We kunnen hier evengoed blijven kletsen met de mama's die geen besloten forum willen. Die zullen er ook zeer zeker zijn.
Hallo dames, Ik kom me na 4 jaar nog eens melden... Mijn naam is Natascha en ik ben moeder van n zoon die in december 4 jaar wordt... Vandaag positief getest, en volgens schema ben ik 28 juli uitgeteld... Hoop dat deze kleine in augustus komt, want dan vallen alle verjaardagen van onze families om de twee maanden, hahaha... Weltrusten voor nu tot snel
hey dames, ik zou niet weten wat er bedoeld word kwa besloten forum waar is dat en hoe zit dat in elkaar? ik ben blond hoor haha...
@ Merryl ik heb je gepbd. @ fortuna, stil hier? Nou er wordt zoveel gekwekt dat het 1. Tijd kost bij te lezen 2. Je bijna niet meer weet op wie je allemaal moet reageren 3. Ik me bijna ga afvragen of mensen niks anders te doen hebben @natas welkom Nog 1 nachtje... Lig al lekker in bed. Poeh zal lange dag worden, morgen
@ikkuh ja THX, jij ook natuurlijk! Over dat besloten gebeuren, gewoon merryl pb sturen hopelijk merken t dan vanzelf
Wat een gehannes met die beveiligingscode. Al 2x fout en elke keer moet je je ww weer opnieuw invoeren Kan ik slecht tegen, geen zin meer probeer t morgen wel weer. Dat dat er op zp ook besloten clubs zijn.
Herkenbaar..... %^$%&*## code ja haha!! Morgen weer een nieuwe kans! Slaap lekker allemaal! En dames met een echo morgen, heel veel succes! Ik duim voor jullie!
Veel succes voor diegene die vandaag voor een echo mogen gaan en stiekem beetje jaloers ik mag vanavond mijn bloeduitslag gaan halen, maar daar ben ik niet veel mee hé Natascha proficiat en welkom even oud/jong als mij? Daarnet koffie aan het zetten voor mijn ventje, bah da stinkt en nu zelf een tas aan het drinken en normaal veel ik dat zo lekker en nu smaakt het niet , is een goed teken Oh ja, hier is het mijn 2de kindje, ik ben 34j. Merryl je hebt ook pb van me,
Nou nieuwe dag nieuwe kansen, aanmelding besloten forum is gelukt Maar nu moet de beheerder eerst mijn account goedkeuren? Wat een beveiliging, ik wacht af. @happy wat voor bloed uitslag krijg je dan? hcg-waarde? Tja aan de ene kant prettig een vroege echo, maar waar ik ook een beetje bang voor ben is dat het nog te vroeg is en je dus alsnog met onzekerheid blijft zitten. Het hartje kan kloppen nu, maar het hoeft niet heb ik zo begrepen. Meeste bang natuurlijk dat hij meteen ziet dat t mis is.
Poeh meiden wat n geklets,heb t niet onthouden hoor. Gister naar t ziekenhuis geweest,en ook meteen echo gehad! Wauw wat mooi. T hartje klopt gelukkig. Voor mezelf zetpillen gekregen maar t werkt niet. Dus om 9u ziekenhuis bellen en overleggen. Dan gaan ze me opnemen en aan het infuus leggen...nou ja alles beter dan me zo voelen. Meiden succes met jullie echo's vandaag