16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    o echt..heb jij die zere bovenbenen ook??!! Echt onwijs spierpijn gevoel! Raar he!
    Zag jouw test voorbij komen..knaller hoor!!

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ayse hihih had ik bij de eerste ook heel erg.

Anna ja wat een knaller he. Morgen is nod pas,maar bij beide kids vooruit gezet met de echo. Nu hopelijk ook weer.

3. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik had gisteren ook het gevoel dat ik vette spierpijn had in mijn benen. Ik dacht alleen ik heb vast iets raars gedaan. Vandaag gesport en nergens last van.

Ik dacht ik het m'n "inner circle" snel te vertellen, maar nu nadat van die vriendin weet ik het niet. Ik heb met de vriendinnen de 23e een eetdate en ik zag er al naar uit om het ze te vertellen, maar nu helemaal niet meer omdat de vriendin met miskraam ook komt (iig zou komen) M'n ouders zijn dit weekend weg, dus kan t niet vertellen.

4. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wij vertellen t nog even niemand!
    eest maandag de gyn. even bellen en als t goed is krijg ik dan vrij snel een echo.
    Pas na de echo wil ik t vertellen..!
    Bij mijn zoontje ook zo gedaan (echo met 5 wk en 4 dag.)
    Al zou ik t wel graag aan mn ouders willen vertellen hoor haha
    Ik ga leuke cupcakes maken en in babyroze en blauw..ben nu lekker aan t frobelen! De versiering voor erop dan he..niet de cupcakes zelf al aan t maken! ;)

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bouwjaar dat is een moeilijke situatie. Misschien kun je het haar wel al vertellen. Ik denk dat ze dat wel fijn vind. Ik heb het ook eens een vriendin moeten vertellen die al meerdere miskramen had gehad. En een vriend die nooit kinderen zal krijgen. Het is heel moeilijk.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Anna zulke cupcakes heb ik mijn man gisteren gegeven. Heb met patchwork een flesje, speentje en voetjes erin gedrukt .

Wij vertellen het ook pas na de echo.

7. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    hoi meiden mag ik me bij jullie voegen? ik ben rond 15/16 juli uitgerekend, ligt eraan waar ik het uitreken, erg apart maar goed...

wij zijn al ruim 2 jaar bezig en volgende week een jaar in de mmm en afgelopen donderdag eindelijk die lang verwachte test na onze 5de icsi in eigen cyclus...
    IMAG1387.jpg

we kunnen het nog steeds niet geloven en vandaag toch maar weer een test gedaan en die is zelfs donkerder.
    wij krijgen 22 november al een echo, vooral ook omdat we in de mmm zitten...

heb wel al last van misselijkheid, ontzettende pijnlijke boobs, trekkerig gevoel onderbuik en spierpijn in mijn bovenbenen van tijd tot tijd...

wauw ik ben gewoon zwanger, kan het echt niet geloven!!

wij hebben het de schoonouders en schoonzussen al verteld en volgende week mijn familie...dit ook omdat ze wisten dat we een tp hebben gehad en ik de komende weken niet kan gaan liegen... wat waren ze enthousiast zeg, zo leuk... we hebben muffins gebakken met roze en blauwe muisjes erop... ;) heerlijk...

8. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    hi deb! gefeliciteerd en wauuuwww wat een mooie testen!!!
    wat zullen jullie ongelofelijk blij zijn na 2 jaar!!! Super fijn voor jullie!
    Grappig dat jij ook al spierpijn in je bovenbenen hebt!

En he wat leuk...nog 2 meiden die t met cupcakes erbij vertellen!!
    Zal een foto plaatsen als ik ze klaar heb om t te gaan vertellen!
    Pff wel lastig hoor.. om t voor me te houden bij mn moeder! Zeker omdat ik haar iedere dag zie! Heb zo t idee dat ze t gewoon al weet...vorige keren zag ze t ook al aan me voor ik t vertelde 9 zo zei zij achteraf) En nu ook..gister begon ze opeens over zwangerschappen en goh...t lijkt al zoooo lang geleden dat je zwanger was ... uhm..ja mam..das alweer 3 jaar geleden...gauw over wat anders begonnen!

9. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Gefeliciteerd iedereen! Wat een leuk idee met die cupcakes/muffins.
    Ik ga het volgende week alleen aan mijn ouders vertellen voor de rest nog aan niemand. Vind het belangrijk dat hun het weten mocht het weer mis gaan.
    De rest vertellen we het pas rond kerst. De vorige keer hebben we het alle broers & zussen gelijk verteld maar tijdens de MA weinig steun gekregen dus deze keer pas rond de 12 wk.

Mijn kwaaltjes verschillen een btje per dag, vaak plassen, pukkels, soms vlagen misselijkheid, last van mijn darmen, druk onder in mn buik bij mn schaambeen & af en toe wat hoofdpijn.
    Maar heb het er graag voor over!

Fijne avond.

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Deb van harte gefeliciteerd. Mooie testen. Eindelijk na zo een tijd.

Cupcakes zijn erg in de smaak gevallen hier. Familie hoort het met kerst pas. De rest erna. Mijn zus net aan de telefoon gehad en die vroeg of ik nog wat te vertellen had. Hahahaha nee. Mijn man zat te knikken de suffert.

Kwaaltjes is hier ook elke dag anders, gisteren wat vaker misselijk. Vaak plassen doe ik wel vandaag. Nu ook veel lucht in mijn darmen. Wat een herrie.

Ik duik mijn bedje in. Morgen zal ik een lijst maken met naam, leeftijd,hoeveelste kindje en eventueel geslacht. Natuurlijk de datum ervoor. Bv/fv of zk/th vind ik niet zo belangrijk.

11. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Deb gefeliciteerd!! Yeahhhh!!

Grappig dat er dan gezegd wordt: "ik (of je) ben(t) gewoon zwanger" Hoezo gewoon? :p Het is helemaal niet gewoon, je hebt er lang op gewacht en veel voor gedaan (en gelaten wwaarschijnlijk) :)

Grappig (herkenbaar?) plaatje zag ik net: [klik]

12. Woeza

Woeza Niet meer actief

Dag dames! Ik meld mij ook gezellig bij jullie aan!
    Ik ben 17_07 uitgerekend.ook mijn geluksgetal! Erg bij mee.ik heb afgelopen dinsdag op mijn nod getest.
    Alles gaat goed, beetje zeurende buik.hij groeit ook al:s.ik ben een slanke dame, miss dat je het daarom snel ziet?
    Oh ja, en de vervelendste symptoom waarvan ik dacht dat je die pas in je 2e trimester krijgt:een verstopte neus.me vriend kan nu al niet slapen door mij.hebben jullie daar ook last van?

13. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bouwjaar het is ook niet gewoon het is een wonder!
    Dat plaatje is wel herkenbaar ja hahahah

Woeza leuk dat je er bent. Mooie datum de 17de. Je buikje groeit door je darmen die zetten nu op en gaan zich verplaatsen. Dat is wat je nu ziet. De baby is nu nog maar heel erg klein en zit nog tot week 12 ongeveer achter je schaambot. Ik noem het een darmbuikje.
    Verstopte neus gelukkig geen last van. Misschien een klein virusje te pakken.

Iedereen goed geslapen. Ik ben al zo aan het dromen en ook echt de gekste dingen.

14. Woeza

Woeza Niet meer actief

Nee verstopte neus is echt een zwangerschapssymptoom.dit komt vanwege het hormon oestrogeen.hierdoor heb je bijv het bekende fenomeen snurken snachts tijdens je zwagerschap.Pff vanochtend al lekker lopen overgeven.
    Maar een darmbuikje klinkt erg leuk ha ha.
    Dat raar dromen komt me erg bekend voor. Omdat je lijf zoveel aan het werk is krijg je dat geloof ik.ook verwerken natuurlijk.
    Maar jij ook gefeliciteerd nog!! Ik weet niet meer of ik dat al gedaan heb...:s

15. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Wordt al wat drukker hier! Leuk!:)

Hier vandaag zere (.)(.)..
    En mega honger gevoel..vannacht ook al... maar eten smaakt dan weer niet zo goed..
    O en hebben jullie ook dat het gevoel in je buik
    dat je ongesteld moet worden..Lekker verwarrend gevoel!
    Vannochtend nog een test gedaan.
    Gewoon duidelijk een lijntje maar geen knaller..
    Pffff .. donderdag een heeeeel licht lijngtje
    Vrijdag iets duidelijker en gister en vandaag t zelfde
    Misschien niet zo vaak testen..hahahahaha

maak mezelf echt GEK!!! getsie!!

