Welkom Kikoe en gefeliciteerd! Poeh wat een spanning voor een aantal meiden met bloedverlies. Gelukkig tot nu toe elke keer wel weer goede echo's! Heel goed teken dames!! Ik ben afgelopen maanden 17,5 kg afgevallen. Ik heb bij 12,5 kg nieuwe broeken gekocht en dus 5 kg lichter dan toen ik die kocht. Maar hoewel mijn benen en kont best iets ruimte over hebben, kunnen mijn broeken 's avonds niet prettig meer dicht... Zit 's avonds steeds met broeken los... Nu vandaag een oudere broek aangedaan. Slobbert om mijn kont maar het voelt zo fijn voor mijn buik. Hebben jullie dit ook al? Ik snap wel dat het darmenbuik is hoor, maar het verbaasd me enorm. Juist omdat ik nog steeds overgewicht heb. Ik dacht dat je dan eerste maanden helemaal niets kon merken... Ik denk dat ik na de termijnecho maar positiebroek ga kopen als dit niet meer afneemt... Wil iemand dit in de lijst zetten: 24 december termijnecho 31 december gesprek gyn.
@ MisS x , wat leuk ik heb namelijk zelf ook 2 meiden.De oudste is net 6 geworden en de jongste over 5 weekjes alweer 4 jaar.
mijn meisjes zijn 7 en 4 tante truusjes! mijn echt spijkerbroek heb ik niet meer aan.... savonds zit ie helemaal ellendig.... verder draag ik veel (thermo)leggings en heb nog een stretchjeans kben ook net bijna 20 kg afgevallen TINEKE en mn oude kleding heb ik allemaal al weggedaan....... eigenlijk geen nieuwe gekocht omdat ik deze spijkebroek nog had en eigenlijk veel leggings draag hahaa.. verder hier nog steeds bloedverlies.... rood..... dun rood offe hoe leg je t uit.. lichtrood..... geen roze.... ach kweett ook nie meer. ik ga nu maar eens een lekkere lange warme ontspannende douchen nemen iig!
hey meiden! de nieuwe meiden--> welkom en gefeliciteerd! jeetje wat balen zeg iedereen met het bloedverlies! wat een k*tzooi is dat lekker zo onzeker allemaal... hier alleen vorige week dus bloedverlies gehad 1 uurtje ong. verder totaal niet meer dus ik hoop dat het goed is allemaal maarja ook dat is afwachten natuurlijk want alles word hier tegen gehouden door de progynova en utro dus dat vind ik wel echt balen... ben wel de dagen aan het aftellen tot maandag maar gelukkig ben ik wel redelijk nuchter erin dus ben mezelf niet echt aan het opeten van binnen sorry voor me korte berichtje!
Uitgerekende datum juli mama's 14. (2) Bouwjaar-1e-j/m Bernou-1e-j/m 15. (1) Deb27-1e-j/m 16. (3) Manouk-1e-verrassing Sam3-3e-j/m narcisje80 - 4e-j/m 17. (1) Ikkuh1985 - 1e j/m 18.(1) 1983Tineke-1e-j/m Trudy76- 1e-j-m 19.(8) Intermoos-3de-j/m Marjoleinart- 1e-j/m Corina83-2e-j/m UmmAbderrahman - 1e j/m Misslegend - 1e j/m mamvanbijnavier - 4e - j/m Skt-2e-j/m Fortuna - 1e - j/m 20. (3) Merryl-3de-verrassing Ayse1980- 3e-j/m Eb-2e-j/m 21. (4) Meis1987-1e-j/m Thir28 - 2e j/m melanie76 -2e j/m 22. (3) Jony-3e-j/m Baby1984 - 1e j/m Babsie - 3e j/m 23. (1) Y84-1e-j/m 24. 25. (3) Christen - 4e j/m LizzieP - 1e - j/m Esila - 3e -j/m 26. (2) Vwpolo88 - 2e - j/m Kikoe - 3e -j/m 27. (4) Ceilo - 3e j/m happy3 - 2e -j/m MIss X - 3e j/m juffie85 - 1e --j/m 28. (3) Natascha78 - 2e-j/m rhea karels - 2e-j/m Catootje86 - 1e- j/m 29. (1) Sprits 2e - j/m 30. 31. sterretjes Anna123 Woeza elisabethbas Sterkte lieve meiden! TOTAAL:40 jongens: meisjes: verrassing:2 ================================================ Afspraken December 7-12 Bernou vk; meis vk; Sprits 1e echo; Narcisje intake vk 10-12 Jony Gyn; Ayse1980 1e afspr.VK / 2e echo; ikkuh1985 2e echo 12-12 Manouk intake vk 13-12 Bouwjaar echo; juffie85 1e echo+vk; Catootje86 1e echo; 14-12 Misslegend echo; happy3 gyn. merryl vk 17-12 Thir28 Gyn; Natascha78echo; Manouk 2e echo 18-12 Fortuna intake vk+2e echo; Christen VK 19-12 Skt vk+echo;Ceilo 2e echo 21-12 Melanie 2e echo 24-12 Narcisje echo merryl echo;1983tineke termijnecho 27-12 Christen echo 31-12 1983tineke Gyn Januari 16-01 happy3 echo Wil je op de lijst of een wijziging doorgeven zet dit in kleur in je bericht dan komt het goed. 1983tineke op de afsprakenlijst gezet!
ja onzeker is wel een goed woord..... hier nog steeds bloed.... potverdikkie! ondertussen al zo'n 31 uur.... maargoed ik bekijk het van de positieve kant,want ik heb een hartje gezien! MAAR T BLIJFT EEN ENG EN GEK GEDOE!! waarom heb je progynova en utro ?? het zegt me niets waarschijnlijk heb ik het niet meegekregen als je dit al eens hebt verteld. sorry! spannend voor maandag he! succes alvast!
