16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jeetje meiden toch wat een narigheid allemaal met dat rot bloed. Daar word je niet blij van. Hoop dat het bij iedereen goed zit en we allemaal gezonde baby's krijgen.

Ayse dat is top maar zonde dat jullie beide zoveel geld al haddwn uitgegeven.

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Sterkte meiden.

Trudy veel plezier met je echo!

Mijn afspraak is verzet naar 17:20 ipv 17:00 en helaas geen echo.. echt alleen de intake.

3. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier begint de verstrooidheid toe te slaan. Dat beloofd nog wat.

Ik ben zojuist naar mijn werk gegaan zonder mijn bril, kan gelukkig mijn monitoren nog zien zonder. Maar op afstand gaat echt even niet lukken.

Ook vergat ik na het pakken van mijn fiets de huissleuten uit de schuurdeur te halen. Heb vl uit zijn slaap moeten bellen om deze uit de deur te halen.

Vanmiddag vergadering, ik hou mijn hart vast. Zal ongetwijfeld de helft vergeten.

4. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Jeetje zeg... wat veel meiden met bloedverlies als je het zo weer leest he..... dikke ellende!

ja om maar even in details te treden......ik heb het gelukkig alleen met "afvegen".. het begon slijmerig met roze/lichtrood... gisteren de vk gebeld... die zei wacht het vanavond c.q.vannacht even af en bel morgen even weer....

vanmorgen ook weer lichtrood achtig met slijm ofzo.. kweet t nie.. kkan t niet goed plaatsen.... buikpijn heb ik,geloof ik, wel,maar ook dat kan ik niet plaatsen.... is t échte menstruatie-achtige buikpijn of stressbuikpijn.... is het wel buikpijn? ja t is wel buikpijn.... zijn het krampen?? geen idee!! wát een ellende!

ik toenstrax dus maar weer gebeld naar de VK,die was visites doen,kword strax teruggebeld....

Ik verwacht er zelf niet veel goeds meer van.... heb op dit moment ook zo'n koud/warme gloed/vloed door mn buik heen.... herkent iemand dit??

sorry van de ego meiden,maar kben zo bang!!

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Ceilo na zoveel sterretjes is het niet gek dat je bang bent. Iedereen zou bang zijn, maar voor jou is het onmenselijk hoevaak. Ik hoop echt dat er niks aan de hand is en de kleine lekker aan het groeien is.

6. Bernou

Bernou Bekend lid

12 jun 2012
    548
    0
    16
    Heel veel succes Ceilo en hoop het dat het helemaal goed is met de kleine in je buik!

7. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heel veel sterkte meiden met bloedverlies. Een knuffel voor jullie! Wat een vervelende berichten allemaal!

8. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    thnx meiden.... ik blijf ook duimen.... maar vrees t ergste....

ik laat het nog weer weten!

meiden met echo's vandaag... (kweet nie of ze er zijn eigenlijk... sorry) heel veel succes iig! dat er maar een mooi knipperend hartje te zien mag zijn!!

9. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ellendig he Ceilo, ik heb ook buikpijn Die werd vanmorgen heel heftig. Was al 3x (!) naar toilet geweest voor de grote boodschap. Kreeg daarna ongelooflijke stekende/brandende pijn achter mijn schaambot, lijkt zelfs wel of het in mijn urinebuis zit. (sorry hoor dames, maar moet even). Tergelijkertijd een soort menstruatieachtige pijn maar ook weer niet...kan het dus ook niet uitlleggen. Heb urine weg laten brengen door vriendlief en daar krijg ik zo de uitslag van. Aan de hand daarvan vanmiddag maar bellen naar het spreekuur van de fertiliteitskliniek om dit voor te leggen. Heb sowieso morgen een echo, maar die pijn...bloedverlies is nu (even) weg...

10. trudy76

trudy76 Lid

7 jun 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal,

Nou heb de echo gehad,en het was helemaal goed...
    hartje gehoord,afgelopen vrijdag was 11.1mm,en vandaag 16,1mm...
    21 dec mag ik weer voor een echo,anders werd het pas januari,en aangezien wij het graag met Kerst wil vertellen....
    en 11 januari afspraak met verloskundige!!!

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Fijn Trudy dat de echo goed was!

12. meis1987

meis1987 Fanatiek lid

13 dec 2011
    2.451
    372
    83
    in een huis
    He meiden!

@ Ceilo: hoop echt voor je dat het deze keer gewoon lekker blijft plakken!

@ De rest: Wat een hoop bloedverlies hier BAH! gelukkig is het niet altijd ernstig maar natuurlijk wel erg logisch dat je je er druk overmaakt

@hier: Inderdaad last van borsten. Heb inderdaad ook het idee dat ze groeien en niet goed meer in mn BH passen. Verder moe! en kan nog maar 1 x in de 3 dagen naar het toillet voor een grote booodschap. En dan heb ik het idee dat mn buik op knappen staat. haha

Nou fijne dag meiden.

13. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh Trudy! Wat ontzettend geruststellend dat het goed zit.

14. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ceilo, heel veel strekte. Het zit vast goed. Het is een plakkerd, dat moet gewoon!

15. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    trudy wat fijn!!!

sprits..... ik duim heel hard voor jouw!!

weer ego: kga 12 uur de meiden van school halen (lunchtijd) en kan dan gelijk door voor een echo... ze belde me net terug en wou dat ik kwam!

duimenjulliealsjeblieftheelhardvoorme???

16. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Trudy wat ontzettend fijn voor jullie zeg. Top nieuws.

Ceilo is ga heel hard voor je duimen. Het moet goed gaan.

Sprits ik heb ook buikpijn. Soms maar even en soms een hele tijd. Vaak na een scheet jaja ook ik laat ze is het minder. Alles is druk daarbinnen.

17. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ceilo, ik zal heel hard voor je duimen dat het goed zit!!

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ceilo ik duim voor je!!!!

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Trudy wat fijn!

Ceilo: ik duim voor je!

Ik heb vanochtend verloskundige gebeld en die zegt idd dat mijn buikpijn komt door het groeien van de baarmoeder, de baarmoeder is een soort 'spier' die achter je schaambot zit en nu naar boven probeert te komen. Daardoor trekt alles aan en verschuift alles, daardoor voel je dat trekkerige kramperige gevoel. Het bloed kan van alles zijn zei ze. Maarja het vloeit niet en is alleen bij afgeven en soms wat in mn inlegkruisje en het is nu aldoor donker. Als ik me er volgende week nog niet fijn bij voel mag ik bellen en dan eerder een echo.

Ik hoop dat het bij jullie ook allemaal niks is en bij mij ook niet. Bah stomme bloed!

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Het klinkt allemaal heel logisch he, maar ja ondertussen zitten we er mee. Het geeft toch onrust.
    Helaas kunnen we toch niet meer doen dan afwachten.
    Ik ben nog niet teruggebeld door de arts dus weet ook niet of ik een blaasontsteking heb ja of nee.
    Ga zo zelf maar eens bellen.

Deel Deze Pagina