16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Fortuna leuke reactie van je ouders. Die zullen wel helemaal happy zijn.

Babsie ik schrijf ook alleen hier. Ander moet je nog meer bijhouden haha. Nu gaat dat nog maar als je een paar maanden verder bent is je geheugen een stuk minder goed.

2. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Ik heb ergens anders dus ook meegeschreven, maar nu denk ik; het is hier wel erg gezellig :D

En een stuk overzichtelijker.

Blijf dus gewoon hier

3. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik kom nog eens even piepen, het is hier lekker druk geworden.
    Weet na 2 pagina's lezen niet eens meer wat ik op wie wou antwoorden... die dementie komt snel bij mij hahahahaha

Ik woon in Belgisch Limburg en ben 31, mijn vriend is er 23 (lekker groen blaadje :p)

De zenuwtjes beginnen nu wel op te komen bij mij. Als straks de vriend thuis is van het werk gaan we. Brrrrr... ik laat jullie zo snel mogelijk iets weten :D

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ben 29 en kom uit zuid holland :)

ben vanochtend ziek naar huis gegaan.. griepje.. viel tot 2 keer toe flauw en paar keer overgegeven bleehhhh

5. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Owwww, wat spannend! Laat je het weten, hoe het ging? Ik duim even met je mee hoor ;)

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Leuke club met straks allemaal leuke baby's.

Blugh ben goed verkouden. Loopneus en zo vol. Ik heb er zo een hekel aan.
    Als ik te snel opsta soms zo een steek in de zijkant/lies. Lekker die banden.

7. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames,

Zo jullie kletsen wat af!

Wat zijn er veel die al (bijna) een eerste controle afspraak hebben....heel veel plezier!
    Ik had vandaag via de site van de verloskundige een bericht achter gelaten voor een afspraak en ik zou vandaag of morgen gebeld worden. Spannend!

Celio, bedankt voor de tip over vroege echo, daar ga ik namelijk gelijk om vragen op de eerste controle ivm mk met 8 weken.

Ik woon trouwens in Gelderland. Ben 33 jaar en ruim 3 jaar getrouwd.

Fortuna, wat een leuke manier om te vertellen. Zo bijzonder de reacties.
    Vorig keer hadden we onze kleine meid (toen 11 maanden) een shirt aan gedaan met 'Hoera, ik word grote zus'. Oma en Opa zagen het eerst niet totdat mijn schoonzusje begon te lachen en wijzen.
    Deze keer willen we wachten tot na de echo. En hoe we het gaan vertellen weet ik nog niet.

Jony, spannend!

8. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Trouwens dames, ik kan het boek; Het Mama Boek van Katja Kessler aanbevelen. Ik mag em eindelijk weer uit de kast pakken!

Zit vol met tips, trucs, kaartjes, foto's van hoe je er per maand uit ziet. Allemaal per maand. Heel mooi en handig boek!

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0

aaah lieve Gyn heb je dan! :D

@ vertellen: Ik ging vrijdagmiddag de kinderen bij mn moeder brengen omdat ik even weg moest,ik kwam binnen,ze keek me aan en zei: Hey! Ben je zwanger? Ik zei: Hey Ja! dat heb je goed! :p hahahaha

10. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik kom snel terug meelezen en meer meetypen,maar moet zo met de oudste naar zwemles!

11. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Mijn hemel, hoe doet ze dat dan?:$ :D Dat wil ik ook, zo'n gave

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.445
    372
    83
    in een huis
    Hi dames!

Ik kom uit gronigen en ben 24 jaar oud.

Veder nog geen kwaaltjes of gekke dingen maar had nog een dikke roze streep dus dan zal het wel goed zijn.

Goed weekend gehad allemaal?

Liefs Meis

13. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    jah,ik weet niet hoe ze t heeft....

dit is nu in totaal mn 11e zwangerschap.... 9 ervan heeft ze het me gevraagd :$ ;)

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Celio jeetje 11 keer. Wat erg dat het steeds mis gaat.
    Dit moet een plakbeeb is.
    Moeders zien het gewoon aan je.

Nog meer zieke meiden dus. Minder weerstand is nu wel duidelijk he. Beterschap allemaal.

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!

spannend allemaal de eerste echo`s beginnen te komen :D

ceilo--> haha dat is leuk dat het op die manier opvalt hahaha

merryl-->dat is wel fijn he de echo wat eerder het schiet dan alweer op :D

fortuna--> ik zou het wel heel leuk vinden hier ook de foto`s vind het altijd super leuk om de foto`s te zien.

ik kom uit noord-holland en ben 27 jaar

wat heeft iedereen leuke manier met vertellen :) wij hebben gewoon heel simpel gedaan en tijdens het gourmetten verteld aan onze ouders haha dan kon ik rustig verder eten zonder geseur en dramagebeuren haha
    en me schoonzusje en beste vriendin hebben we de testfoto laten zien en die begonnen alleen maar te schreeuwen en huilen nah en dan sta je daar dus...

16. happy3

happy3 Niet meer actief

Hallo,
    mag ik er ook nog bij ?
    Heb namiddag positief getest, superblij natuurlijk, maar nu word het weer oh zo spannend. Ik heb nl 50 % kans dat het misgaat voor de 10 weken.
    Wij vertellen het niemand zolang we niet zeker zijn dat het goed gaat , of dat proberen we althans :p

17. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    happy3 welkom! en gefeliciteerd ik hoop dat het niet mis gaat hoor! waarom is de kans 50% als ik vragen mag?

jony--> hoe is de echo gegaan? ben heel benieuwd!

18. SAM3

SAM3 Lid

11 nov 2012
    60
    0
    0
    Jeetje was wel even bezig om alles terug te lezen. Maar oh zo leuk!! Welkom nieuwe meiden.

Had vandaag echt een dagje met geen enkel kwaaltje. Hele dag gewerkt op kantoor. Best druk geweest en toen ik in de lift stapte bedacht ik mij dat ik er vanmiddag bijna niet aan gedacht heb.. Ga ik ook meteen weer twijfelen of het wel goed zit. Maar heb nu toch wel weer flink opgeblazen buikje. Echt al zichtbaar. Hebben jullie dat aan het eind van de dag ook?

En ik ga me NU ook aanmelden voor MVM. Moet zeggen dat ik die test dan ook nog wel spannend vind...

Oh ja, ik kom uit Overijssel en ben 31 jaar.

@Jony; ja hoe was je echo?? Ben heel benieuwd, hopelijk lijkt alles goed.

-X-

19. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    Sam heb jij al n buikje? Bij mij zie je niks,maar ben door de misselijkheid in n week tijd 2 kilo afgevallen...

Welkom nieuwe zwangeren! Mooie juli maand!

Jony ik ben ook heel benieuwd hoe de echo was.

20. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Happy welkom, wat een naar idee dat je 50/50 kans hebt. Ik hoop heel erg dat deze beeb blijft plakken.

Hier ook niet elke dag kwaaltjes. Vandaag een beetje maagzuur.
    Ook een opgezet buikje sinds vandaag. Oppassen met wat je aantrekt hahaha

Deel Deze Pagina