16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Moos, welkom terug! Naar dat je dan ook nog zoveel verhalen gehoord hebt om je heen.

2. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Moos welkom terug

Gisteren controle bij verloskundige, alles goed met ons meisje. Goed gegroeid, beweegt veel.
    Merk dat werken steeds zwaarder wordt.. ben super moe halverwege de dag. . Van mij mag het echt al juli zijn! :p
    Nja de tijd gaat voor mijn gevoel toch heel snel op het moment

3. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hopelijk gaat het met iedereen goed!
    Ik heb wel alles door gelezen maar geen puf om op iedereen te reageren.

Ik ben namelijk een dag goed ziek geweest...hoofdpijn,keelpijn,hoesten, snotteren en noem maar op. Vandaag gaat het gelukkig wat beter. Zometeen naar de verloskundige en daarna boodschappen doen en dan toch weer rustig aan doen.
    Met een kleine in huis kan je toch niet de rust nemen die je nodig hebt....Moeders kunnen zich eigenlijk niet veroorloven om ziek te worden/zijn merk ik :)

Fijne dag toegewenst! Ik ga me klaar maken om te gaan...

Groetjesss...

4. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik heb weer even bijgelezen en ben vervolgens alles net zo snel weer vergeten haha... Mijn geheugen is 1 grote gatenkaas hier. ;) Wat ik nog weet:

Moos, welkom terug. Ik kan me voorstellen dat die verhalen het wel extra spannend voor je hebben gemaakt. Maar gelukkig is alles goed met jullie kleine meid! Nu lekker kleding shoppen, ze hebben inderdaad heel veel leuk spul!

MissLegend, wat vervelend zo'n dag op het werk. Hopelijk vandaag betere dag...

Deetje, dubbel he? Hier gaat voor mijn gevoel de tijd aan de ene kant heel snel. Ik ben al ruim 22 weken. Anderszijds als ik kijk hoe lang het nog duurt tot uitgerekende datum dan duurt dan nog wel heel erg lang... Werk je veel?

Christen, ja moeders moeten eigenlijk supervrouwen zijn he? Geen tijd om echt uit te zieken. Hopelijk knap je snel op!!

Hier afgelopen week een wat mindere week gehad. Ik lig al 6-7 weken plat en dat brak me even op. Daarnaast dacht ik het weekend vruchtwater te verliezen en in combinatie met de hoeveelheid harde buiken die ik heb was echt even flinke paniek hier. Gelukkig vals alarm bleek in het ziekenhuis, maar het heeft echt wel paar dagen geduurd voordat de stress weer helemaal weg was.
    Maar ik geniet ook nog volop. Wij hebben echt ons avond ritueel. En daar geniet ik zo van. 's avonds als we op bed gaan dan laten we ons muziekdoosje luisteren aan de kleine en ze reageert daar altijd op. Schopjes die duidelijk aan buitenkant te zien zijn. En daarna smeert manlief mijn buik in en heeft ie elke avond contact met de kleine. Zo leuk om te zien dat ze dan echt even communiceren samen. Voelt echt als een gezinnetje op zo'n moment. En hoewel we dit nu anderhalve week zo doen, blijf ik elke avond verbaasd over de trapjes en het reageren op elkaar. Wat een wonder is het toch ook dat zwanger zijn. Ik voel me zo dankbaar dat we dit mee mogen maken.

5. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Tineke: Wat leuk zeg zo'n ritueel en wat speciaal dat de kleine er zo op reageert!

Ik ben vanmorgen naar de VK geweest. baarmoeder zit al boven mn navel. Groeit mooi! Nog steeds 1 kg onder mn start gewicht. terwijl ik best veel eet en helemaal als ik aan het werk ben. hartje was weer super om te horen natuurlijk! Volgende week dinsdag moet ik voor een suikertest. Ben benieuwd. Laatst had mn mn moeder mn suiker gemeten en toen zat ik al aan de hoge kant. Spannend dus.

Fijna avond meiden!

6. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi Hoi

Gister een lange dag gehad, de babykamer is geverfd en de meubeltjes staan inmiddels sinds gister ook allemaal in elkaar dus ben super blij hihi
    nu kan ik langzamer hand beginnen met inrichten...
    nu begint het weer wat echter te lijken en het is erg mooi geworden....
    alleen nog aankleding zoals een klamboe en overtrekje enzo en dan is het helemaal af..

Gr Silly

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Tineke: ik werk 31uur per week. Verdeeld over 3,5 dagen.
    Werk jij ook?
    Ik vind het ook heel dubbel.. Aan de ene kant vliegen de weken om en aan de andere kant lijkt juli nog zooooo ver weg.. Maar het is zover voordat we het weten!

Silly: leuk!! Foto?:)

Zijn er hier dames die aan zwangerschapsyoga of zwemmen doen?:)

8. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Deetje....Ja zo denk ik er dus ook over aan de ene kant vliegt de tijd en andere keer juli/augustus duurt nog wel ff.
    maar idd de tijd gaat best snel.

Foto komt binnenkort...

Ik doe niet aan zwangerschaps yoga of zwemmen

Kom vanavond wel weer spieken

Gr Silly

9. urmylove

urmylove Niet meer actief

Ik wil zwangerschaps yoga gaan doen, ik moet nog steeds bellen en vergeet het iedere keer... Zo maar eens doen :)

10. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Zou ik inderdaad doen dan Urmylove!
    Hier zat het allemaal zo vol..
    Ik ben vorige week begonnen met yoga, heel leuk vind ik. Zijn in totaal 8 lessen. Ook leuk om zo in contact te komen met andere zwangeren.. Aangezien ik redelijk jong ben, ken ik bijna niemand van mijn vriendinnen ofzo die zwanger zijn.. Ben daar gelijk in contact gekomen met een meisje van mijn leeftijd! :) Gezellig.

Volgende week begin ik met zwangerschapszwemmen, ben benieuwd wat ik daarvan vind.. Hou normaal niet van zwemmen. :p Maargoed het schijnt heerlijk te zijn, ik ga maar eens een lesje nemen! Kan ik altijd beslissen of ik vaker wil.. Deze lessen zijn hier namelijk los en niet zoals yoga dat je 1cursus betaalt.

11. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Silly: wat super leuk. Nu gaat het echt snel he.

Hier geen yoga of zwemmen dit keer.

Wij gaan dit weekend beginnen met de tussen kamer dicht temaken.
    Ik heb er zo zin in. Heerlijk

12. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hoi dames!

Is alweer even geleden dat ik me heb laten horen hier. Maar heb de laatste tijd zoveel aan men koppie gehad.
    Vandaag op de rechtbank moeten voorkomen omdat mijn ex de jongens volledig bij hem wilt hebben. na 6 jaar!! Maar het is in ieder geval goed gegaan op de rechtbank. alleen een sociaal onderzoek gaat er komen nu, maar daar maak ik me niet druk in. Het was vandaag al positief dus komt wel goed.

Ondertussen gisteren de kaap van 5 maanden gepasseerd! Verdorie, hebben nog zoveel werk eigenlijk, maar gauw eens gaan beginnen aan kleine man zijn kamertje enzo. Qwa spullen heb ik alles zowat.
    De tijd begint op te korten, die 5 maanden zijn gevlogen en die andere 4 zullen ook zo om zijn.

Ik ga geen cursussen volgen ofzo. heb er weinig zin en tijd voor en heb het bij de jongens ook niet gedaan is ook alles prima gegaan.
    Alleen dat ik de zwangerschap deze keer zwaarder vind dat bij hun. veel meer kwaaltjes en pijntjes, maar dat nemen we er graag bij voor ons "manneke" :)

13. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Jony: hoeveel kindjes heb je al?:)
    Pff lijkt me wel zwaar voor je allemaal zeg! Zijn ze vaak bij je ex?

