Dat ga ik eens proberen als ik er vanavond weer last van heb! Inderdaad, heb ik niet eens aan gedacht. Bedankt. Is de eerste keer dat ik er last van had, pff leek wel alsof mn slokdarm en keel in brand stonden constant...
Ik neem dan 's avonds nog wel eens een bakje vla. En rennies naast het bed voor het geval niets helpt. En niet te laat warm eten.
Ayse jeetje wat zul je geschrokken zijn zeg. Nog 15 weken volhouden. Deetje ik gebruik rennie duo en dat werkt goed. Twee voor het slapen gaan en het werkt. Ook warme melk voor het slapen gaan.
Maandag naar de verloskundige, kan niet wachten om ons kleintje weer te zien! Normaal ging ik om de 2 weken, nu om de 3 omdat ze zo voorligt op groei etc.. Zat qua groei zoals normaal bij 26 weken.. Ben benieuwd of ze straks ook eerder gaat komen, dan klopte de termijnecho dus niet.
Deetje wat fijn dat het minder was. Werkt echt goed bij mij meestal. Leuk dat je weer mag kijken. Wie weet ligt uk nu mooi op schema.
He meiden zit nu in de wachtkamer voor een echo. Hopelijk ziet alles er weer goed uit. En kunnen we eindelijk Zien of het een jongetje of meisje is. Spannend! Fijne dag allemaal!
Alles zag er goed uit gelukkig! Helaas lag de baby weer net niet weid genoeg met de beentjes. Dus we weten het nog steeds niet zeker. Al vier keer denken ze een meisje Maar ze weten het niet zeker. Valt me echt.op dat er weinig unie sex kleertjes zijn. Of ligt dat aan mij?
Nu al dwars liggen. . word een meisje. nu al een heerlijk kind met een eigen menig!!! mijn meisje hield haar knieen op elkaar bij de 20 weken echo. maar uiteindelijk kan liet ze zich toch nog zien. en ze was nog altijd een meid
Spannend meis! Ik heb veel unisex kleertjes omdat ik niet zo van alles roze hou. . Bij v&d, babydump, prenatal krijg je wel veel unisex vind ik
Hallo meiden. Hoe gaat het met iedereen??? Hier gaat het eigenlijk wel goed. Had alleen last van een kies. Maar dat is gelukkig verholpen. Heb nu alleen nog een gevoelige kaak. De tandarts heeft een zenuw geraakt. Ik dacht dat ik die stoel uitstoot Vandaag alweer 24 weken, wat gaat het snel zeg. Nog 10 of 12 weken en ik ga met verlof. Ik ben er nog altijd niet uit. 6 weken er voor is heerlijk maar 12 weken daarna ook. Voor de dames die nog werken. Wat doen jullie. hier nog even 2 fotos van het kamertje en de familie wieg. alleen de kap moet er nog nog op en dan is hij klaar. fijne zondag allemaal!!!!
@ Melanie, ik ga ivm longproblemen 6 weken van te voren. Het gaat niet haalbaar zijn om die 2 weken langer te werken. Ik zou wel de voorkeur hebben voor 4 weken van te voren te gaan, dan heb je toch na die tijd 2 weken langer met je kleintje.
misslegend. dat is jammer. ik heb net bericht gehad van onze personeels afdeling of ik 4 of 6 weken wil. dus heb maar gekozen voor 4 weken, als ik het niet red kan ik altijd 6 weken doen
hey meiden ayse--> sterkte ik hoop dat het allemaal verder redelijk gaat nu en dat je weken snel voorbij zijn. meis--> lekker hoor een eigenwijsje wel lastig ja om unisex kleertjes te kopen gericht is echt een stuk makkelijker ik zou denken niet te veel kopen en hopelijk zo snel mogelijk na de bevalling lekker shoppen trouwen--> meiden geniet echt van al die voorbereidingen hoor zo`n dag is snel voorbij wij zijn vorig jaar getrouwd in juli hadden in de ochtend regen en vanaf het moment dat we naar buiten gingen scheen de zon en werd het steeds warmer dus ik duim voor jullie dat jullie ook heel mooi weer hebben. melanie--> leuk je kamertje ook leuk met de familie wieg heeft echt herinneringen dan he. verlof--> ik heb zowiezo 6 weken ervoor maar we plakken nog 2 weken vakantie ervoor dus uiteindelijk 8 weken ervoor en dan misschien ook nog 2 weken vakantie erna we hebben dus bij mij zo geregeld omdat ik een fulltime baan heb en de hele dag op me benen sta maar momenteel heb ik totaal nergens last van gelukkig. vandaag naar het ziekenhuis geweest moest suiker laten prikken omdat het veel voorkomt in mijn familie en gelukkig was het helemaal goed