16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Dat ga ik eens proberen als ik er vanavond weer last van heb! Inderdaad, heb ik niet eens aan gedacht. Bedankt.
    Is de eerste keer dat ik er last van had, pff leek wel alsof mn slokdarm en keel in brand stonden constant...

2. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik neem dan 's avonds nog wel eens een bakje vla. En rennies naast het bed voor het geval niets helpt. En niet te laat warm eten.

3. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ayse jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg. Nog 15 weken volhouden.

Deetje ik gebruik rennie duo en dat werkt goed. Twee voor het slapen gaan en het werkt. Ook warme melk voor het slapen gaan.

4. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ayse jeetje meid wat heftig! Met hoeveel weken heb je dan je keizersnee? Heel veel rust houden meid!

5. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Vanacht al een stuk minder last, denk door de melk :)

6. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    deetje dat is goe dom te horen.

7. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Maandag naar de verloskundige, kan niet wachten om ons kleintje weer te zien! :) Normaal ging ik om de 2 weken, nu om de 3 omdat ze zo voorligt op groei etc.. Zat qua groei zoals normaal bij 26 weken.. Ben benieuwd of ze straks ook eerder gaat komen, dan klopte de termijnecho dus niet.

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Deetje wat fijn dat het minder was. Werkt echt goed bij mij meestal.
    Leuk dat je weer mag kijken. Wie weet ligt uk nu mooi op schema.

9. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    He meiden zit nu in de wachtkamer voor een echo.
    Hopelijk ziet alles er weer goed uit. En kunnen we eindelijk
    Zien of het een jongetje of meisje is. Spannend!
    Fijne dag allemaal!

10. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    meis spannend!!! hoe is het gegaan!!!

11. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Meis....Spannend meid...
    Ben benieuwd

Gr Silly

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Alles zag er goed uit gelukkig!
    Helaas lag de baby weer net niet weid genoeg met de beentjes.
    Dus we weten het nog steeds niet zeker. Al vier keer denken ze een meisje
    Maar ze weten het niet zeker. Valt me echt.op dat er weinig unie sex kleertjes zijn.
    Of ligt dat aan mij?

13. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jammer! Nee dat klopt, idd weinig. Bij de prenatal nog het meeste keus denk ik....

14. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ meis baby houdt het wel spannend he hihi.

15. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Nu al dwars liggen. :):):):). word een meisje:D. nu al een heerlijk kind met een eigen menig!!! mijn meisje hield haar knieen op elkaar bij de 20 weken echo. maar uiteindelijk kan liet ze zich toch nog zien. en ze was nog altijd een meid

16. deetje8

deetje8 Bekend lid

29 nov 2012
    781
    0
    0
    Spannend meis!
    Ik heb veel unisex kleertjes omdat ik niet zo van alles roze hou. .
    Bij v&d, babydump, prenatal krijg je wel veel unisex vind ik

17. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Hallo meiden.
    Hoe gaat het met iedereen???
    Hier gaat het eigenlijk wel goed. Had alleen last van een kies. Maar dat is gelukkig verholpen. Heb nu alleen nog een gevoelige kaak. De tandarts heeft een zenuw geraakt. Ik dacht dat ik die stoel uitstoot:$:$

Vandaag alweer 24 weken, wat gaat het snel zeg. Nog 10 of 12 weken en ik ga met verlof. Ik ben er nog altijd niet uit. 6 weken er voor is heerlijk maar 12 weken daarna ook. Voor de dames die nog werken. Wat doen jullie.

hier nog even 2 fotos van het kamertje en de familie wieg. alleen de kap moet er nog nog op en dan is hij klaar.

fijne zondag allemaal!!!!

Bijgevoegde bestanden:

18. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Melanie, ik ga ivm longproblemen 6 weken van te voren. Het gaat niet haalbaar zijn om die 2 weken langer te werken.

Ik zou wel de voorkeur hebben voor 4 weken van te voren te gaan, dan heb je toch na die tijd 2 weken langer met je kleintje.

19. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    misslegend. dat is jammer. ik heb net bericht gehad van onze personeels afdeling of ik 4 of 6 weken wil. dus heb maar gekozen voor 4 weken, als ik het niet red kan ik altijd 6 weken doen

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey meiden

ayse--> sterkte ik hoop dat het allemaal verder redelijk gaat nu en dat je weken snel voorbij zijn.

meis--> lekker hoor een eigenwijsje :) wel lastig ja om unisex kleertjes te kopen gericht is echt een stuk makkelijker ik zou denken niet te veel kopen en hopelijk zo snel mogelijk na de bevalling lekker shoppen :D

trouwen--> meiden geniet echt van al die voorbereidingen hoor zo`n dag is snel voorbij :)
    wij zijn vorig jaar getrouwd in juli hadden in de ochtend regen en vanaf het moment dat we naar buiten gingen scheen de zon en werd het steeds warmer :) dus ik duim voor jullie dat jullie ook heel mooi weer hebben.

melanie--> leuk je kamertje :) ook leuk met de familie wieg heeft echt herinneringen dan he.

verlof--> ik heb zowiezo 6 weken ervoor maar we plakken nog 2 weken vakantie ervoor dus uiteindelijk 8 weken ervoor en dan misschien ook nog 2 weken vakantie erna
    we hebben dus bij mij zo geregeld omdat ik een fulltime baan heb en de hele dag op me benen sta maar momenteel heb ik totaal nergens last van gelukkig.

vandaag naar het ziekenhuis geweest moest suiker laten prikken omdat het veel voorkomt in mijn familie en gelukkig was het helemaal goed :D

Deel Deze Pagina