Hebben jullie dat helemaal niet...dat onzekere gevoel...of dat je t niet echt beseft?!
    Ik bedoel..t staat op de test...maar geloof t niet echt! haha

16. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    o wat ontzettend herkenbaar die onzekerheid... t staat toch echt op die cb dat we zwanger zijn maar het kwartje is nog niet gevallen hoor, komt inderdaad ook door de krampjes/trekkerig gevoel, maar hoort er allemaal bij...

ik heb gister ook nog getest en hij is nog meer knal dan donderdag... wauw wauw wauw...dat het ons na ruim 2 jaar gewoon toch gegund is...ik begon me er al rustig bij neer te leggen dat we misschien nooit papa en mama zouden worden en nu... en we gaan in januari ook een maand naar australie, met zn 3tjes!!! :):):)

trouwens ik heb vanille vla en pepermunt kauwgom in huis gehaald tegen de misselijkheid en dat helpt... ook kleine maaltijden over de dag helpen en voor je opstaat even een beschuitje eten en wat drinken... ik ben vooral misselijk snachts maar ja...eigenlijk vind ik het nog niet eens zo heel erg...

trouwens als ik mijn uitgerekende datum via de calculator van zp bereken kom ik op 18 juli uit maar bij freya (voor terugplaatsingen enz) kom ik op de 15de uit... ben dus erg benieuwd met de echo....

ik vind het echt zo ontzettend spannend...

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    australie...nooit geweest..maar klinkt fantastisch!!!!
    Spannend wanneer je dus precies bent uitgerekend!!

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ondanks dat het de derde is ben ik ook onzeker. De ongi krampjes en soms de afscheiding die je voelt lopen, maken je angstig. Het is volkomen normaal maar ohoh wat eng. Testen die ik het liefst elke dag. Heb er dan ook nog 4 liggen.

Uitgerekende datum is inderdaad nu nog lastig. Op de echo kunnen ze dat precies zien.

Vla word ik bij het idee al misselijk hahaha. Ik neem wat water en dan gaat het weer. Bij de eerste twee niet hoeven spugen en nu hopelijk ook niet.

Wow veel plezier in Australië. Lijkt me erg mooi daar.

Het gevoel nooit mama te worden heb ik ook heel sterk gehad. Gelukkig is het wel gebeurt.

Ik ga even de lijst maken.

19. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    #39 Merryl, 11 nov 2012
    Laatst bewerkt: 11 nov 2012
    Uitgerekende datum juli mama's

14.
    Bouwjaar, 1e, j/m
    15.
    Deb27, 1e, j/m
    16.
    Manouk,1e,j/m
    17.
    Woeza,1e,j/m
    18.
    19.
    Marjoleinart, 1e,j/m
    Anna123,2e,j/m
    20.
    Merryl,3de,verrassing
    Ayse1980, 1e,j/m
    21.
    22.
    23.
    24.
    25.
    26
    27.
    28.
    29.
    30.
    31.

Afspraken

Zet jezelf erbij door dit bericht te quoten. Haal de eerste en laatste [ qoute ] weg. Of zet je naam in gekleurde letters in je post dan zal eeen ander het doen.

20. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ik heb al een jaar in australie gezeten 6 jaar terug en ga er nu een maand met mijn grote liefde naar toe!!!

merryl zie dat jullie niet willen weten wat het word...en hoe zien de anderen dat?
    wij willen het wel heel graag weten, ook omdat het waarschijnlijk maar bij 1 blijft bij ons... ik wil de mmm echt niet meer in, en wil dat dan ons kindje ook echt niet aandoen... als we op de normale manier zwanger zouden worden na onze eerste is dat super maar anders is het goed zo!! dus probeer nu ook echt met volle teugen te genieten....

Deel Deze Pagina