haaaai! meiden!!! sorry hoor... kom maarzo weer even binnenvallen hihih ik blijf nog een beetje hangen in het nodtopic.... vind het zo spannend voor die meiden daar! Heb niet alles bij gelezen,maar ga echt proberen meer hier te zijn @samenzijn.... ingewikkelde situatie hier,mss kom ik er later nog eens op terug,maar ik ben niet getrouwd en niet (meer) samenwonend,maar wel heel gelukkig en we houden heeeeelveeel van elkaar hahaha @klachtjes: vrij weinig... pukkeltjes,hoofdpijn,ijzeren smaak in mn mond en errug moe,soms iets pijn in onderrug.... mjah eigenlijk nix noemenswaardigs dus
Hey dames, ik kom mij ook melden hier! Ik ben nu 5 weken en 1 dag zwanger! Whoehoeeeee 5 december hebben we de 1e echo, heel spannend! Ben een beetje zenuwachtig, omdat we al bijna 3 jaar bezig zijn en bijna een 1 jaar in de MMM hebben gezeten. Ik ben al een keer zwanger geweest, maar dat werd een miskraam met 5+3. dus voor mijn gevoel zit ik nu een beetje in de cruciale dagen Maar als ik maar genoeg afleiding zoek op ZP, kom ik er vast wel doorheen Ik ben uitgerekend op 20 juli Ik geloof dat iemand anders de lijst bijhoudt? Bij deze, wie wil mij op de lijst zetten?
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (2) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m 17. (1) Skt-2e-j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m 19.(4) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m 20. (4) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 21. (2) Meis1987-1e-j/m Trudy76- 1e j/m 22. (2) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (1) Christen - 4e j/m 26 27. (1) Ceilo - 3e j/m 28. 29. 30. 31. Datum nog niet bekend? (2) Babsie - 3e j/m Ikkuh1985 - 1e j/m sterretjes Anna123 Woeza Sterkte lieve meiden TOTAAL:24 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken November 19-11 jony vk en echo 21-11 Anna123 Gyn. 1e echo 22-11 Bouwjaar Gyn. 1e echo 22-11 ikkuh 1ste echo 22-11 Deb27 1ste echo 22-11 Babsie echo December 3-12 1983tineke Gyn. 1e echo 4-12 Manouk 1e echo 4-12 Skt intake vk 5-12 Bouwjaar intake vk 5-12 Fortuna 1e echo 6-12 trudy76 1e echo Gyn; corina83 intake vk; SAM3 vk; intake vk + echo; intermoos vk echo? 7-12 Bernou vk; meis vk+echo. 10-12 Merryl 1e echo; ayse vk en echo Wil je op de lijst of een wijziging zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
Welkom nieuwe zwangeren!!! Ik heb me ziek gemeld voor morgen... hoef gelukkig nog niet over te geven, maar kan amper eten en heb totaal geen energie... alleen naar de wc betekent trillende benen... en om dan morgen achter 9 kinderen aan te rennen word m niet.... Ik ben 4,5 jaar samen met mijn vriend en wonen 4 jaar samen!! we kennen elkaar al 12 jaar, vandaar het snelle samenwonen hihihi
Hallo dames, wat een berichten allemaal. Ben ook een.beetje onzeker of alles goed blijft gaan...wij zijn bijna 11 jaar samen, niet getrouwd. Hopelijk gaat dat nog wel eens gebeuren. Vanavond etentje gehad met schoonfamilie....sushi! Dat was even lastig, geen wijn en geen rauwe vis. Maar volgens mij is het niet opgevallen. Ik wilde het vertellen met Sinterklaas, maar dat ga ik denk ik niet zo lang volhouden...ben er zo blij mee! En lig al nachten wakker om te piekeren, denk dat het wel scheelt als directe fam het weet, dan kan ik erover praten. Morgen VK bellen en.vd week intake voor Moeders v Moeders.
Ik dacht, ga alvast kijken waar ik evt naar door kan gaan, liever niet naar het volgende NODtopic natuurlijk, Zie ik jou berichtje Ceilo, superschattig! Ik vind het ook nog erg spannend voor ons meiden. Hoop dat ik je hier strakjes mag vergezellen!
Whahaha, ik wil graag op de lijst! Ik wil heel graag! (kan alleen niet, haha, want dan zou ik liegen )
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Bah ben ook super onzeker. Vorige week nog allemaal kwaaltjes, nu bijna niets meer. Alleen nog wat gevoelige borsten en steekjes en trekjes in mn buik. Ben zo bang dat het weer mis is. Nog twee weken tot de eerste echo... Hoop dat de tijd snel voorbij gaat. Jullie ook zo onzeker? Liefs
@baby Ik kan het nu goed voor me houden omdat ik me niet blij kan voelen. Dat door de onzekerheid of t goed zit. Ik ben zo bang dat nu het eindelijk gelukt is het alsnog mis gaat (is). Slecht geslapen vannacht (heb ik laatste tijd vaker last van) en voel me (daardoor) ook niet helemaal tof vandaag. Pff counting down tot donderdag...hopelijk dan enig duidelijkheid. @Manouk ik ben dus ook superonzeker @Jony, jij mag vandaag. Yeahh succes, laat je even weten hoe t gegaan is.
