Het sneeuwt het sneeuwt, de pannetjes worden wit! Hier blijft het nu liggen, dus ik ben benieuwd hoeveel er gaat vallen. Nieuw hoogtepunt, mijn zoontje, volgende week 11 maanden, kan zelf gaan zitten, jeej! Nu kan het snel gaan, hij kan alleen bij de bank staan, maar zich nog niet optrekken, ik denk als hij dat eenmaal door heeft........ Hij vindt de sneeuw in iedergeval ook interessant, hij kijkt steeds naar buiten! Morgenavond hebben wij de pretecho, ik ben zo benieuwd, en ben erg blij dat we er zelf een geregeld hebben, want pfff als ik nu nog ruim 2 weken moest wachten... nee dank je. Ik ben niet echt misselijk, wel tegen de eettijden aan, en moet ook echt wat eten dan, borsten, ja groot en gespannen haha, moe, ja pff sinds vorige week elke avond 9 uur knock out haha! verder is mijn huid onrustig aan het worden, jammer maar helaas, het is voor een goed doel. Helaas wil dat niet altijd wat zeggen die klachten en moet je toch eerst de echo afwachten, dus....ik zal het zien morgen! Fijn bouwjaar, dat het allemaal goed zit! En alweer 8 weken en 1 dag, gaat toch stiekem wel snel. Ik nu 7 weken en 3 dagen, maaaaaar...nog even te gaan totdat het wat beter zit. Hier flink aan de klus, moeten nog wc wand en grond tegels uitzoeken, pff lastig! Nou aankomende dagen druk met de echo's, ik hooooooop op heel veel goed nieuws! Succes dames!
hahaha herkenbaar catootje van het labiele wrak Gisteren zat ik weer te janken om niks op de bank pfff hormoonmonsters. dat koud hebben heb ik ook, continue, en ik word ook niet warm. Snachts dan word ik weer wakker omdat ik het te warm heb haha hoe bedoel je een raar lijf..
Manouk balen meid, ik weet hoe je je voelt! Gooi het er maar uit! Bruin bloedverlies hoeft niets te betekenen, het is nu even afwachten hoe het verder gaat.. Morgen weet je meer, hopelijk zie je dan ook een mooi knipperend hartje! Sterkte! Nieuwe dames, welkom!! Gezellig
En ojaaaaaaaa.. de hormonen, grrrrr, ik ben zo gemeen haha, vooral tegen mijn lieve man, arme vent! Die heeft heel wat te verduren, zeker nu tijdens de verbouwing.verhuizing... Kon je ze maar uitschakelen... maar nee , ze zijn belangrijk en horen erbij, gelukkig weet mijn man dat ik zonder die hormonen, normaal ben hahaha!
Nieuwe dames welkom. Zag er twee volgens mij Bouwjaar wat een super nieuws. Hopelijk kun je er nu een beetje van genieten. Manouk nee toch. Wat onwijs balen. Hoop dat het onschuldig is. Ik ben de hele dag door misselijk. Soms echt dat ik bijna moet spugen. Voelt echt alsof ik een enorme kater heb. Ook lichte hoofdpijn. Borsten doen nog steeds zeer. Veel hormonen volgens mij pfffff. Moe ben ik ook. Zit nu alweer te gapen. Ik droom zo vreselijk veel. Normaal al maar nu is het echt vreselijk. Zaterdag op zondag nacht ook echt eng. Kindjes gaan zo even een uurtje slapen dus mama even op de bank. Gaaaaaaaaaap
@Manouk bah bah wat maakt dat toch onzeker he (er zijn dus nu al best wat dames die het hebben (gehad)) Hoe laat heb je de echo morgen? @skt Ja het gaat snel, maar toch ook weer niet @Merryl jammer dat je zo misselijk bent. Ik sliep aldoor heel slecht, tot de elende van vorige week daarna ging het beter. Ik heb van het weekend zelfs toppie geslapen, was er zelf verbaasd over. @catootje knipperlichtje refereert naar wat je op de monitor ziet bij zo'n vroege echo: een pixel die aan en uit gaat. Klein maar wel belangrijk
Thnx meiden. Net nog een keer heen geweest en toen nagenoeg niks.. maar was ook vlak achter elkaar. Word er zo bang van. Heb geen krampen gelukkig. Wel wat steekjes en trekjes maar niet anders dan anders en volgensmij ook deels mn darmen. Ik heb morgen om 15.30 uur de echo dus er zit niks anders op dan wachten
geen bloed geeft moed lieverd. Vorige zwangerschap bijna continue bloedingen en daar is een heel gezond mannetje uitgekomen die lekker rond dartelt. Ik ben juist bang bij deze omdat ik helemaal geen bloedingen heb of veel kwaaltjes.. Ja af en toe misselijk, overgeven, flauwvallen en zere borsten. Oh en snauwen naar mn man toe wat ik niet gewend ben hahaha.
