16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @happy ik weet wel dat een kloppend hartje niet alles zeg, maar juist dan lijkt het me extra cru. Het was er dus wel.

Tja bij mij dus geen enkele misselijkheid dat is dus iets waar ik niets aan kan peilen. Hier weer moet, grotere en gevoeligere borsten, sneller buiten adem soms soms last van hartkloppingen (oja verstrooid en soms vergeetachtig). Overal is het weer anders. Ik zal ook pas echt kunnen genieten ergens volgend jaar, maar op zich heb ik er nu wel een oke gevoel over.

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Manouk top echo gefeliciteerd.

Bernou wat moeilijk voor je. Ergens in je achterhoofd wist je het misschien al. Sterkte.

Bouwjaar ik heb ook soms last van hartkloppingen. Schrik me wilt elke keer. Misselijk is iets minder de laatste twee dagen, maar nog wel aanwezig. Kwaaltjes zeggen niks.

3. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Bernou heel veel sterkte gewenst. Wat vervelend nieuws.

Ceilo. Valt niet mee, alles wel oke na de val van de fiets? Hopelijk is het bloeden minder geworden.

Mooie echo's zag ik voorbij komen.

IK mag 31 december voor 2e echo (lijstje) (dank;)

Voor de rest hier best last van misselijkheid wat komt en gaat. Niet onverdraaglijk maar wel irritant.
    En moe.
    Maar vooral opgeblazen. Heel erg. Heb ook best al een flinke buik lijkt het wel.
    Kan ook geen broek meer aan.
    Dat beloofd wat als ik echt 30 weken ben..

4. juffie85

juffie85 Lid

3 aug 2012
    99
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Bernou, wat vreselijk, sterkte!

Hier nog steeds alles hetzelfde, weinig kwaaltjes, beetje moe en grotere gevoelige borsten, maar verder weinig. Alleen misselijk in de bus 's ochtends... Hierdoor ook wel eens bang dat het niet goed zit, maarja ik hou me er maar aan vast dat kwaaltjes niets zeggen.
    Volgende week donderdag eindelijk de eerste echo, kan niet wachten!

5. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    Oja dat heb ik vooral s avonds. Wat een pens. in de ochtend meestal weer normaal

6. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hier ook een lekker bol buikje al, maar dat had ik bij nr 2 ook redelijk snel Dat valt nog wel weer even stil...

Sinds gisteren dus wel weer erg misselijk. En men eten smaakt gewoon niet! En borsten een heel eind groter en pijnlijker. Maar achja, we zijn blij dat we ons zwanger voelen. Zo zonder kwaaltjes is het ook maar niks.

We worden wel weer een beetje nerveus voor de echo maandag!

7. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Bij mijn vorige zwangerschap was ik alleen maar erg moe, en moest ik soms wat eten om weeïg gevoel in mijn buik weg te krijgen...maar nu.. Gisteravond 2x moeten spugen, hele dag een emotionele tijdbom, bleh, blij dat ik me nu beter voel.. Ik weet dat het er bij kan horen, dus klagen wil ik niet, maart ben blij als ik wat meer energie heb. Op dit moment in een verhuizing...haha... Moet accepteren dat ik helaas niet super veel kan doen... SAvonds lig ik er rond 9 uur in. Naar goed mijn man neemt me niets kwalijk :) k zorg voor hier voor het huis en voor mijn zoontje :)

Gaan jullie kerst vieren?

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Fijn weekend allemaal. Schijnt bij jullie ook de zon?

9. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Voor jullie ook Merryl! hier schijnt het zonnetje ook, wel door een laagje mist maar we laten de pret niet bederven! :)

10. Skt

Skt Lid

12 nov 2012
    91
    0
    6
    Fijn weekend allemaal, heerlijk weer :)

11. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hier ook een heerlijk zonnetje! Maar wat is het koud!
    Stonden vanmorgen om 9.30 uur op het trainingsveld met de hond, maar was amper te doen. Hond kreeg pijn in haar poten van de kou & sneeuw en verdween half. Er ligt hier nog steeds zo'n 10/15 cm op sommige plekken.

Verder heb ik de laatste dagen wat steken in mijn buik. Hopelijk groeisteken. Buiten dat alleen erg moe.

12. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Ik heb sinds kort wat raars... Als ik me wil bukken ofzo knapt er in het midden van men buik precies iets... Echt raar en vervelend. Meestal zo rond men navel. Precies of er iets dwarszit wat dan juist springt.

Kent iemand dit??

13. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    Noord-Holland
    @jony geen idee.

@misslegend is het echt een steek end an weer weg? Dat heb ik wel eens als ik me in bed omdraai.

Nu voel ik ook weer wat raars een soort druk (kramp wil ik t niet noemen) ofzo rond baarmoeder/blaas. Wordt daar toch weer onzeker van, zucht. Dat wat happy vertelde knaagt nu toch ook weer Ja je hebt me wel bang gemaakt. :( Ik had het beter niet kunnen lezen. En ik heb het idee dat ik me te goed voel ofzo. Ik probeer het allemaal te relativeren, afgelopen maandag zag de gyn dat de hartactie duidelijk beter zichtbaar was. Maar toch...blegghhh stomme onzekerheid. Ben wel blij dat ik komende donderdag weer langs mag.

14. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Jony ik ken dat ook niet. Gek hoor.

Bouwjaar alles wat je leest maakt je bang en onzeker. Je weet helaas nooit van te voren of het goed gaat of niet. Wel vertrouwen hebben in je lijf en je ukkie hoor. Pijn en rare gevoelens in je buik horen er nu eenmaal bij. Bij de tweede voelde ik me ook top. Geen klachten helemaal niks op een beetje misselijkheid na wat er soms was.

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Frustrerend he bouwjaar. Ik snap helemaal wat je bedoeld hoor.
    Sommige dingen kun je beter ook niet lezen, helemaal niet als je al onzeker bent. Want dan lees je juist datgene wat je niet wil lezen...

16. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Voel me ook echt klote!!
    Vandaag ineens veel meel bloedverlies bij het afvegen en steken onderin mn buik aan de rechterkant (lies). Ben er zo zat van en zo bang! Lig al 2 dagen op de bank. Maandagochtend gelijk de vk bellen.. :( Heb gelezen over misschien een bloedstolsel in de baarmoeder?? Ik weet het niet hoor, dat is het enige wat een beetje op het plaatje lijkt. Ben bang!

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Ohh Manouk, is het helderrood bloedverlies? Anders moet je gewoon de vk bellen hoor! Zijn die steken geen bandenpijn? Ik herken die pijn/steken in de liezen wel.
    Ik heb steeds kleine steekjes/prikjes achter schaambot. Irritant, soms pijnlijk soms kriebelt het. Steeds weer wat anders te voelen, zo gek.

18. Misslegend

Misslegend Actief lid

7 jul 2012
    391
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Bouwjaar, ja is vaak inderdaad maar kort..

Ook ik heb het idee dat ik me te goed voel.. Na het bloedverlies 3,5 week geleden ben ik geen enkel moment meer gerustgesteld geweest. Alles zat wel op zijn plek maar was 1,5 week kleiner als wij dachten.
    Gelukkig eindelijk vrijdag weer een echo, 3,5 week afwachten en hopen is niks. Wij hopen eindelijk een hartje te kunnen zien.

19. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    @ sprits, het is donkerrood bloed met af en toe helder bloed erbij. Ik denk dat de buikpijn er helaas wel mee te maken heeft. Gisteravond weinig buikpijn en toen ook weinig bruinverlies. Heb de vk afgelopen donderdag gebeld en die zei: zolang je niet vloeit en hevige buikkrampen hebt is het afwachten. Ze heeft wel gezegd dat als ik me na het weekend nog niet beter voelde dan mocht ik bellen en krijg ik een echo. Ik vloei niet, af en toe klein beetje in mn maandverband en bij het afvegen na het plassen wel behoorlijk wat. Verder dus alleen steken aan de rechterkant in mn onderbuik. Net een inzinking gehad :( probeer nu maar gwn af te wachten en er niet constant aan te denken, ookal is dat bijna onmogelijk.. Weet het even niet meer maar heb er een slecht gevoel bij.

20. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik duim voor je Manouk..

Deel Deze Pagina