Super van je! Ik wil het ook gaan doen. Heb het zelf ook nodig gehad. Vorige keer kwamen ze alleen op de dag van de miskraam. Niet zo tof dus. Dus ik wil nu even wachten totdat de eerste echo is geweest. Maar er zijn er dus meer onzeker hier? Ik probeer er nu niet teveel aan te denken, geen teken is een goed teken, zoiets..
Idd bouwjaar, vanavond is het zover!! Dan gaan we langs de gyn! Ben zoooo benieuwd naar dat klein garnaaltje Ik laat jullie zeker weten hoe het gegaan is! Voor de rest nog steeds de gewone kwaaltjes, misselijk, wat steekjes in de buik. Mijn spastische darmen maken me dan ook weer erg onzeker. Maar dat ga ik erbij moeten nemen Welkom en proficiat trouwens aan de nieuwe zwangeren!!
Vorige keer heb ik het niet gedaan omdat ik toen nog heel erg bang was dat het fout zou gaan.. De zwangerschap ervoor was namelijk met 16 weken gestopt. Nu heb ik er meer vertrouwen in. Dus we wachten af.
@corina Ik durfde me eerst ook niet goed op te geven omdat ik bang ben dat het fout zal gaan of dat ik onheil afroep. Maar mijn vriend zei toen misschien werkt het juist positief. Mooie gedachte en toen heb ik me vrijdag toch aangemeld. Verwacht deze week een telefoontje. Poeh met 16 weken gestopt wat een domper zeg. Ik vraag me af of ik me ooit echt blij kan voelen, omdat het op zoveel momenten nog fout kan gaan. @fortuna, bij jou duurt het ook nog best lang voor je een echo mag Ik voel me met vlagen toch een beetje weeïg, vraag me af of dat dan toch door de zwangerschap komt..
Hey meiden, Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangere. Wordt gezellig hier. Onzekerheid houden we volgens mij allemaal tot de kleine er echt is. Had ik bij de eerste twee wel. Komt vast allemaal goed. Moedersvoormoeders is net weg. Teststreep was donkerder dan de controle streep. Dus ik ben gerustgesteld voor nu. Vanaf donderdag mee doen. Zit nog te wachten op een telefoontje voor de echo.
Wat goed Merryl, van die streep! Zal vast een beetje rust geven @ Bouwjaar, ja, ik ben dan pas 7+3. Duurt idd echt lang. Gaat nog bij Geertgen, wat eigenlijk raar is dat ik dan pas mag komen, want ze kennen mijn verleden. Maar ik denk dat ze het voor de zekerheid doen, dat je dat een grotere kans loop om het hartje te horen. Hoewel dat ook met 6 weken al kan, dus ja... Maargoed, ik had liever vandaag gegaan Moet me ook echt inhouden om niet nog een paar testen erbij te halen Ik ken jouw trouwens nog uit het maansteen topic, was ook alweer een tijd geleden!
Hier nog zo'n onzeker Miep, ik heb net gebeld met gynaecoloog. Ik moet overleggen in verband met medicatie. Maar mijn echo moet eerst gemaakt worden en deze zou ik over twee weken krijgen. Dit vond ik om twee redenen vervelend: ik kan niet overleggen over medicijnen en ik maak mezelf helemaal gek of het goed is. De echo is nu een week vervroegd. Er was waarschijnlijk een rekenfoutje gemaakt want de echo zou normaal ook eerder gepland worden. Een nadeel is dat het daarna weer lang duurt voordat ik een echo krijg. Maar dat zien we dan wel... Afspraak 3-dec is verplaatst naar 26 november
@fortuna ik ken je idd nog uit de maansteen topic. Nou de steen helpt dus niet Dat ik je naam tegenkwam in het test-topic, was mijn reactie huh jaaaa! Ik wist nog dat jij al een tijd bezig was. Ik mag donderdag al een echo, dan zit ik pas op 6.4. Het kan dus zijn dat we nog niets zien. Ik hoop het wel omdat ik inmiddels van best wat dames heb gezien dat er al een knipperlichtje was te zien zo vroeg. Maar goed het is afwachten geblazen. @tineke als ik eht goed tel krijg jij no ook je echo op 6.4? Ik geloof dat hier toch het misselijkheidsgevoel met vlagen komt opzetten (vervelend gevoel maar ook wel een geruststelling)
Nou, weet je wat het is? Ik ben er dus achter gekomen (anderhave week terug) Dat ik een ernstig vitamine d tekort heb. Iets wat de baby ook nodig heeft. Hierdoor voel ik me echt ontzettend beroer, al jaren. Er spelen nog meer dingen, in medisch dossier van paar jaar terug stond cvs, maar arts heeft dat toen nooit bekend gemaakt, ook zo fijn.. Kwam ik ook pas 2 weken terug achter Verklaard een hoop!!! Maargoed, die vitamine d, ik kan nu woensdag bij mijn nieuwe huisarts terecht. Maar ik ben gewoon bang dat ik te weinig heb voor de baby. Dus ik zou het liefst al eerder een afspraak willen maken, Geergen weet trouwens nog niks van vit. d gebrek. Daar wil ik vandaag over bellen, maar ik durf niet te vragen of ik de echo eerder mag. Of is dat stom?
Trouwens, toen ik zag dat je zwanger wat Bouwjaar, stond ik ook ff te kijken! Jij bent ook al lang bezig en toen waren we ook beide zo onzeker. Steen heeft idd niet geholpen...