toen met een vriendin meegeweest en we konden ook echt zien hoe haar dochter eruit zag is echt heel gaaf. Maar moeilijk als je vriend twijfelt gewoon overhalen als jij het heel graag wilt
Hoi Drukke dag gehad vandaag.....De babykamer van onze dochter is inmiddels verkocht dus we kunnen weer verder, morgen gaan we verf halen en dan wordt het kamertje geverfd...Verder is onze dochter sharona gister voor het eerst op haar peuter bedje gegaan en het ging gelijk goed, dus ben super trots op ons kleine meisje hihihi... Nou ga ff snel douchen want als het goed is komt mijn programma er zo op van kleine baby's grote zorgen en dat volg ik.... kom later misschien even weer gluren en anders morgen morgen heb ik om 10.15 uur de 20 weken echo en kan pas in de avond verslag doen omdat we dan de gehele dag bij opa en oma zijn... Gr Silly
Silly: geniet ervan vandaag! Fijn dat de kamer verkocht is. Hoe oud is je dochter? Ik vond yoga heel leuk! Lekker ontspannen. . Heerlijk geslapen vanacht, eindelijk. .. zou het door de yoga komen? Ook leuk zijn nog wat jonge moeders, kon zo van mn vriendinnen niemand die zwanger is of kinderen heeft of er aan denkt. . Dus vind ik echt leuk!
He meiden! Kwam ff gluren. Fijn om te zien dat het met iedereen goed gaat! nu snel weer aan het werk! xx Meis
Hoi meiden Ik reageer niet zoveel meer. Ik doe even een stapje terug. Mentaal valt deze zwangerschap me behoorlijk zwaar, ws door de afgelopen twee jaar. Ik moet wat meer rust nemen ook vd gyn. Moet een soort van struisvogel gaan spelen en me op mezelf richten. Heeft ie ook wel gelijk in. Ze zijn nog steeds niet achter de oorzaak van mijn eiwit in urine, gaan we ook mee verder. Ik lees nog wel mee, maar ff pauze inlassen. Liefs.
Hoi @Deetje....Het is allemaal goed gegaan bij de 20 weken echo....mijn dochter is van 16 februari 2011 dus ze is net 2 jaar en slaapt dus nu de 3e nacht op haar peuter bedje en het gaat super goed, we zijn echt trots op haar... @Sprits....Rustig aan meid, en we lezen je vanzelf wel weer hier op dit topic.... Nou ik heb de 20 weken echo gehad vandaag en alles was goed, het kindje lag lekker met de handjes voor het gezichtje, zo lief om te zien...verder was het nu 350 gram en ongeveer 25 cm dus het groeit lekker... nou ga nu ff douchen want ben moe gr silly
Silly: fijn dat alles goed is met jullie kleintje!! Leuk hej. Niet zo'n groot leeftijdsverschil tussen de 2 kindjes dadelijk Weet je het geslacht eigenlijk al? Kan me voorstellen dat jullie trots op haar zijn! Bij vele gaat het niet zo goed als ik dat hoor haha
Super om te lezen dat alles goed was bij iedereen.! Vandaag ben ik weer een weekje verder 22 weekjes alweer
ik heb hier mijn echofoto ook nog niet laten zien Fotoalbum, Gratis Online! Uw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album!