@sprits owh gelukkig nog hartactie. Ik ga heeeeeel hard voor je duimend! @kikoe gefeliciteerd en welkom @ikkuh gelukkig ben je er redelijk relaxed onder. Houden zo! @ceilo blijft spannend he. Volgens mijn krijgt ikkuh die medicatie ivm icsi
Pff hier weer een rot nacht achter de rug. Voor het naar bed gaan met afvegen weer vieze donkerrode prut en toen ik een uurtje in bed lag voelde ik weer iets. Naar de wc en met afvegen weer, nu ook wat verser bloed erbij. Vanochtend was het weer donkerrood. Bah ben er zo zat van, dit is al de vijfde dag en het is elke keer ook echt het wc papiertje vol. Lijkt dus alsof er nog steeds iets bloed ofzo?! ?? Andere meiden ook sterkte met dat stomme bloedverlies
Goedemorgen meiden, Ik wil degene met bloedverlies sterkte wensen! Ik leef echt met jullie mee....en ben elke keer bang om te komen lezen. Maar gelukkig tot nu toe allemaal knipperlichtjes! Dat geeft hoop!
Dat slechte slapen komt wsl mede door het bloedverlies, je maakt je toch zorgen. Misschien dat er in je bm een adertje zit die niet goed dicht gaat?
Jeetje wat een bloedverlies nog steeds hier.. Hopelijk gauw beter nieuws! Zolang de hartjes kloppen komt het allemaal goed.
hey, ik lees nog steeds met jullie mee, maar voel me zo ellendig, ik heb de hele week op mijn zetel doorgebracht Hier van de week ook beetje bloedverlies, was wel éénmalig, en ik denk dat het kwam door het hoesten, niezen, braken. Ik ben heel erg misselijk, maar eigenlijk vind ik dat niet zo erg, betekent dat het nog steeds goed zit. Volgende week rond deze tijd , vertrek naar zh voor de eerste echo Het huishouden blijft allemaal liggen heb er echt geen energie voor, ik kan niets verdragen, ocharme mijn dochtertje ik slaap slecht, en moet vannacht weer gaan werken ga me nog beetje neerleggen nu, dochter is naar de opvang
Ik probeer vertrouwen te hebben in dat kleine hummeltje. Doet zo z'n best met dat kloppende hartje, moet gewoon goed gaan! Dat zeg ik steeds tegen mezelf. Bruinverlies wat ik heb is ook veeeeeel. Dat wil je ook gewoon niet zien he! Moed houden lieve meiden!
zo frustrerend he!!! Als 5 dagen... Pfff ja hier ook vers rood helder bloed,maar geen klontjes ofzo (gelukkig!) Hoop dat t allemaal snel ophoud!
Hey meiden! Vanmorgen toen ik de meiden naar school ging brengen... op de fiets... want mn auto heeft het woensdag begeven en kan naar de sloop toen ben ik met de kleinste achterop onderuit gegaan..... Jee wat een schrik...!! Daarna moest ik door naar de winkel en toen ik thuis kwam,nog meer bloed!! zal wel door de val,.de schrik het en stuk fietsen zijn gekomen.... Pfff ELLENDE!! Mijn hondje vind het enig in de sneeuw....Hij ging helemaal los toen ik de stoep aan het vegen was!! ..:: SPAM::.. Bekijk bijlage 291002 Bekijk bijlage 291003
He meiden! Net bij de vk geweest. Wat een aardige mensen daar! helemaal blij mee. Waar ik niet zo blij mee ben is dat mn echo pas 7 januari is. Baal als een stekker. Was graag nog dit jaar gegaan. Misschien nog een pret echo.. Wat zouden jullie doen? Ik ga snel ff gtst kijken! Kijk vanmiddag nog wel ff weer hier. Xx Meis
@ Ceilo, hopelijk stopt het bloeden gauw!! Mijn hond vindt sneeuw ook geweldig, ze wilde vanmorgen niet terug naar huis. Hopelijk ligt de sneeuw er vanavond nog zodat ze even kan ravotten buiten.
Ceilo, gaaf zo he die hond. Maarre jij maakt het helemaal mooi met je vallen erbij. Rustig aan doen hoor!! Meis, 7 januari pas?? Ik ging eerder, tenminste als je je niet kan bedwingen dan. Lijkt nog heel ver, maar is wel normale termijn voor een echo hoor als je geen medische indicatie hebt. Maar toch, duurt nog best lang als je graag wil.
@ ceilo Balen van je auto zeg? En blegh dat je gevallen bent. Je kleine achterop oke? Ik haaaaaaaaat gladheid. En sneeuw wordt meestal platgereden tot een ijslaag, dan smelt het overdag een beetje en s avonds weer lekker opvriezen. Ik vind het normaal al verschrikkelijk (understatement) en nu ben ik dus nog veeeeel banger om te vallen. Ik kukel ieder jaar wel een keer om @meis, wat balen dat je pas 7 jan mag. Als je t echt graag wil zou ik idd es kijken voor een pretecho.