16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ik ben ook ontzettend moe.. moet wel zeggen dat ik een week last heb gehad van een bijholteontsteking.. dus kan ook nog daardoor komen. .
    Moet zometeen werken maar heb echt geen zin door die moeheid..
    Gisteravond om 21u al gaan slapen tot vanochtend 6.15u
    Dus 9 u en 15 min geslapen.. vanacht niet eens wakker geworden!
    Duik er vanavond weer vroeg in.

2. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Silly, ik heb daar gelukkig geen last van. ik slaap weer slechter. veel wakker s'nachts.

3. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Ik slaap ook heel erg veel.
    Als ik maar niet te laat in bed ga is alles goed maar als we een verjaardag hebben of iets dergelijks en het word laat dan moet ik weer opnieuw in mn ritme komen! haha

4. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 w echo van vandaag was helemaal goed. Alles ok met onze knul. Happy happy happy! Weltrusten meiden!

5. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Kikoe, joeeehoeeeee wat fijn!!!

6. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Kikoe...Gefeliciteerd, wat fijn!!!!!

Ja meiden ik ben ook echt moe aan het einde van de dag en als de kids gaan slapen wil ik er ook wel in kruipen maar dan ben ik in de nachten wakker en heb daar ook geen zin in

kom later vanavond wel weer gluren
    gr silly

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Jaa gelukkig kikoe!! :)

8. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Zo ben net terug van de stad, en ja kon het niet laten. Moest de prenatal even in en er is nog korting ook :):). Dit zijn de eerste kleertjes die ik zelf gekocht heb. En dat pas met 22 weken.

Nu de tussen muur schuren zo dat er zaterdag glasvezel behang er op kan en zondag schilderen.
    En dan druk ik er gewoon door heen dat ik maandag de babykamer in elkaar wil hebben ,maar dat weet vriendlief nog niet.;)

Bijgevoegde bestanden:

9. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Oooohhh leuk Melanie!! :)

10. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Het is alweer even geleden dat ik geweest ben.
    Ik las dat er nog meer dames moe zijn...hier ook zo moe! En daarnaast ook last van nesteldrang. Alles moet schoon en opgeruimd. Aankomend vrijdag naar grofvuil en naar de kringloop winkel spullen brengen.
    De eerste maanden gaat de baby naast mij slapen (co-sleeper) totdat zij goed door slaapt. Dus, hier geen babykamer om in te richten. We hebben wel een leuke muurschildering gemaakt aan de kant waar de bedje gaat staan. Zodra alles staat, dan zet ik hier wel een foto!

Onze kleine meid schopt en draait constant. Ze is net zo druk als haar grote zus! Af en toe schrik ik van die schopjes, want het kan er hard aan toe gaan.

Kikoe, nog gefeliciteerd met je goede 20 weken echo!

Melanie, wat een schattige kleertjes! Wat voor maat is het? Het lijkt wat groter op de foto.

11. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Nog dames die voor een 3d echo gaan of ooit zijn geweest?

12. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    de kleertjes zijn maar 62. maat 56 was het shirtje er niet meer.en meestal krijg je toch bergen kleine kleertjes.
    ik heb op 26 April een 3D en 4D pret echo. heb ik ook van mijn zoontje. ik vin het echt super mooi om te zien. gelukkig krijg ik ook deze van mijn mams.

13. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Ik vind het ook echt mooi. Wil graag gaan. Hier zijn 2 bureau's in de buurt die het doen. Eentje gebeld: kon nooit wanneer vl en ik samen vrij hebben. Zoveel opties: niets lukte. Zo raar, betaal je 100euro en ze hebben nooit tijd. Zei die vrouw ook nog: dan komt u toch alleen????
    Vreemd, ga geen 100euro betalen voor een 3d/4d echo en ik ga in mn uppie.

Ik heb juist maat 50 en 56 zelf kleertjes gekocht, kreeg nu al heel veel maar alles in maat 62 en nog groter! :p haha kreeg zelfs een boxpakje in 68.. Wow en valt ook nog groter volgens mij. Echt een mega ding.

14. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    He meiden.
    Vandaag uitslag gekregen van de suikertest. Was echt.te hoog.
    Nu dus naar het ziekenhuis ipv vk. Wel balen.hoor! Bah.
    Xx

15. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer meis!

Wij kregen idd ook veel kleertjes maat 62 of groter. Want niet iedereen komt snel op kraamvisite.

Hier ligt de baby al erg hoog in mijn buik. En tot nu toe ook nog met het hoofd naar boven, wat de ruimte niet ten goede komt...

16. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @meis sterkte!! Is voor een goed doel dus blijf positief. Dikke knuf

17. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    @deetje: Wij hebben op 17 weken een 3d echo gedaan, en zeer tevreden met het resultaat...

Hier gaat alles zijn gangetje... heel veel last van mijn heupen door men bekken. Maar voor de rest is ons mannetje heel actief en laat hij zich vaak kennen. Alleen buitenstaanders mogen er niets van voelen, hihi...
    Mijn bloeddruk was weer in orde dinsdag, dus dat is ook weer een zorg minder! :)
    Bijna weekend en paasvakantie!! whiiii :D

18. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Heb met 20 weken een 3d in zh gehad... maar was maa r heel kort
    Heb gelukkig een afspraak bij een ander bureau kunnen maken voor eind april :)

19. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Meis: oei.. dat is niet goed... maar wel beter als je dan goed onder controle staat bij gynaecoloog

20. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    vandaag weer naar de VK om 18:30. kan ik mooi mijn meisie nog even zien en horen.

Deel Deze Pagina