Manouk, sterkte! Ik weet dat het niet altijd wat hoeft te betekenen, maar ja je maakt je toch zorgen!! Succes morgen, jammer dat het pas om 15.30 is...maar beter dan dan niet. Spannend. Hebben jullie ook dat de kwaaltjes wisselen? Gister moest ik bij wijze van bij iedere stap die ik zette mijn boops ondersteunen en vandaag voel ik helemaal niks, noppes nada. Schiet dan gelijk weer in de stress...herkenbaar?
@bouwjaar: Idd wel gevoelige borsten en s'avonds sneller moe. Maar voor de rest voel ik me wel okay! @ meiden met bloedingen heel veel sterkte hopelijk is het onschuldig! Nog even een correctie voor de lijst. Heb 7-12 intake bij de vk maar nog geen echo. Daar kan ik dan naar de intake voor gaan bellen. Nou meiden ik ga ff douchen en dan hup richting het werk! Geen zin. Meer zin om lekker bij de kachel in mn badjas een boekje te lezen! ps hier in groningen ook nog geen sneeuw!
Bouwjaar, gefeliciteerd fijn om te horen dat alles Goed is .. Ik moet over ruim een uur ( op van de zenuwen) !! Meiden met roodverlies ( ik weet hoe jullie je voelen) sterkte en hoop voor allemaal dat het goed komt !! Tot later meiden (dames)
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (1) Vwpolo88 - 2e - j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. 30. 31. Datum nog niet bekend? (0) sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Sterkte lieve meiden TOTAAL:37 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 3-12 Ayse 1e echo; Bouwjaar antistress echo 4-12 Manouk 1e echo; Skt pretecho 5-12 Bouwjaar intake vk; babsie echo; 6-12 trudy76 2e echo Gyn; corina83 intake vk; SAM3 vk+ echo; intermoos vk echo?; melanie76 1e echo 7-12 Bernou vk; meis vk+echo. 10-12 Ceilo 1e echo; Jony Gyn; Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo; ikkuh1985 2e echo 11-12 Merryl vk; vwpolo88 1e echo gyn 13-12 Bouwjaar 2e echo; juffie85 1e echo+vk;Catootje86 1e echo; 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo ; 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK 19-12 Skt vk+echo 27-12 Christen echo Januari 16-01 happy3 echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed.
@vwpolo welkom ik denk alleen dat je niet hebt gequote: de hele opmaak is weg. Je kan het ook aangeven in kleur dan zet iemand anders hrt erin
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (1) Vwpolo88 - 2e - j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Sterkte lieve meiden! TOTAAL:38 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 3-12 Ayse 1e echo 4-12 Manouk 1e echo; Skt pretecho 5-12 Bouwjaar intake vk; babsie echo 6-12 trudy76 2e echo Gyn; corina83 intake vk; SAM3 vk+ echo; intermoos vk echo?; melanie76 1e echo 7-12 Bernou vk; meis vk. 10-12 Ceilo 1e echo; Jony Gyn; Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo; ikkuh1985 2e echo 11-12 Merryl vk 13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK 19-12 Skt vk+echo 27-12 Christen echo Januari 16-01 happy3 echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. Even de opmaak gerecoverd @meis, ik heb je echo op de 7e weggehaald. Hopelijk kan ie er snel weer in