Goede morgen! @ silly29: is het je gevoel dat hij/zij in augustus geboren wordt?? Wat is de fb pagina? Vannacht slecht geslapen, ik heb het gevoel dat ik elke nacht lichter ga slapen, ik hoor werkelijk alles! Best wel vervelend soms..
Hi meiden, Ik sluit me ook graag aan op de fb pagina. Blijft lastig om het onderwerp terug te vinden op dit forum. Heb vandaag eindelijk het abboneren ontdekt hihi stom he.
fb = facebook We zitten met een hele groep van zp= zwangerschapspagina (15-31 Juli 2013) op Facebook. Het is daar heel erg gezellig. Persoonlijk vind ik Fb makkelijker dan Zp en overzichtelijker. Wie ook bij fb verder wilt kletsen kan zich opgeven bij Merryl en dan voegt zij je toe!
He meiden! Hoe is het hier? Lang niets van mij laten horen maar alles gaat goed! Druk druk met werk enzo. Kan niet wachten tot ik met verlof kan. Nog twee en een halve week werken. Yippiee! Dan weer alle tijd van de wereld om lekker nog ff te shoppen enzo. Fijne dag allemaal! xx Meis
Hier nog 2 dinsdagen te gaan! Aftellen is echt begonnen. Ben er nu al klaar mee. Bij de vorige was dat pas in de laatste week...
Hey meiden! Vanmidddag bij de vk geweest, alleen de assistentte had zich dus vergist over twee weken pas de groeiecho! Had me zo verheugd ons meissie weer te zien mja, nog even twee weken geduld dus.. Ze heeft gevoeld, en ze lag mooi met dr koppie naar beneden, ben ik blij om vorige keer lag ze nog in n stuit.. en ze begon de vk toch te schoppen toen ze aan t voelen was hihi heel bewegelijk meisje ! Ook de bloeduitslag weer gekregen, van week27 alles was goed , geen antistoffen tegen de beeb, en ijzer 7. nog wat ..volgens mij was het 7.8 dus super! En t hartje weer gehoord xxxx
Die laatste weken werken vallen me zwaar zeg. Ik moet nog een maand werken, gelukkig wel minder uur per week. Dit is meteen mijn excuus waarom ik niet heb geschreven de laatste weken. De 1ste babies al geboren! van harte gefeliciteerd, hopelijk gaat alles goed. Mijn VK doet niet bij iedereen een groeiecho of liggingsecho. Ik hoop dat ik wel mag, zal bij het volgende bezoek eens vragen. Ben zo benieuwd hoe groot (of klein) onze kleine is. Hebben jullie ook zo'n last van maagzuur? word er echt gek van. hebben jullie nog tips? Zijn de kamertjes al klaar? wij hebben gister de gordijntjes besteld. fleurig roze, groen en oranje met een patchwork idee.
Ja, ik had ook verschrikkelijk last van maagzuur, en dan vooral snachts... Heb rennies gekocht en moet zeggen dat dit bij mij goed werkt. Nou lang niet zoveel last meer
Vandaag gaan we ons kleintje zien op echo! afspraak gemaakt voorPretecho, wel gewoon zwart/wit. 3d is toch wel erg duur! We willen uk gewoon Ff zien.
Vandaag 32 en 1 dag echo gehad kindje is 1980 gram en 42 cm ze zag op de echo dat hij extreem lang haar had zeker 3,5 cm en het was veel zei ze Maar meteen afspraak maken bij de kapper 😃
De pretecho was leuk! Maar goed dat we geen 3d echo hebben gekozen, want kindje heeft steeds handjes voor het gezichtje. Zelfs nu was het moeilijk om gezichtje goed in beeld te krijgen helaas... Kindje heeft erg bolle wangetjes zei de mevrouw die echo maakte! Lijkt nu al op mn vriend!