Hoi Merryl, Eigenlijk niet constant,soms,maar dan lees je weer dat de baarmoeder zn werk doet,En eigenlijk geen menstruatiepijn....
Hoi Melanie Afgelopen vrijdag had ik een echo,ook ivm bloedverlies,maar nu vanavond zaten er 2 stolsels bij,niet groot,maar toch... Ben even heel erg onzeker....ik hoop zo op een kloppend hartje!!!!!
Je baarmoeder is flink aan het werk. Ik heb eens begrepen dat het ook met de aanleg van de placenta te maken kan hebben.
Sam: dankjewel! We lopen nu nog precies gelijk Ikkuh: dankjewel! Skt: bij mij vandaag precies hetzelfde. Ook uitwendig en was ook een beetje vaag. Opmeten lukte ook niet maar ze dacht 7-8 wk. Het hartje zag je gelukkig wel heeel duidelijk ik mag ook over 2 weekjes weer en dan gaan ze het precies opmeten Trudy: ik zou morgen toch even bellen, al is het alleen om je een beetje gerust te stellen of uitleg te geven. Hoop dat het bloedverlies snel stopt!! Fijne avond nog iedereen!
@christen hoe oud zijn je oudsten? Nou ik wens dat er even geen bloedingen en andere gekkigheid is hoor!
@trudy gelukkig is he bloed verlies gestopt @skt gefeliciteerd met je knipperlichtje! @fortuna volgens mij ben je niet verplicht om in dat kannetje te plassen maar het gaat er om dat het absoluut niet in aanmerking komt met schoonmaakmiddelen. In principe (als je kan mikken) zou je ook nog rechtstreeks in die blauwe bus kunnen plassen Ik ben sinds gisteravond bezig voor de MvM. De test was mooi Bij ons geen ophaalservice, geeft ook niet scheelt weer met nieuwsgierige buren. Het depot zit toevallig vlakbij. Niet meer misselijk? Of met vlagen?
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (1) Vwpolo88 - 2e - j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (1) Sprits 2e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Sterkte lieve meiden! TOTAAL:39 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 5-12 Bouwjaar intake vk; babsie echo 6-12 trudy76 2e echo Gyn; corina83 intake vk SAM3 vk+ echo; intermoos vk echo? 7-12 Bernou vk; meis vk; Sprits 1e echo; Narcisje intake vk 10-12 Ceilo 1e echo; Jony Gyn; Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo; ikkuh1985 2e echo 11-12 Merryl vk 12-12 Manouk intake vk 13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo; Manouk 2e echo 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK 19-12 Skt vk+echo 24-12 Narcisje echo 27-12 Christen echo Januari 16-01 happy3 echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. @manouk : toegevoegd
Thnx Bouwjaar. Succes vandaag met de intake bij de vk Babsie, veel plezier en succes met de echo vandaag! P.s. gelukkig geen bloed meer, vanochtend met plassen klein beetje heel donkerbruin opgedroogd bloed in mn plas. Heb wel al 2 dagen behoorlijk trekkende buikpijn met af en toe steken. Heb wel gelezen dat het er bij hoort als je 8 weken bent. Hebben meer van jullie hier last van? Voelt niet echt prettig.
Vannacht niet kunnen slapen van de pijn in mn buik continue krampen aan de rechterkant. J. zou bij opa en oma logeren in het nieuwe huis maar ging hem niet worden, tot 2 keer toe overstuur, dus mee naar huis genomen en in zn bedje thuis gelegd, sliep als een blok. Normaal is logeren geen probleem want hij gaat 2 dagen bij ene opa en oma en 2 dagen bij andere opa en oma. Maar nu in het nieuwe huis ging het hem nog niet worden. Ben bang dat ik hem vanavond weer mee moet nemen. Is niet erg want we wonen nu vlakbij, 2 km hihi. Dus vanochtend in zn pyamaatje weer bij opa en oma gebracht. Gisteren wat oneenigheid gehad met mn man.. die snapte maar niet dat ik zo moe kon zijn de gehele dag, vorige zwangerschap snapte hij het ook niet, tot ik een buik kreeg. Maar ja dan is de vermoeide periode voorbij..
hey meiden Er wordt veel geschreven hier! Wat fijn dat iedereen goede echo's heeft gehad en ik lees veel over bloedverlies maar dat het allemaal wel goed zit! Super! Ik heb vrijdag mijn echo officieel bij de verloskundige. Ben superzenuwachtig!! Ik denk dat ik dan pas echt kan genieten en kan geloven dat ik daadwerkelijk zwanger ben, nog even twee dagen er doorheen! Alle meiden met een echo deze week, veel succes! wb klachtjes, ik heb af en toe ook nog wat last van mijn baarmoeder, maar niet superveel. Borsten zijn wel gevoelig! Misselijkheid valt reuze mee gelukkig!
Hebben jullie nog iets specifieks wat jullie nu meer eten dan anders? Ik manderijnen haha heb er al 10 op vandaag Bij J dronk ik optimel Limoen met literssss
Bouwjaar ik ben nog steeds misselijk, maar heb ook echt honger. Als ok regelmatig eet gaat het een stuk beter. Succes vandaag. Manouk gelukkig geen bloed meer. Eerste periode kun je echt flink last hebben van je buik. Normaal zou je nu weer ongesteld worden en je hersenen schijnen dat ook nog te weten. Corina vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. Geen blaasontsteking? Ik kreeg gisteren ineens trek in melk en dat drink ik nooit. Ja alleen bij cornflakes of pap maar nooit zomaar. Verder valt het mee heb iets meer trek in fruit. Net een appel op en gisteren mandarijnen. Mvm afgelopen zondag de krat even in de kast gezet en bij staat er nog. Vind het een heel goed doel, maar pffff toch wel lastig soms
@Merryl nee ik heb zoveel blaasonstekingen gehad dat ik dat inmiddels wel zou herkennen net als een schimmelinfectie. Gewoon heel veel pijn op de plek van mn rechter eierstok.. morgen naar de VK en dan zal ik het wel vragen. Het voelde iig zeker niet als bandenpijn.. de kratten haha ja het blijft lastig idd.. ik heb nu 4 kratten staan en als ik ze morgen WEER vergeet dan heb ik er 6 staan haha omg..
Heb beide nog nooit gehad dus echt geen idee. Het is allemaal aan het oprekken natuurlijk. Maar vragen kan nooit kwaad. Ik mag volgende week vrijdag naar de vk. Heb gelukkig maar een krat, maar vergeet het gewoon. Slecht he.
Koop ik eerst de stokke blue melange nu wil weer de beige haha dus maar te kooP gezet op mp haha hebben jullie daar ook last van dat wisselvallige gedoe!!
Ayse ik wil ook een andere wagen. Welke weet ik nog niet. Stokke vind ik gaaf, maar wel duur en je kunt niet veel meenemen. Bugaboo had ik altijd een bloedhekel aan maar nu vind ik hem wel oke, maar veel te laag. Joolz vind ik toch ook wel een leuk ding. Ik krijg volgend jaar veel studie kosten terug dus kan opzich allemaal makkelijk.