16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.450
    372
    83
    in een huis
    He ceilo!

Ik begrijp dat je super zenuwachtig bent of alles wel goed is. Maar als je het kan volhouden zou ik het toch proberen op die maandag te houden!

Hier eigenijk nog steeds niet echt symptomen. Meer meiden die dat hebben?

Fijne dag vandaag allemaal! En succes met de echo's meiden!
    Ik heb vandaag late dienst dus hoef pas om 15:00 beginnen dus nog ff relaxen!

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    thnx Meis....ja.... zo zit ik dus in dubio.... strax even in overleg gooien met VL ,maar denk idd dat ik tot maandag ga wachten..... ;)

Kheb behalve een groeiende buik :S ...t moe zijn (wat vandaag meevalt) en mn zere (.)(.) (vooral 'savonds) eigenlijk ook vrij weinig klachten ... ja soms spontaan van die emobuien..

verder gaat t eigenlijk gewoon gewoon...

Chillexze nog even en werkse strax!!!

3. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden toch wat is er aan de hand? Al die bloedingen. Hopelijk is het allemaal vals alarm.

Meiden met een echo: heel veel plezier! Hopelijk allemaal knipperlichtjes.

Celio, ik zou ook tot maandag wachten! Ik weet..wachten is killing! In zo een vroeg stadium maakt een aantal dagen veel uit en kan je dus meer zien.

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik ken het Ceilo haha.
    Zit ook elke keer van 'ja wel of niet zwanger' maar ja de testen zeiden echt van wel.

Ene dag heb ik totaal geen klachten en andere dag ben ik weer aan het kotsen en heb ik weer overal last van haha.
    Echo zal nog even duren hier, ik hoor donderdag hoe en wat bij de verloskundige.
    Hoop voor de kerst nog hihi

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Inderdaad veel bloedingen meiden. Gelukkig hoeft het niks te betekenen, maar eng is het wel. 3 op de sterretjes lijst is echt al teveel.

Sneeuwt het bij jullie ook? Hier wel alleen blijft het niet liggen. Jammer want ik hou er wel van.

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    jaaaaaaaaaaa hier sneeuwt het ook!!! :D

en ik denk idd dat ik tot maandag ga wachten!....

7. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Het sneeuwde hier om 8 uur al en nu nog steeds.
    Zo jammer inderdaad dat het nog niet blijft liggen.
    Kan ik eindelijk mn moonboots aan haha kan er ook veilig de hond (ADHD ongeleid projectiel) mee uitlaten gezien er flink wat ribbels onder zitten.

8. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hallo meiden,

Kan ik hier mee kletsen? het ander topic is zo rustig...ik ben 29 juli uitgerekend...ik ga ff terug lezen alvast!

Liefs

9. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    Hier ook sneeuw!!! Helaas blijft het niet liggen

10. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hier sneeuwt het ook en blijft ook niet liggen.
    Ik stond net al met mijn dochtertje (bijna 20 mnd) naar buiten te kijken en roept ze 'mooi'! :)
    Van mij mag het ook heerlijk gaan sneeuwen. Kunnen we gaan sleeen.

11. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Sprits, welkom en Gefeliciteerd!

12. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    Welkom sprits! je mag je altijd bij ons voegen hoor!:D Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

13. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Sprits welkom en gefeliciteerd!

@ Ayse en bouwjaar, veel plezier vandaag. Hopelijk weer mooie knipperlichtjes!

@ Bloedverliezende meiden. Ohhh wat een stress voor jullie. Hopelijk zijn jullie allemaal snel gerustgesteld met een goede echo!

@ Borstvoeding/flesvoeding, ik ga flesvoeding geven i.v.m. medicatie die ik anders nog langer niet mag slikken.

Hier gaat het zijn gangetje. Ik ben heerlijk uren aan het neuzen op internet naar kinderkamer e.d. Lekker wegdromen... :D

14. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    ayse--> succes vanmiddag en ik hoop dat je snel hier het goede nieuws komt vertellen :D

bouwjaar--> jij ook succes vandaaag ik hoop dat het nog steeds goed zit vast wel toch :) maar toch wel spannend ja...
    ik moet nog wachten een weekje ben echt de aan het aftellen haha zo spannend.

catootje--> welkom! en gefeliciteerd!

melanie--> jeetje wat k*t is dat voor je ook... ik hoop dat het niks betekend hoor!

ceilo--> spannend en tsja wat je moet doen.... moeilijk ik had wel al een knipperlichtje gezien toen was ik 6w 1 dag en het was 3 w. en 4 dgn. na tp. maar ze hadden gezegd dat het erom hangt of je een hartje ziet of niet.

sprits--> welkom! en gefeliciteerd!

15. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @ayse succes vanmiddag

@melanie sterkte bloedverlies hebben is niet tof

@ceilo lastig je heb t kan dat je maandag meer ziet, maar als je woesndag gaat zorgen dat je blaas goed vol zit. Merryl had toch ook al vrij vroeg een uitwendige echo?

@meis Ik heb ook niet veel symptomen hoor. Merk je nog dat je sneller buiten adem bent ofzo? Wat sneller moe? En merk je iets aan je borsten?

Sneeuw ja bah hier ook. Ik haaaaat het. Kou en glad , yuk
    Trein verkeer ontregeld. Nee ik heb er alleen maar last van

@ sprits welkom

Hier deed ukkie het weer prima, bij het opmeten (1.7 cm) kwam er 8w1d uit. Dus hij ligt precies op schema :)
    Nu maar eens proberen echt te gaan genieten. De eerder gemaakte afspraak van volgende week donderdag mocht blijven staan, yeahh.

16. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bouwjaar, Gefeliciteerd! Wat geweldig! En nu genieten!
    Met zoveel mooie echo's moet het gewoon goed gaan.

17. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh wauw Bouwjaar, wat een heerlijk nieuws weer. En fijn dat die afspraak mocht blijven staan.

18. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @Bouwjaar: Fijn dat t wederom weer goed zat!! :D

19. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Hier sneeuwt het ook behoorlijk, en blijft het liggen. Heel mooi, maar ik moet straks nog een stukje rijden en dat is meestal rampzalig met dit weer, maar ach! Fijn dat je zo'n mooie echo had, bouwjaar! Vast erg geruststellend. Wat wordt er bedoeld met knipperlichtjes? (nieuw, hihi..)
    @meis ik twijfel ook vaak of ik wel echt zwanger ben, behalve wat gevoelige borsten en het constant koud hebben merk ik vrijwel niks aan mezelf. Manlief wel, die noemt me een labiel wrak. Ik hou ook van hem. :)

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Pfff net naar de wc en met afvegen ineens bruinverlies :(
    Ik ben zooo bang.. zit nu te huilen op de bank. Morgen heb ik mn echo..
    Ben zo bang dat het weer mis is..:x

Deel Deze Pagina