Wij willen het wel weten, maar gaan het niet vertellen. Willen dit keer iets meer voor onszelf houden. Het is de laatste keer als het goed is en wil er extra van genieten. Dus ook van daarvan hihihih.
@anna nou die onzekerheid speelt denk ik overal. Ik ben gelukkig niet misselijk. Wel gevoelige boobs, ongesteldheid gevoel lijkt langzamerhand minder te worden. Als ik wat afscheiding voel lopen trek ik het liefst ter plekke m'n broek naar beneden om te kijken of het niet rood is Wel vaak wat bruinig dus dat blijft eng, maar goed geen krampen dus... @deb nou mooi vooruitzicht heb jij zeg! Klinkt goed, australie. Ik dacht ooit (toen ik nog niet bezig was) het is toch leuk om het niet te weten. Nou ik weet nu zeker dat ik het wel wil weten, maar de rest van de wereld wacht maar lekker af. Oja ik juist helemaal geen trek. Tot een bepaald moment dan scheur ik van de honger zodanig dat ik sjagerijnig wordt als ik nog 10 min moet wachten om vervolgens na 1 broodje alweer vol te zitten
stomme ik...dacht zal nog eens een testje doen ( ja ja had er nog 3 op voorraad!) maar nu is deze lichter als vanmorgen... Stresssssss !!!!!
Anna ik heb dezelfde stomme fout gemaakt. Gisteren een knaller en vanmiddag een lichtere streep. Ook stress hier. Maar denk dat het komt doordat ik twee koppen thee op had daarvoor. Ik heb er nu twee van cleurbleu met indicator gekocht. Woensdag dus doen heb ze op internet besteld. Ik wil het eigenlijk helemaal niet weten wat het is, maar voor de naam is het wel makkelijker. Ook met spulletjes. Ik heb van beide genoeg dus kan gaan ruimen dan. Kwaaltjes schommelen enorm. Van de week echt een paar keer misselijk. Vandaag nauwelijks.
Anna, volgens mij schommelt je hcg in het begin ook nog ontzettend... maar snap jullie stress wel hoor...
Lieve lieve schatten! Hou aub op te gaan testen.jullie zijn echt zwanger! Dat de streep lichter kan zijn kan komen door: te waterige urine, met andere woorden teveel gedronken en te kort in de blaas gezeten. Ook schommelt je hormoonhuishouding elke dag.sommigen krijgen nooit een knalstreep en zelfs sommigen niet eens een streep, die doen een bloedtest en komen er pas maanden achter. Deze stress is niet goed voor jullie en de baby.het hormoon cortisol komt dan vrij na lange tijd.dit lijd niet door een miskraam maar kan vroeggeboorte ontstaan. Vertrouw op je lichaam.kop der veur!!! Knuff
I zeg dit met alle liefde hoor. Ik ken jullie gevoel en ik begrijp het helemaal. Ik weet dat het niet goed is.wilook helpen natuurlijk
Jullie hebben helemaal gelijk hoor!!!! Wij willen t trouwens wel weten! Bij de eerste ook! Vond t gewoon ook leuk om te weten of er een jongetje of meisje in me groeide...En uiteraard voor de spiulletjes de naam etc
Ik weet ook dat het niet slim is. Ik had nog een digi die ik graag wilde filmen. Dit duurde zo lang en gaf uiteindelijk een fout melding. Ik heb toen een gewone test erin gestopt en die was dus helaas licht. Heb wel twee digi besteld nu. Gaan jullie mee doen aan moeders voor moeders?
ik heb me vrijdag opgegeven voor moeders voor moeders... ik ben juist door oa de pregnyl zwanger nu en heb het afgelopen jaar vaak genoeg gemerkt dat er een tekort is!! dus meiden geef je alsjeblieft op!!!!!
O wat goed dat je meedoet!! Ik zou het meteen doen als t kon maar met de medicijnen die ik slik kan dat niet..helaas!
Ik twijfel. Heb twee keer meegedaan. 11 weken beide keren. Ik ken helaas mensen die met hulp zwanger zijn geworden en geen zin hadden om mee te doen. Teveel gedoe zeiden ze. Daar ben ik ontzettend boos over geworden. Daarnaast wil ik het nog geheim houden en er staat wel eens onverwachts iemand op de stoep.
Ja ik meen het en dat soort mensen gun je dan bijna de hilp niet. Weken bijna over je nek gaan en dan mensen die het nodig hebben niet mee doen. Daar hou ik niet zo van. Ik weet dat ze het bijna allemaal doen.
Ik ga zeker meedoen! Ik hoop idd dat het wel erg discreet kan want wij wonen nogal in een ouwewijven buurt (aardige mensen hoor, maar deel reeds met pensioen,tijd over en dus de buurt in de gaten houden; gelukkig wordt het winter...) Maar net als met het wachten met bellen van de gyn, wacht ik nog heel even af of het goed gaat deze week. Voel nu m'n borsten minder, weet het: hoeft niks te zeggen, maar ja lang leve de onzekerheid
Je kunt het ook wegbrengen in bepaalde steden. Ze kunnen ook aanbellen dan hoef je het niet buiten te zetten. Leuk he die onzekerheid. Was de hele dag niet misselijk. Nu wel joepie
Daar kun je zooooooo blij mee zijn. Ben ook wel moe en heb honger. De hele dag door honger. Hoop dat ik dit ukje net zo snel voel als de eerste twee.
Hoi meiden ik wil ook graag hier meekletsen omdat de meesten hier dichter bij mijn uitrekendatum zitten dan in het andere topic. Ik ben vandaag 5 weken zwanger en ook 14 juli uitgerekend! Vindt het allemaal ook erg spannend!!