Uit een of ander artikel uit 2010[klik] Gek genoeg bestaat Moeders voor Moeders alleen in Nederland. Ondanks veel pogingen urine in te zamelen in België is dat nooit wat geworden. Is de Nederlandse vrouw socialer of is urine-inzameling in het buitenland meer een taboe? Het is wel aardig om te weten dat in 1963 Organon ook is begonnen een tweede vrouwelijk hormoon te verwerken. hMG heet het. Dit hormoon zorgt voor de rijping van de eicel. Hiervoor werd urine ingezameld van vrouwen boven de 55 jaar. In 2006 is deze inzameling overigens gestopt.
HI meiden! Vind het echt super dat jullie mee doen met mvm! Ik zou ook wel willen maar aan de andere kant ben ik bang dat ik iets over mij afroep als ik dat doe. Dat gevoel heb ik ook met babyspulletjes kopen. Hier ook moe savonds en op het werk ben ik ook niet de snelste en slimste op het moment Fijne avond!
Mijn humeur is ook ver tezoeken ben zo snel geirriteerd. En ja zie steken zijn ook niet echt fijn. Maar na 2 miskramen kan het me niets meer scheken
Meis als je het nu nog te vroeg vind, kan. Ik had ook het gevoel dat ik onheil over me zou afroepen. Maar aanmelden kan tot en met de 11e week van je zwangerschap. Alle beetjes zijn welkom. Mijn vriend zei juist heel mooi: misschien werkt het juist wel positief (je doet goed). Ik heb een vriendin die al jaren bezig is en die kan ik toch niet in de steek laten, dat is ook mijn gevoel. Dor het gehannes van maandag komt de consulente nu een week later, tja beter laat dan nooit!
Ik heb dat gevoel juist andersom. Als ik een ander niet help waarom zou het mij dan gegunt zijn. Ik wilde niet meedoen deze keer, maar dit gevoel overheerste zo dat ik het toch wel gedaan heb.
Even weer en kort berichtje zometeen snel naar een verjaardag. Over mvm die is gisteren bij mij geweest had ook uitgelegd over het bloed verlies maar was geen probleem alle beetjes helpen. Ook de uitleg gekregen waarom alleen Ned. Mee doet en daarop vertelde ze dat ze het in België hadden geprobeerd maar het haalde zo weinig op dat het meer kostte zeg maar dan het opleverde en hier zijn meer mensen die mee doen. En in andere landen waar het warmer is heeft Hey geen zijn vanwege de hoge temperaturen en ze er dan niks meer aan hebben omdat het verloren gaat ofzoiets... Ik hoop dat ik goed heb opgelet Haha. Hier door ik dus gewoon mee omdat ik zoiets heb van alle beetjes helpen en mocht het bij mij mis gaan dan help ik mezelf er ook mee soSorry dat ik niet verder reageer ga snel naar verjaardag en morgen doet het Internet het als Hey goed is weer en dan gaat het weer wat makkelijker.
Hi meiden, Wat wordt er veel geplaatst zeg! Kan het niet bijhouden haha. @ bouwjaar en ikkuh, hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben en dat de volgende echo's knipperlichtjes laten zien! Ik heb het hele dagen koud en dan 's avonds krijg ik warme, rode wangen, heeft iemand anders dit ook? Wij gaan het morgen mijn moeder vertellen en zaterdag mn schoonfamilie, vind het wel spannend! En over twee weken heb ik eindelijk de eerste echo gehad, kan niet wachten!
Ik ben al aan het aftellen tot de volgende echo! Vandaag nog 2 weekjes wachten, dan weten we eindelijk of het hartje klopt.
Straks de echo. Ik zit super in de zenuwen! Toch wel erg spannend of het een goede echo is. Vorige maand dus niet. Bouwjaar en ikkuh, hoe is het bij jullie?
Veel succes narcisje. Duim voor een knipperluchtje. Hoe is het met de dames met bloedverlies? Is het over? Ik hoop het. Morgen de echo. Ben zo benieuwd.
Duim voor je merryl dat alles goed is hoop op een mooi knipperlichtje Ik moet maandag moet gelukkig zondag werken ... Ben op van de zenuwen nu !! Mag van mij wel maandag zijn ...
@narcisje: We hopen allemaal op een mooi knipperlichtje vandaag. @merryl: veel succes morgen!! @dames met bloedverlies: hopelijk is het snel voorbij en kunnen jullie verder genieten van de zwangerschap! Hier gaat het wel. Kleine algemene klachten. Maar veel stress buitenuit, Het zit ons momenteel niet zo mee. Maar dat zijn dingen die weer voorbij gaan
Geen idee eigenlijk. Ze vond het er heel goed uitzien Misschien wel verkeerd verstaan, was met hele andere dingen bezig