16-31 juli 2013

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Merryl, 8 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Thnx!!

Ja ik vind het vervelend! Vanaf woensdag al.... Zo f*cking irritant!!
    Die pijn... precies... menstruatieachtig,maar dan anders en die "steekjes".... vreemd gedoe!!! en ja ik jank ook wel s van me af... ff t eruit gooien en dan kank weer eventjes vooruit! Je schiet er in feite ook niets mee op hahaha,maar t kan zo fijn zijn :p

Kheb bij t plassen ,nouja bij het afvegen echt wel het hele papier vol..... en idd als je wat voelt of denkt daar komt het dan is t weer minder ofzo....

Beetje te ranzig om foto's te plaatsen,maar ben zo benieuwd of iedereen het zelfde verstaat onder "veel" en "lichtrood/rood/donkkerrood"... bruin heb ik van de week 1 x gehad.. daarna niet meer....

Hopen dat we snel voor een echo mogen komen,maar ben dr ook bang voor..... en ben "net" donderdag geweest..... Pfff

Mn oudste dochter heeft zaterdag afgezwommen en daarna zijn de meiden met hun vader meegegaan....
    Ik heb me door mn moeder af laten zetten bij VL en ben daar vannacht (onverwachts) gebleven,maar t was wel even ontspanning hoor.... even lekker zonder de meiden en niet thuis zijn! Even lekker tijd met zn tweetjes gehad... was écht even heerlijk! Kon ik ook even lekker rustig aan doen en ff lekker van me af janken met 2 grote stevige armen om me heen!

Voor jouw een hele dikke knuffff

2. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Volgens mij zijn er trouwens nog meiden hier,die niet aangemeld zijn of niet op de hoogte zijn van het "besloten forum" van deze mama's ?!?!

Of heb ik dat mis??

3. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Idd Ceilo... er staan maar 14 meiden geregistreerd... vind het ook zo rustig daar, dus kom gewoon veel vaker hier piepen. :)
    Hopelijk ben jij snel van het bloedverlies af! en kan je weer ten volle gaan genieten!

4. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Ceilo, je verhaal lijkt echt precies op die van mij. Heb ook van die steekjes en idd het hele wc papier vol. Bij mij varieert het dus wel van hoeveelheid en kleur. Janken af en toe kan idd even helpen :) Ben ook benieuwd wat iedereen onder de hoeveelheid en kleur verstaat. Ben er zoo zat van!
    Heerlijk even rust bij je moeder en kunnen uithuilen. Ik vind ook veel steun bij mn moeder.
    De vk heeft mij beloofd dat als ik na het weekend zou bellen dat ik eerder een echo zou krijgen (staat nu gepland voor 17 dec). Ga dus gelijk bellen.

Ik zit idd nog niet bij het besloten forum.. volgensmij moest ik daarvoor Merryl en pb sturen??

5. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Idd!! Zij geeft je dan de instructies :)

6. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    ik hoop het ook,maar mee kunnen we ook niet doen!

7. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    Met mn ma kan ik het goed vinden hoor en ook lekker mn verhaar kwijt enzo... maar kwas bij mn VriendjeLief :p

die voor mij staat de 19e...... maar kga morgen ook weer even bellen (moest bij veranderingen) en eigenlijk had ik de hoop al opgegeven en had verwacht dat t het weekend wel helemaal los zou komen....

GELUKKIG NIET DUS!!

Kben benieuwd wanneer jij mag komen!!

8. MPS05

MPS05 Fanatiek lid

23 jul 2012
    1.298
    34
    48
    Haha sorry.. stom. Te snel gelezen. Heerlijk bij vriendlief natuurlijk!
    Ik laat morgen gelijk weten wanneer ik mag komen.
    Bij ons is het zo dat je voor de echo naar een echocentrum moet en dus niet bij de vk zelf. Vind het erg vervelend want aan de vk kun je toch meer vragen en die kan je ook meer uitleggen. Maarja dat is overal hier zo, alle vk's zijn bij dit echocentrum aangesloten.
    Ben toch bang voor een slechte uitslag :(

9. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    hahaha maakt nie uit hoor!

en dat is wel balen ja.... zon echocentrum!!

Ja hier zit alles in een polikliniek van het ziekenhuis van het ziekenhuis in de stad.... ik woon in een groot dorp ;) en doen de vk's gewoon zelf de echo's.

ik ben voor mezelf ook bang hoor,maar toch blijven we duimen!! ook voor jouw!!

ma naar ruim 4 dagen bloedverlies heb ik het er eigenlijk wel mee gehad!! weg met dat bloed!

10. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jeetje meiden ik denk dat ik ook wel nogmaals zou bellen hoor als je zoveel bloedverlies hebt... het is ook wel eng op die manier ja.

ik ben ook nog niet in het besloten forum zal ook even opnieuw een pb sturen naar merryl was vorige keer iets mis gegaan...

melanie--> jeetje wat erg zeg... heel veel sterkte met je s-vader ik hoop dat het snel weer goed is allemaal

vandaag hier ook de kerstboom wezen opzetten... ik had er helemaal geen zin in zo erg normaal gesproken kan ik niet wachten...
    maarja de takken goed gezet en de lichtjes erin gedaan met me moeder en me zusje komt als het goed is om hem te versieren :D

verder niet echt veel te vertellen maar merk wel dat ik nu een beetje zenuwachtig aan het worden ben voor morgen... ben nu echt bang dat het mis is dus heel spannend en als het goed is dan ga ik met me man daarna naar babydump even kijken voor het eerst haha.
    ik heb wel het gevoel als het morgen allemaal goed is dat ik er dan wel een goed gevoel bij zal krijgen... dus ik hoop het :)

11. jony

jony Actief lid

11 nov 2012
    434
    0
    0
    Hoe laat moet jij morgen gaan ikkuh??
    Ik ook morgen, en wordt nu toch wel nerveus.
    jij hebt dat hartje al zien kloppen, voor ons wordt het de eerste keer.
    Als je dan zo van die verhalen hoort, pffff, niet goed voor de zenuwen :)

12. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    succes bij de echo's morgen meiden!!!

Khoop op hele mooie foto's hier!! :D

13. Zonnetje007

Zonnetje007 Actief lid

3 dec 2012
    123
    0
    0
    Verzorger
    Amstelveen
    Ook wij moeten morgen pfff eerst had ik een afspraak om half 9 maar omdat het krap aan word met de school heb ik hem verzet naar 12uur. Nu het erop aan komt word ik steeds meer zenuwachtig , en heb al spijt dat ik niet gewoon de afspraak van half 9 heb laten staan hifi
    Ik hoop dat het goed is allemaal maar ik twijfel heel erg. Mijn gevoel zegt dat ik slecht nieuws te horen krijg. Ik hoooop zo dat het allemaal oke is, vooral ik nu eindelijk gewend ben aan het idee zwanger.
    Andere morgen ook succes.

14. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Hoi

Vannochtend met hevige buikpijn in bed gelegen.
    Enorm pijn rechtsonder in buik.
    Kon er niet van lopen.
    Heb een halve dag in bed gelegen en het gaat nu redelijk.
    Wel pijn bij hoesten, lachen, of als ik mijn bekken kantel.
    Of soms met lopen.

Heb niet het idee dat dit met de zwangerschap te maken heeft.

Jullie een idee?
    Morgen even dokter bellen.
    Had ik vanmiddag al gedaan en zou bellen als het erger werd.

15. MIss X

MIss X Fanatiek lid

13 dec 2006
    2.961
    823
    113
    onderneemster
    Amsterdam
    Heb gisteren wel een halve chorizo worst gegeten.
    Zou dat ermee te maken hebben? Ik besefte niet dat het rauw was
    en met mijn vorige zwangerschap mocht ik dit gewoon eten.
    Ben nu wel huiverig

16. Ceilo

Ceilo Fanatiek lid

15 apr 2012
    2.847
    1
    0
    @mIss X: ik heb geen idee meis..... die chorizo zal er weinig mee te maken hebben...misschien gewoon darmkrampen daarvan??

toytoytoy voor je dat je snel geen last meer hebt!

17. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Ik vind hetzelfde

Dames met echo's morgen: veel succes

@miss X ben benieuwd wat de dokter morgen zegt. Sterkte

@manouk en Ceilo, ik hoop toch dat t bloedverlies snel stopt

Truste ik duik lekker mijn bed in

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

25 jun 2012
    4.368
    192
    63
    Missx is het geen banden pijn. Als ik snel opsta of hoest heb ik ook pijn dan duurt het even voor het weer gaat.

Door al het bloedverlies hier bij veel dames ben ik steeds banger hiervoor. Bij buikpijn en wat voelen lopen hou ik mijn hart vast. Van de week gaan we de doppler proberen. Heb er een die de hartslagen laat zien. Heb er nog een die ik nog even op mp moet zetten.

19. SunFlower85

SunFlower85 Bekend lid

27 jan 2012
    961
    0
    0
    meiden ook ik heb morgen om 1000 mijn 1e echo.. ik hoop zo op goed nieuws.. ook al heb ik wat bloedverlies af en toe... ik ben zo zenuwachtig denk dat dit een slechte nacht gaat worden... gelukkig ben ik morgen de rest van de dag vrij :) :)

succes morgen allemaal en slaap lekker!!! xxx

20. ikkuh1985

ikkuh1985 Fanatiek lid

29 aug 2010
    1.621
    13
    38
    noordholland/amsterd
    jony--> ik moet morgen om 10 uur hoe laat moet jij? succes alvast!! en op naar een kloppend hartje voor je!
    klopt ik heb een kloppend hartje gezien maarja met het eenmalige bloedverlies vind ik het toch echt wel eng en spannend hihi

zonnetje--> succes morgen ik hoop dat je gevoel ernaast zit en het gewoon allemaal goed is!

missx--> heftig klinkt niet fijn allemaal... ik hoop dat het snel weg trekt.

merryl--> spannend van de week met de doppler... kan je dat zo vroeg ermee doen dan?

sunflower--> succes ook morgen! we moeten om dezelfde tijd :)

nou nu lekker me bedje in ben hardstikke moe dus snel slapen :D

Deel Deze Pagina