16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Wauwie!! Super mooie echo merryl! En super nieuws een kloppend hartje!!!
    Wij nog een dikke week geduld hebben... pffff... vind het spannend!

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    kwam even snel kijken en zag mooie echo's voorbij komen!!

super meiden!!

3. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super Merryl!! Lekker nagenieten nu :)

Dat misselijke gevoel heb ik ook de hele dag. 's Avonds het ergst. Gisteren had ik avonddienst en dan is dat niet prettig. Nog een paar diensten en vanaf januari probeer ik mijn diensten kwijt te raken. Als mensen weten dat je zwanger bent, zijn de diensten zo vergeven.

4. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super merryl ik hoop ik ook maandag
    Nu al hele dag bloedverlies

Klopte je uitgerekende datum met de echo ?

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Thanks meiden.

Ayse nee toch. Heb je buikpijn. Ik duim voor een mooie echo maandag.
    20 juli klopt precies. Volgens eisprong zou het 21 zijn dus eigenlijk een dag vooruit.

6. ayse1980

ayse1980 Actief lid

1 jun 2012
    224
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel de dag krampen maar had ik bij de andere twee ook en is ook goed gekomen dus ga me nog ff niet druk maken

7. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ik heb ook veel last van die krampen en hier zit het goed. Je hoeft je ook niet druk te maken al snap ik het goed als je het wel doet.

8. SAM3

SAM3 Lid

11 nov 2012
    60
    0
    0
    Super Merryl!! Wat heerlijk zeg; dat alles goed lijkt. Lekker van genieten.

9. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Fijn Merryl! Was het een uitwendige echo?? Ziet er mooi uit!

Wat rot Ayse, hoop dat het maandag toch goed komt en het bloeden niks betekent! HAd je bij de andere twee ook bloedverlies?

10. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Bernou het was inderdaad uitwendig. Met een volle blaas komt de baarmoeder omhoog en konden we zelfs het hartje horen en zien kloppen.

11. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

Oh wat een mooie echo Meryl, Gefeliciteerd!! En nu genieten!
    Wanneer heb je weer een echo?

@Ayse, wat rot zeg dat bloeden. Ik las van de week in een zwangerschapsboek dat het niet altijd alarm betekent wanneer je bloed. De kleine is lekker aan het nestelen en alles is daar wat gevoeliger en kan bloedingen veroorzaken. Op naar een mooie echo!

Ik zag dat we vanaf maandag ruim 2 weken lang bijna elke dag een echo word gemaakt hier op het forum. Wat zijn het spannende weken zeg.

Voor de lijst..ik heb op 21 December een pretecho!

12. Noorus

Noorus Fanatiek lid

17 nov 2011
    4.575
    0
    0
  13. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ merryl wat leuk van je echo! Fijn om te weten dat het hartje klopt!
    @ Ayse en de andere meiden die bloedverlies hebben, sterkte hoop dat het niets betekent!
    @ Noorus ik ga me zeker aansluiten, maar hier is nog weinig te zien, behalve mijn pre-baby vetjes ;)

Hier een druk weekend gehad. Vrijdag hebben we het mijn moeder verteld, die was helemaal blij natuurlijk! En gisteren mijn schoonfamilie, voor mijn schoonouders een complete verrassing, voor mij zwagers en twee schoonzussen wat minder, want die wisten van de mmm. Nu afwachten tot de eerste echo en dan gaan we het onze vrienden vertellen, zij weten ook dat we in de mmm zaten, dus veel langer kunnen we dat niet uitstellen. En dat wil ik ook eigenlijk niet :)
    Heb nog steeds weinig symptonen, maar voel me er niet meer zo onzeker door, kan er toch niets aan veranderen!

14. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Nog thx voor de felicitaties. Gistermiddag kwamen de meesten (ik heb altijd concurrentie van sinterklaas. Gisteravond heel rustig maar dan spreek je mensen wel echt. Ik heb een naaimachine gehad van de familie's, heb geen grootse plannen maar kan ik eindelijk wat dingen zelf repareren enzo.
    Ik had laatst een hippy skippy gekocht (deze) en die viel goed in de smaak bij de kindertjes. Geinig.

Merryl Gefeleicteerd met je mooi echo, dat jullie op zaterdag terecht kunnen relaxed hoor.

Ayse sterkte met dat bloedverlies wat is dat toch naar.

Hier gaat het wat gelukkig vrij goed. Al 2 dagen niks ook geen bruin. Verder eigenlijk geen klachten, hoeft ook helemaal niet maar dat maakt het ook wel weer spannend of het allemaal wel goed zit.

Vandaag gelukkig mooi weer itt gisteren dus zo maar even een frisse neus halen.

15. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hoi meiden,

de meiden met de echo`s gefeliciteerd met de mooie echo`s :) en natuurlijk de knipperlichtjes!

bouwjaar--> nog gefeliciteerd met je verjaarda ik hoop dat je hebt genoten.

juffie--> leuk he dat je het dan kan vertellen wel fijn want dan kan je er over praten ook meteen he :)

over bloedverlies, dat heb ik verder niet meer gehad... was echt de enige keer, me schoonzus (zit in de kraamzorg) die kent ook vk en die vertelde dus ook dat het kan bloedverlies kan zijn dat je dan teveel gedaan hebt ofzo... kan zo zijn bij mij haha

misschien een beetje een vroege vraag en hebben jullie er nog niet over nagedacht maar willen jullie borst- of flesvoeding geven?

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ikkuh
    Ik ben wel van plan borstvoeding te gaan geven, liefst 6 mnd, maar de praktijk moet maar uitwijzen of dat allemaal gaat lukken.
    Er zijn voor en nadelen.

17. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat bij jullie het bloedverlies gestopt is!

Het is zeker fijn om er over te kunnen praten haha, ben niet zo goed in mijn mond houden...
    Ik wil ook wel proberen om borstvoeding te geven,denk ik.

18. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil ook weer graag borstvoeding geven. Vorig keer heb ik het 7 maanden gedaan en toen helaas gestopt omdat mijn dochtertje erg last had van reflux.
    Hopelijk mag ik de volgende keer borstvoeding geven tot ik het beu ben. :)

19. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Ik ga flesvoeding geven. Ik heb een slechte ervaring gehad met borstvoeding met mijn zoontje.

20. Thir28

Thir28 Actief lid

21 nov 2012
    245
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik ben wel weer van plan om borstvoeding te geven als het lukt. Vorige keer liep het hard terug vanaf 3 maanden, ben toen gestopt met 5 maanden. Had graag 6 maanden vol gemaakt, maar het loopt niet altijd zoals je wil helaas.

Deel Deze Pagina