16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Dankjewel Nathaliiej, lief van je!
    Lees je onderschrift, wat verdrietig. Heel veel sterkte, hoop dat het gauw weer raak mag zijn voor je. Knuffel.

2. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Het klinkt hier allemaal niet echt vrolijk :( Wat jammer zeg, ongelooflijk hoeveel meiden met zo een stress moeten rondlopen.

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat dit een compleeeet andere zwangerschap is dan bij men jongens (mss toch een meid dan?)
    Zo misselijk was ik nooit. heb geen zin meer om te roken (goed hé :) )
    Mijne koffie smaakt net absoluut niet meer net zoals mijne tonijnsla gisteren. Pffff... vraag me dan af welke dingen ik wel lekker ga vinden!

3. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    Hey meiden,
    mag ik hier mee lezen? en schrijven natuurlijk...
    bouwjaar1979 (als ik het goed onthouden heb) wees me op dit onderwerp.

Ik ben nog in afwachting ik heb maandagochtend een echo.
    heb ondertussen wat bruin/roze en bloedverlies gehad dus maak me nogal zorgen en ben bang dat het over is.. maar tot nu toe hou ik goede moed!!

xx

4. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    OH meiden ik ben een beetje terug aan het lzen maar zie dat er ook een aantal hier zijn met bloedverlies en toch goede echos... stelt me wel een beetje gerust hoor!!

5. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    welkom sunflower... en idd je bent niet alleen hier, maar we duimen allemaal even hard dat het voor iedereen toch goed komt!

6. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    #1226 Bouwjaar1979, 8 dec 2012
    Laatst bewerkt: 8 dec 2012
    @sunflower Ik noemde het in je topic over bloedverlies. Het verbaast mij dus hoeveel dames er last van hebben. Het is dus niet heel raar maar geeft toch ongerustheid & stress.

7. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    ja idd! bedankt.. doet goed om te lezen dat het er meerdere zijn hoor :)

8. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Manouk wat een onrust in je hoofd nu zeg. Ik duim echt dat het goed is. De steekjes rechts onder heb ik ook. Heb ik bij beide kinderen gehad herinner ik me. Heb het idee dat dat het begin van de placenta is ofzo.

Sunflower welkom en gefelicteerd. Ook jij al bloedverlies. Wat een ellende toch in deze maand wat bloedverlies betreft.

Ceilo hoe is het met jou?

9. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    hey dames!

ceilo--> leuk hoor je hond in de sneeuw ze vinden dat zo leuk he :) mijn hond vind het ook helemaal geweldig.
    jeetje wat heftig dat je onderuit ging... ik hoop dat alles goed gaat verder en ook met je dochtertje...

progynova en utro heb ik vanwege een icsi tp... progynova zorgt ervoor dat me bmslijmvlies dik genoeg is en ik geen eisprong kreeg en utro tsja dat weet ik niet zo goed meer haha weet alleen dat het ranzig is :) en dat houd dus een menstruatie ook tegen.

meis--> moeilijk het wachten tot 7 januari tsja en om voor een pretecho te gaan... denk wel dat het leuk zou zijn voor je om nog in het oude jaar te gaan.

bernou--> jeetje wat erg zeg heel veel sterkte!! en ik hoop dat het snel goed mag gaan voor je...

manouk--> wat rot ook allemaal die onzekerheid voor je ik hoop dat het alsnog niks ergs is en alles gewoon in orde is.

skt--> succes met het verhuizen ook vreselijk om niks te mogen doen dan he maarja dan kan je aanwijzingen geven :D

sunflower--> welkom! hoop dat het bloedverlies bij jou ook niks betekend.

zo heel verhaal had heel wat terug te lezen...

verder hier niet zoveel intressants te vertellen :) morgen maar kijken om de kerstboom op te zetten heb er eigenlijk nog helemaal geen zin in ben elke keer veel te moe haha.
    oja en gisterenochtend voor het eerst overgegeven :D dus dat is wel weer heel wat.

10. kikoe

kikoe Actief lid

13 apr 2012
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog meer meiden met bloedverlies...jeetje wat vervelend...maar we duimen mee dat het een normale gezonde zwangerschap is.

Ikzelf heb met mijn 2de de hele zwangerschap bloedverlies gehad, niks ernstigs...mijn mooie meid is nu binnenkort 4.

Dit is mijn derde zwangerschap, met beide dochters ben ik opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroging , braken, constant misselijk zijn, zwak zijn. Maar nu heb voel ik helemaal niets.

Het is dat ik 2 x een kloppend hartje heb gehoord anders zou ik niet geloven dat ik zwanger was...heel gek eigenlijk. Afkloppen dat het zo mag blijven.

11. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Sterkte Anouk! Wat een vervelende berichten steeds meetbaar bloedverlies.

@ Jony hier ook heel ander zwangerschap.
    Meer misselijk maar alsnog niks te klagen. Buiten dat ik om half 9 instort voel ik me prima mits ik voldoende eet.

@allen willen jullie het weten of het een meisje of jongen wordt? Ik heb nu twee meiden en lijk me zo gek om nu een jongetje te krijgen.

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Hey allemaal, hoe is het met jullie? Lekker van het weekend aan het genieten?

Missx is weet niet of ik wil weten of het een jongen of meisje is. Mochten we het wel willen weten dan vertellen we het dit keer niet.

