Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (1) Vwpolo88 - 2e - j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (1) Sprits ?e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Sterkte lieve meiden! TOTAAL:39 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 3-12 Ayse 1e echo 4-12 Manouk 1e echo; Skt pretecho 5-12 Bouwjaar intake vk; babsie echo 6-12 trudy76 2e echo Gyn; corina83 intake vk; SAM3 vk+ echo; intermoos vk echo?; melanie76 1e echo 7-12 Bernou vk; meis vk; Sprits 1e echo 10-12 Ceilo 1e echo; Jony Gyn; Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo; ikkuh1985 2e echo 11-12 Merryl vk 13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK 19-12 Skt vk+echo 27-12 Christen echo Januari 16-01 happy3 echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. @sprits: toegevoegd
Bedankt voor het op de lijst zetten...Ja 1e of 2e kindje vind ik altijd zo moeilijk want hoe zeg je dat nou...Want Merel* is met 22 wk geboren maar is wel mijn kindje. Klinkt zo stom als ik nu zeg 1e kindje, maar jullie snappen het wel he...pfff
Pff anderhalf week geleden bloedgeprikt, en nog geen uitslag! Op zn vroegst donderdag, stomme bloedafwijking:x Vandaag weinig kwaaltjes, alleen de misselijkheid vanaf dat ik opsta tot een uur of 10, verder helemaal niks! En hoe is het bij de rest? Oja: 28 juli uitgerekend, 2 Januari intake+Echo
Dat is moeilijk inderdaad, maar je bent al mama van een sterrenkindje dus eigenlijk is het je tweede. Heb het in mijn omgeving ook meegemaakt en die zeggen beide iets anders.
Voor mij is dit ook gewoon mijn 2e maar het is soms zo lastig uit te leggen. Merel heeft mij voor t eerst mama gemaakt. Zet maar 2e op de lijst.
Hoi dames! jezus jullie kunnen nogal tetteren!! Welkom en gefeliciteerd aan de nieuwtjes!! @bouwjaar: Wat goed dat je weer een super echo gehad hebt!! En wat fijn dat je afspraak mag blijven staan Ik voel me de laatste dagen niet zo heel lekker! Heb eigenlijk vooral last links onder in men buik. Geen idee van waar het komt, maar erg vervelend. En ik begin meer en meer dingen te ontdekken die ik beter niet kan eten omdat ze erg op men maag blijven liggen. en de (.)(.) blijven natuurlijk zeer doen! Hier nog 7 dagen en dan echo tijd!! Ons (hopelijk) eerste knipperlichtje!
Ik plaats echt maar heel weinig valt mij op. @Bouwjaar, wat fijn weer een goede echo @Ayse, hoe is het gegaan? @hier, op vermoeidheid na nog steeds geen klachten. Vanmorgen wel van de fiets gevallen, maar goed terecht gekomen gelukkig. Nog 11 dagen tot wij weer een echo hebben. Wij zijn op van de zenuwen en durven het nog niet te geloven, terwijl mijn moeder bij wijze van alles al in huis heeft. Lastig zulke ouders.
Foto is te groot zal hem morgen verkleinen Hartje klopte gelukkig en termijn klopte ook precies nu genieten !!
wat fijn Ayse dat je een goede echo had!! En dan nu idd volop genieten! Ga ook wat meer kunnen genieten als ik gezien heb dat alles okido is daarbeneden
Bouwjaar en ayse, super meiden! Nu gaan genieten hoor. Zo goed om te lezen dat het goed gaat. Even voor de lijst. 7-12 intake 24-12 echo
bouwjaar--> gelukkig zit het nog steeds goed zal wel wat meer rust geven? manoukspoor--> jeetje wat ontzettens k*t ook ik hoop dat alles goed gaat en je het niet meer zal krijgen... sprits--> hier ook wisselend kwaaltjes hoor voornamelijk borsten ene moment echt gevoelig en de andere dag totaal niks heel frustrerend is dat... ayse--> wat super dat alles goed is gegaan met de echo
Jemig jullie schrijven veel te veel... Hier borstvoeding al vond ik het best vermoeiend bij mijn eerste 2 kids. 7 mnd en 9 mnd volgehouden. @ alle nieuwe mama's -> Welkom en gefeliciteerd! @ allen met echo --> fijn dat goed zit @ bloedverlies --> vervelend die onzekerheid Zijn er hier nog mama's met kids uit een eerdere relatie? of misschien dat de papa's al kids heeft?
Hi meiden! Wat leuk om te horen dat alle echo's zo mooi zijn! Kan ook niet wachten tot het vrijdag is en ik kan bellen voor een afspraak voor een echo zo spannend! Hoop echt dat ik voor oud en nieuw kan zien of alles goed zit! Blij dat ik weer thuis ben. Toch best vermoeiend werken tot 23:00 niet meer gewend nomaal lig ik al lang op bed haha xx meis