Hahaha, echt he Heb je dat ook, dat je spullen op de verkeerde plek terugzet? Koekjes in de koelkast bijv. Om gek van te worden. Man was de vuilniszak aan het verwisselen. Dat wist ik, want ik stond ernaast bij te kijken. De lege prullenbak stond naast mij. Hij vraagt om een nieuwe zak en die geef ik hem. Ik draai me om, om mijn afval weg te gooien en sta heeeel dom te kijken dat er geen zak in de prullenbak zit. HUH?! Man zei nog heel lief dat hij dat ook zou hebben, want dat is automatisme. Ja lieverd, dankje, maar het is gewoon lomp
Wel t aan het werk, dus gelukkig wat afleiding. (tussen door hier spieken dus) Denk wel aldoor: voel ik nou kramp, voel ik nou kramp. Wel ietsje eerder naar huis vandaag. Een knal test morgen zal wel fijn zijn. Ze heeft tegen mij alleen gezegd dat ik wat urine moest opvangen, niet dat het ochtendurine moest zijn. Op zich zou er 's middags toch ook nog genoeg hcg in moeten zitten? Anders zou je je middagplas niet hoeven op te vangen. NOu dan bewaar ik van beide wel een beetje, bewaarde kleine glazenpotjes voor iemand dus potjes genoeg. Oja na dat van vanmorgen lijkt het vooralsnog rustig daar beneden, maar de angst blijft groot. Durf bijna niet te hoesten bv
hahahaha jep... laatst wilde ik melk in de kast zetten en suiker in de koelkast.. toen zei ik al tegen mn man 'het is weer begonnen hoor de gekkigheid' maar mn man heeft er ook last van haha, vergeet zn telefoon, portomonee, autosleutel.. Zaterdag ook haha hij ging naar de voetbal, dus normaal gesproken 'telefoon en autosleutels mee' ja paktie mijn auto sleutels!! *zn tank was leeg en hij was te lui om te tanken* en de telefoon lag naast de computer haha. Word ik niet veel later gebeld door een onbekend 06 nr 'schat, met mij, ik ben mn telefoon vergeten, als je er gek van wordt zet je hem maar uit hoor' hij was dus ook vergeten dat ik die hele middag zelf weg zou zijn haha.
Bouwjaar spannend hoor. Ik lees het idd van velen, zelf heb ik er bij de vorige zwangerschap en tot nu toe ook geen last van gehad. Gelukkig, want ik zou daar ook onzeker van worden, ook al weet je dat het kan gebeuren. Ik heb geen last van turen op het wc papier. 's nachts ga ik in het donder naar de wc en heb ik mijn bril niet op. Zie dus niets Maar mijn moeder zei bij de vorige zwangerschap dat als het echt niet goed dat je dan idd veel rood bloed ziet, en ook iets blauws van het vruchtje. Dat het ook een klontje is. Zij heeft een miskraam gehad. Succes met afwachten!
Wat gaan we allemaal blij zijn als we die 12 weken grens hebben gehaald Hier is de onzekerheid ook toegeslagen, voel me totaal niet zwanger. En bloed wil niet altijd iets zeggen, hier bij alle zwangerschappen een innestelingsbloeding gehad, maar bij de miskramen dan weer geen bloedverlies, moeten laten weghalen met curretages. daarnet mijn bloeduitslag van vorig week gaan ophalen, en onmiddelijk maar nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week om te kijken of hcg voldoende is gestegen.
Hi meiden, Bouwjaar, wat schrikken zeg. Hopelijk is er helemaal niks aan de hand! Zou je het ziekenhuis niet kunnen bellen en vragen om een echo? Een vriendin van mij had gewoon het ziekenhuis gebeld en zij kon langs komen voor een echo. Nu voel ik me weer kiplekker en ben dus zo bang dat er iets mis is. Maar helaas moet ik gewoon geduld hebben We zullen met zn allen zeker blij zijn als die 12 weken voorbij zijn. Maar ik denk dat ik pas echt kan genieten na 28 weken!