Kan me voorstellen dat jij er weinig tijd voor hebt!
    Ik ben het niet gaan doen omdat ik denk dat het dan makkelijker gaat :p Meer zodat ik zelf wat rustiger word.. Ben zo gestresst steeds. Kon niet slapen ervan. Moet zeggen dat ik vorige wk na de yoga heeeerlijk geslapen heb, of het echt daaraan ligt weet ik natuurlijk niet.

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.444
    372
    83
    in een huis
    Is yoga oof zweverig? of valt dat mee? Lijkt me wel ontspannen maar ben niet van het zweverige namelijk.

15. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @deetje: Ik heb twee jongens van 7 en 9. Dus soms best wel druk. Ze kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar. Maar laat ze maar lekker bij mij blijven wonen :)
    Ze gaan nu om het weekend naar hun papa.

16. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Meis: daar was ik inderdaad bang voor.. maar waar ik ga totaal niet. . Die vrouw is heel normaal. . Buikademhaling hebben we gehad, wat ontspannen houdingen.. en de laatste 10minuten heel relaxed liggen en dan met je voeten en handen wat bewegingen.. ik vond t echt ontspannend.
    Wij krijgen ook een les over puffen en persen en een partnerles.
    Als t te zweverig zou zijn, zou ik niet meer gaan haha
    Mijn ziektekostenverzekering vergoed cursussen tot 150 euro. . Dus de yoga krijg ik volledig vergoed.

Jony: oohh Jaa leuk.. dat is toch meestal zo.. heb ik altijd met mn zusje gehad. . En nu weer een jongen zie ik? 3 musketiers :p haha leuk
    Jaa lijkt mij sowieso t beste in de meeste gevallen....

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    melanie en one wish-->mooie echo`s hoor!

sprits--> veel sterkte doe rustig aan.

melanie--> wat leuk op zwemles :) hij ziet er vrolijk uit en vind het zo te zien ook heel leuk.
    heel veel plezier morgen met je ondertrouw! ga je erna nog iets leuks doen om het te vieren?

intermoos--> welkom terug en gelukkig gaat alles goed! en leuk hoor na 2 jongens een meisje :)

misslegend--> vreselijk hoor die bedreigingen

christen--> ik hoop dat je je weer beter voelt wat je zegt zowiezo kunnen vrouwen nooit ziek zijn alles gaat gewoon door dat is met mannen toch echt wel anders...

tineke--> jeetje zeg dat is dan wel even schrikken hoor maar gelukkig vals alarm de kleine moet nog even een aantal weken blijven zitten.
    leuk he zo`n ritueel echt even zo`n papa momentje.

meis--> gelukkig was alles goed nu hopen dat je suiker ook goed is.

silly--> lekker hoor schiet dus al op met je babykamer :) ik ben ook heel benieuwd naar de foto`s.

ik doe niet aanzwangerschaps yoga en zwemmen... twijfel nog wel een beetje maar ik voel me altijd met lessen in de zeik genomen worden maar dat lig echt aan mij hoor omdat ik er dan niet serieus genoeg voor ben :D hoewel het me dus wel heel leuk lijkt meer voor de contacten die je ermee krijgt met mensen die ook zwanger zijn.

jony--> heftig allemaal met de rechtzaak wat een gedoe dan weer hoor... nou ik hoop dat het allemaal goed komt zal vast wel :D

zo ik had weer heel wat te lezen dus hoop dat ik niet vergeten ben op iemand te reageren.

18. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    ikkuh, we hebben een afspraak om 11:00 uur daarna gaan we even lunchen. en dan weer lekker naar huis.

19. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Goeie morgen meiden!
    Ik mag vanmorgen langs de huisarts mijn plasje inleveren. Ben vandaag ineens weer super misselijk. Dat is al even geleden :) Hopelijk blijft het niet te lang plakken..

Fijne dag allemaal!

20. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Plasje was in orde... bloeddruk beetje te hoog. Bovendruk van 145. dus nu beetje in de gaten houden.

Deel Deze Pagina