Yeaahh deb, wat fijn dat het hartje klopt! Maar beetje jammer dat je opgenomen moet worden, wel tegenstrijdig met mij, ik heb eigenlijk nergens last van. Succes vandaag hopelijk mag je snel naar huis en blijf je je beter voelen. Houd je ons op de hoogte?
Ja, idd hcg waarde, suiker, en al dan niet anti stoffen voor toxoplasmose, enz.... wordt in België altijd standaard gedaan Ik heb 1 ma gehad op 12 weken waarbij bleek dat er al iets fout gelopen was in het begin van de zwangerschap, en met een vroege echo hadden ze dat gezien, en dan was ik geen 12 weken in de overtuiging geweest dat ik heerlijk zwanger was, de klap kwam toen eens zo erg. Ik doe nooit spontane mk moet altijd binnen voor curretage, dan heb ik toch liefst dat het snel ondekt wordt @Deb, is dubbel hé, zo blij dat het hartje klopt, en toch moeten opgenomen worden, maar het is goed dat ze je daar houden, zo krijg je alles binnen wat je moet hebben via infuus.
OMG dit lijkt me idd zó verschrikkelijk. Wat heftig dat je dit hebt meegemaakt. En wat stom dat een lijf daar niet op reageert. Daarom zou ik niet kunnen wachten tot 12 weken. Niet dat een vroege echo garanties geeft, want het kan alsnog fout gaan, maar het is meer het idee. Dat is dus mijn grote angst voor vanmiddag en kan ik me nog niet echt blij voelen, ik ben zo bang dat ik me dan blij maak met niks.
Heel herkenbaar bouwjaar. Ik krijg maandag ook met 6,4 week echo. En kijk ook uit naar jouw verslagje.... Succes meiden vandaag met de echo's! Hopelijk allemaal goed nieuws en mooie plaatjes! En deb poeh he, heftig!! Fijn dat het hartje klopt en dat ze je gaan helpen! Hopelijk voel je je daarna ook beter!
Nou, heb me aangemeld hoor! Even wachten tot ik een mailtje krijg. ga maar weer alles even teruglezen
succes aan de mensen die vandaag naar hun wondertje mogen gluren!! Ben benieuwd! Zelf vandaag een nieuwe test gedaan om te kijken of hij donkerder wordt.. en jawel, de lijnen knallen er vanaf! Dus ik dacht fijn de verloskundige te bellen zodat ik een afspraak kan maken, maar daar kan je geen afspraak maken op donderdag ( kreeg het bandje). Nu wachten tot morgen.... pfff
succes voor de echo's en Deb... balen als je opgenomen moet worden...,maarja alles voor de beeb he en dan kan je er strax weer fris en fruitig tegenaan!!
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Skt-2e-j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m 19.(5) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m 20. (4) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 21. (3) Meis1987-1e-j/m Trudy76- 1e j/m Thir28 - 2e j/m 22. (2) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (2) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m 26 27. (2) Ceilo - 3e j/m happy3 28. (1) Natascha78 - 2e-j/m 29. 30. 31. Datum nog niet bekend? (2) Babsie - 3e j/m Ikkuh1985 - 1e j/m sterretjes Anna123 Woeza Sterkte lieve meiden TOTAAL:30 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken November 22-11 Bouwjaar Gyn. 1e echo 22-11 ikkuh 1ste echo 22-11 Deb27 1ste echo 22-11 Babsie echo 26-11 1983tineke Gyn. 1e echo; 30-11 narcisje80 1e echo; December 1-12 Merryl 1e echo. 3-12 ayse 1e echo 4-12 Manouk 1e echo; Skt intake vk 5-12 Bouwjaar intake vk 5-12 Fortuna 1e echo 6-12 trudy76 1e echo Gyn; corina83 intake vk; SAM3 vk; intake vk + echo; intermoos vk echo? 7-12 Bernou vk; meis vk+echo. 10-12 Ceilo 1e echo;Jony Gyn;Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo ; 14-12 Misslegend echo,happy3 gyn. 17-12 Thir28 Gyn. 18-12 Fortuna intake+ 2e echo vk;Christen VK 27-12 Christen echo Januari 16-01 happy3 echo; Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
wauw deb, wat leuk dat je het hartje gezien hebt!! Wij nog een dikke twee weken wachten! Jammer dat je opgenomen moet worden, maar dan kunnen ze je wel goed helpen Ik ben vanmorgen vreselijk wakker geworden! Had pijn in men borst, nek, schouder en arm! denk dat ik vreselijk geturnt heb vannacht. Maar dat was schrikken, gelukkig was het een uurtje later weg!