@christen ik heb vanmorgen dus al het zh gebeld. Assitente zei dus als het donker werd het meestal een teken is dat het stopt. Advies was om even af te wachten. En te bellen als er het verder ging of als ik twijfels had. Zolang het niet opnieuw gaat stromen en buikpijn/kramp wegblijft, wacht ik dus nog even af. Tenzij de spanning te veel wordt, nu gaat het nog. Onzekerheid blijft toch wel of ik nu een echo krijg of niet, dat is gewoon k*t. Als het mis gaat kunnen ze er toch niks aandoen. Durf bijna niet naar de plee
Ik heb pas weer rust na de 16 weken grens.. Ik ben jaloers op sommige meiden die bij de intake bijv al een echo krijgen hihi, bij mij was dat bij J pas met 10,4 weken.. Nu zit de echopraktijk bij de verloskundige erbij dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat.
Hee meiden, Bouwjaar hopen dat het niets is.. pff wat onzeker. Ben blij te lezen dat jullie ook onzeker zijn en dat ik niet de enige ben.. pff heb vandaag ook zo'n dag dat ik me helemaal niet zwanger voel. Ben zo bang dat het niet goed zit, net als de vorige keer met mn MA. Bah word er helemaal ongelukkig van. Nog een week tot de echo. Tel de dagen af.. maar ben zo bang dat we weer geen hartje zien. Mmm afwachten maar, meer kunnen we niet doen. Succes iedereen. Veel liefs
Net door de verloskundige teruggebelt, helaaaaasss hier maken ze pas met 10 a 12 weken een echo voor de eerste keer. *diepe zucht* haha zo jammer he.
@corina balen hoor. Je wilt toch graag eerder duidelijkheid. Enig wat je dan kan doen is nog kijken of je tegen betaling ergens in de buurt terecht kan
Bouwjaar. Jeetje meid wat een onzekere toestand voor je is het bij dat bloed gebleven of heb je nog steeds bloed verlies? Ik hoop dat je snel gerust gesteld word. Hier ook veel onzekerheid hoor enige probleem hier is wat als ik en miskraam krijg zal ik dat ook merken? Vanwege de progynova en Utrogestan weet ik niet of dat zal doorbreken... Maar zo te lezen zijn er een heleboel onzeker en dat zal nog wel even blijven... We beseffen ons maar al te goed dat het alle kanten nog op kan gaan. ik had laatst een berichtje gestuurd vanwege het gesloten forum maar nog niets gehad weet niet of er iets mis gegaan is... Sorry dat ik niet op iedereen reageer kan het niet zo goed onthouden en moet via mee telefoon want Internet doet het nog steeds niet hier vrijdag komen ze ernaar kijken. Zo en dan nu even vis halen
@BOUWJAAR: heel veel sterkte meid,ik hoop dat t niets ernstigs is!!! @zwangerschapsdementie: van de week de suikerpot kwijt,... stond in de koelkast zaterdag was toch wel mn hoogtepunt! ik drink of senseo of oplos koffie,maar ik ging toen voor de senseo zet de senseo aan, pak een koffiepad,gooi die in mn beker en toen t lampje brandde van de senseo dat ie warm was,pakte ik de waterkoker van zn standaard en deed het koude water op de de koffiepad die ik in mn beker had gedaan.... jaaaajaaa waar zat ik met mn gedachten?? VL moet er wel om lachen... ik vond het een blamage!!
@Bouwjaar, sterkte! Hopelijk is er niets aan het handje. Ik duim voor je. Ik voel mij nog steeds totaal niet zwanger. Ben vreselijk onzeker of het wel goed gaat daarbinnen omdat we 1,5 week zijn teruggezet. Ik voel me elke dag kiplekker en heb niet het gevoel dat er iets in mijn lichaam veranderd. Zenuwslopend dit, arghhhh.
Weetje, je hebt misschien wel DE manier uitgevonden om koffie te drinken. Misschien drinken ze het over 100 jaar niet anders
Ceilo dat had een actie voor mij kunnen zijn. Corina balen dat je zo lang moet wachten. Zat in hetzelfde schuitje tot ik dus zelf een echo bureau benaderd heb. Ik mag zaterdag al. Ikkuh ik heb geen pbtje gezien van je. Misslegend snap dat het je bang maakt. Sommige hebben helemaal geen klachten en andere voor de test al. Kop op komt vast goed. Ik voel me slap en moe. Meer daar last van? Vanmorgen echt trillen en warm.
Sorry, ik heb even niet de puf om terug te lezen dus dat doe ik vanavond of morgen even. Maar ik wilde het goede nieuws wel alvast met jullie delen. Het hartje klopte!