13. melanie76

melanie76 Actief lid

28 mei 2012
    353
    5
    18
    ik zou het wel willen weten, en daarna mag iedereen het weten. voor de rest een heftige zaterdag achter de rug. mijn schoonvader heeft gisteren een hartinfarct gehad en moest toen met spoed naar amsterdam. daar werd hij gedotterd en ze hebben een stent geplaatst. op dit moment gaat het goed. voor de rest doe ik helemaal niets meer het weekend. ben veel misslijk en moet veel overgeven maar ach alles voor de baby zo lang die het blijft doen vind ik het best. ook heb ik gelukkig geen bloed verlies meer gehad.

allemaal fijne zondag

14. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hier willen we het geslacht ook weten, en gaan het ook vertellen.

Wij hebben vandaag onze kerstboom gezet! Heerlijk gezellig vind ik dat!! ben super content en de jongens ook :)

Voor de rest super ambetant (ventje vind het niet meer leuk) heel veel misselijk en weinig zin om te eten....

15. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Melanie wat ontzettend schrikken zeg. Gelukkig gaat het alwer wat beter, maar jeetje wat heftig is dat toch altijd.
    Top dat je geen bloedverlies meer hebt gehad. Neem je rust vandaag.

Jony mijn man is nu twee kleine boompjes halen en dan zal de grote er ook aan moeten geloven. Is altijd gezellig als het staat, maar mijn hemel wat een werk. 120 ballen volgens mij en 400 lampjes

16. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    @merryl zo daar meot je maar plek voor hebben :)

Hier is vriend de lichtjes in de boom aan het doen.

@melanie, heftig weekend zo. Hopelijk blijft alles goed gaan met je s-pa en fijnd at je geen bloedverlies meer heb gehad

Mbt geslacht: tja we moeten het nog verder bespreken, maar ik denk nu dat ik het wel wil weten. Wacht evengoed al lang genoeg tot het er is. Ik wil dat dan wel geheim houden voor anderen.

17. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @ Manouk: Mooie echo meis!!

@MIss X & Merryl: THNX 4 asking..... Bloedverlies is na de val hetzelfde gebleven...

Hele weekend door ook nog,tot en met nu aan toe....
    vrijdagavond/-nacht was het weg en daarna was het er weer....
    Het is gewoon rood bloed.... aan de lichte kant..... heel vaag! Geen stolsel,niet donker... continu hetzelfde.... kzou het af kunnen met een inlegkruisje,maar heb toch wel een maandverbandje voor de zekerheid in en na bijv een uur zit dr ook echt wat in.....

Kheb een "raar" gevoel in mn onderbuik... ik kan het niet plaatsen...

We maken ons lichtelijk zorgen,maar proberen nog even vast te houden aan de goeie echo....

Morgen ga ik maar weer bellen en even vertellen en dan maar afwachten wat de VK zegt.

@ManoukSpoor: Dikke knuff meis... ik hoop dat t niet erger word!

@ikkuh1985: ok... ja dan snap ik het nu een beetje van je medicatie! De hond vond het idd geweldig en Dochter A. en ik hebben er nix aan overgehouden.. ja ik een blauwe plek op mn knie... that's all!

@Melanie: Heel veel sterkte voor jullie allen!!

18. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Vrijdag hier ook bloedverlies gehad maar is gelukkig bij 1 x gebleven nog.
    Deze week een echo, kon alleen het echobureau niet bellen vrijdag dus moest het via de site van hun doen voor een afspraak.
    Dan bellen ze me maandag voor de echo.

Donderdagavond met J. met de hap aan de telefoon gezeten, hij kon niet meer poepen en verging van de pijn.
    Heb het daarna getoucheerd, toen kwamen er 2 grote klonten ter grote van een tennisbal uit, knoerhard.
    Kind schreeuwde het uit :(
    Daarna roosvicee lacto en lactulose gehaald en in een warm bad gezet.
    In bad ook nog 1 keuteltje.. vandaag ook weer in een warm bad gezet omdat hij nog steeds verstopt zat, 3 keutels, daarna nog 1 poepbroek met veel pijn en daarna gelukkig 1 zonder pijn *opgelucht adem haal* hij is weer zichzelf.

gisterenavond moest ik gewoon huilen van vermoeidheid haha mn man zat me aan te kijken alsof ik gek werd.
    Heel de dag intratuin en ikea geweest, daar wordt je moe van joh haha dat geslenter.

Succes alle meiden met bloedverlies *knuf* onzekerheid is nooit fijn.

19. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @corina83: fijn dat J. weer zichzelf is!! Het kan zooo vervelend zijn!!

20. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    @ ceilo: bedankt meid. Voor jou ook een dikke knuffel. Ik heb dus hetzelfde als jou. Bij mij was het vrijdagavond ook bijna weg maar de volgende dag was het weer heftiger terug. Heb ook een heel apart gevoel in mn buik. Nu een soort menstruatie achtige pijn maar dan anders.. ik ben echt heel bang en al een paar huilbuien gehad. Hoeveel is het bij jou als je gaat plassen? Bij mij de ene keer best veel en de andere keer alleen een beetje bruin. Ga morgenochtend gelijk de vk bellen en mag dan als het goed is begin volgende week komen voor een echo. Heb er wel een slecht gevoel bij ondanks de goeie echo van dinsdag.
    Ik denk soms echt: oke, nu komt vast alles eruit.. maar dan is het ineens weer veel minder.

@ iedereen met een kerstboom, idd gezellig. Ben blij dat ik em al op had gezet!

Liefs

Deel Deze Pagina