Deb wat vervelend meid dat je opgenomen moet worden. Hoop dat je je snel beter voelt. Top dat het hartje klopt geeft vast een goed gevoel. Sterkte Meiden met een echo heel veel plezier. Geniet ervan. Celio ik had het expres niet roze en blauw gemaakt omdat alles de komende tijd al roze en blauw is.
ow nouja uuh... dan haal ik hem wel weer weg.de lijst op 1 pagina terug is hetzelfde alleen "merryl-original" sorry dan...
hey meiden! Iedereen met een echo veel succes vandaag! Ik ben gister geweest op het inloopspreekuur, heb een uitwendige echo gehad. De baarmoeder was goed te zien, met in het midden het vruchtzakje en onderin het vruchtzakje zat het vruchtje alleen kregen we deze nog niet zo duidelijk in beeld. Hierdoor konden we het hartje nog niet zien. Maar ik ben wel gerustgesteld en fijn dat ik even kon spieken want alles zag er goed uit! Meiden met een echo vandaag en Deb, hebben jullie een inwendige echo (gehad)? Vervelend zeg Deb dat je in het ziekenhuis aan het infuus moet! Maar is het voor een dagje? Heel veel succes!
@Bernou ah fijn dat het ineder geval op de goede plak zit, wanneer mag/ga je terug? (om t hartje te zien) Ik weet niet wat hij bij ons gaat doen, ik weet dat een inwendige iig kan
Ceilo je hoeft geen sorry te zeggen hoor hahaha gekkert Bernou wat fijn dat je al even een kijkje hebt kunnen nemen. Echo krijg ik uitwendig volgende week. Heb er om gevraagd en zelf zijn ze daar ook niet dol op inwendig.
Ja tussen de 6 en 7 weken heb je dus kans dat je het hartje nog niet kan zien uitwendig. Als het had gekund had ik inwendig gedaan, dan zie je inderdaad meer! Maar bij een commercieel bureau doen ze niet inwendig.
Nou hier voorlopig nog geen echo hoor. Zojuist even gebeld met de verloskundige om te vragen of ik 6 december ook al een echo krijg. Maar nee hoor. Heb wel aangegeven dat ik het wel fijn zou vinden. Maar volgens haar had het weinig zin. Moest gewoon nog even geduld hebben. Zal dus wel eind december worden. Echt niet leuk!! Moest gewoon ook even huilen toen ik opgehangen had. Vind ik achteraf ook wel weer triest hoor. Dat zullen de hormonen wel zijn. Vanochtend MvM gehad en dat was wel heel positief. Hele mooie test, met een hele vette teststreep en ook een leuk gesprek. Hoe is het met jullie: eerste echo's al gehad? Wel laten weten hoor, kunnen we daar alvast een btj van meegenieten
@sam owh das k*t. Bij ons doet de vk het ook echt niet. Je zou nog kunnen kijken of er een echoscopiste in de buurt zit die het wel doet, maar waar je dan gewoon voor moet betalen. Wel fijn dat de mvm test duidelijk was. Ik moet over een half uurtje weg en begin zenuwachtiger te worden. Lekker paniekeren in de trein strkas En ik laat zeker wat weten vandaag. Ikkuh ik dacht dat jij vannochtend mocht? al nieuws?