16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happy3

happy3 Niet meer actief

Bouwjaar gefeliciteerd, ik denk dat je engeltje hierboven jullie heel goed zal helpen :) Genieten zal moeilijk zijn de eerste weken, maar probeer het toch maar, komt allemaal goed ;)

2. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi,

Wat een mooie echo's zie ik voorbij komen. Top!

Bouwjaar, van harte gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws! Ik snap wel dat het genieten nu even op zich laat wachten. Maar wat een geschenk dat je/jullie nu weer zwanger zijn....en hopelijk blijft deze wondertje bij jullie plakken! We gaan gewoon uit van het goede!
    Wanneer ben je uitgerekend?

3. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Intermoos, beetje laat maar niet minder gemeend. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Komende tijd zal wel heel heftig voor jullie zijn maar hopelijk gaat haar ontwikkeling voorspoedig!!

Bouwjaar, wauw... gefeliciteerd. Wat fijn dat je niet weer een hele lang tijd hebt hoeven wachten op een zwangerschap. Het zal heel dubbel allemaal voor je zijn en ik hoop dat je uiteindelijk op een punt komt dat je toch kunt gaan genieten van je zwangerschap. Ik kan me voorstellen dat dit nog even duurt en tijd nodig heeft. Ik ga in ieder geval voor je duimen dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben!

4. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bouwjaar wat onwijs goed dat je weer zwanger bent. Wat ontzettend gaaf dat het jullie zo snel gelukt is. Logisch dat het nu allemaal nog moeilijk en eng is, maar het komt vast en zeker goed. Kleine uk zal waken over deze kleine spruit. We zullen je even een hoop hormonen sturen. Daar hebben we er genoeg van hier.

5. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

@Bouwjaar...Van harte gefeliciteerd meid..
    We wensen je alle geluk van de wereld en we sturen je wel wat hormonen hihi.
    wanneer ben je uitgerekend?

Gr Silly

6. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    het kraam pakket is binnen!!!!!

Bijgevoegde bestanden:

7. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    He bouwjaar! ook van deze kant uit hartelijk gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hoe moeilijk het waarschijnlijk voor jullie zal zijn om nu al te gaan genieten hoop ik toch dat je het een beetje kan gaan doen. "ukkie" waakt vast over kleine broer/zus!

Hier wordt het vandaag een rustdagje. Gisteren 7u in de auto gezeten voor het doopfeest van vl zijn petekindje. Vandaag komen mijn ouders wel bbq'en maar ik ga het lekker rustig aan doen en genieten van het zonnetje!
    Ik wens jullie ook een mooie zonnige zondag toe!

8. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    pfff ben me gister een hoedje geschrokken, gistermorgen ging ik naar het toilet en zag in mn maandverbandje hele donkere afscheiding (dacht meteen bloed!) ik heb in de hele zwangerschap nog nooit bloedverlies gehad ofzo of donkere (bruinig/heel donkerrood) afscheiding.
    nouja dacht als het vandaag weer gebeurd dan bel ik.voelde de baby gewoon net als anders, vond het zeker niet alamerend.
    en niet weer gebeurd gelukkig. heeft iemand dit ook gehad? is normaal denk ik?

9. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    bouwjaar: gefeliciteerd met je zwangerschap!

10. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Bedankt allemaal. De datum staat nu op 6 januari 2014. Het klinkt zo ver weg...

11. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    carla das schrikken. mischien is er een vaatje geknapt ofzo, voor de rest voel jij je goed??

12. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Bouwjaar gefeliciteerd!!! Wauw wat mooi!! kan me voorstellen dat het nog moeilijk te bevatten is!! Heb net de foto's gezien van jullie mannetje, mooi en wat al compleet!! Ik wens jullie alle geluk en liefde toe!!

Carlaaa, als je het niet vertrouwd zou ik gewoon de verloskundige bellen. Bij mij is het toen waarschijnlijk wel een vaatje geweest maar zeker wisten ze het niet.

13. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik was het topic 'kwijt' maar nu weer gevonden. wauw bouwjaar wat een goed nieuws na zoń verschrikkelijke tijd. Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan maar het komt vast allemaal goed x

14. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    hmm ja dat zou kunnen. die kleine is flink aan het trappelen soms, doet soms best pijn als baby tegen mn blaas schopt! hihi..

maar voel me prima (op de spierpijn na dan) haha.

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bouwjaar dat klinkt inderdaad nog wel ver, maar de tijd gaat echt heel erg snel.

Carlaaa kan inderdaad een vaatje zijn. Als je er verder geen last van hebt is het waarschijnlijk onschuldig.

Is iedereen al een beetje klaar met het kamertje?

16. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen kamertje, wel de meubels en tig tassen vol spulletjes haha
    We zitten nog midden in een verbouwing. Heb nog geen stress. Als het goed is, is alles voor mijn verlof klaar. Kamertje moet dan laminaatje in en kleurtje op de muur.

Hebben jullie een thema? WIj niet echt...wel een kleurcombi. Heb een hele mooie combi op pinterest gezien met soort zachtgroen/blauw, grijs en geel.... zal ff opzoeken.

17. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dat ik steeds weer weg ben en weer terug kom maar blijf bloedingen houden en nu ook nog zwangerschapssuiker gelukkig nog 10 weken volhouden!!

18. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Ayse, wat vervelend zeg. weten ze waar de bloedingen vandaan komen. en dan ook nog zwangerschaps suiker. veel sterkte we zijn er bijna!!!

19. carlaaa

carlaaa Actief lid

18 nov 2012
    354
    27
    28
    Vervelend ayse! Hoe komt het? Nou rustig aan doen.

20. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Ayse wat balen :( Zo zou je liever niet de laatste loodjes ingaan he... succes meis

Deel Deze Pagina