ja heel vreemd allemaal,ik vrees het ergste,maar jeetje wat een ellende...ik wacht het telefoontje wel af en dan zien we wel verder.... fijn dat je misselijk bent! gaat ook wel weer over op den duur... tot die tijd gewoon lekker rustig aan doen meis!
Owwww dat is vervelend als je een verkeerd knopje drukt! hihihi..... jaaa ik ben ook benieuwd naar al die mooie echo's hoor! zo leuk!! kerstboom/geloof: ik moet m nog opzetten,mn oudste dochter heeft er ook veel zin in... ik eigenlijk totaal niet... van de week maar eens kijken...... wat voor'n geloof hebben jullie als ik vragen mag? geslacht: ja toch wel spannend... en als je het weet... kan je dan je mond houden?? ik had idd zelf ook al verwacht dat t van t weekend echt wel gebeurd zou zijn,maar zoals ik al 100 x zei ofzo... ik vind het allemaal heeeel vreemd! kkan nie meer dan t telefoontje afwachten en kijken wat de VK wil dat er gebeurd.... kvoel me wel een echte klepk*t al hoor... iedere x dat bellen naar hun enzo... Pfff misselijk&moe: alleen maar goed he dat het maar snel de 21e mag zijn!!
Hoi Toch naar dokter geweest en nu in het ziekenhuis. Straks onderzoek voor ontstoken eileider, buitenbaarmoederlijk zwangerschap of blinde darm.. (hopelijk gewoon een flinke griep) Hou jullie op de hoogte, lees snel jullie verhalen terug.
Oh missX, ik ga ook duimen voor een griepje (klinkt wel beetje raar zo )... Geslacht: Wij willen graag weten wat het is. En we gaan waarschijnlijk met 14/15 weken pretecho hiervoor doen. En daarna mag iedereen van ons dat weten. Heb niets met de traditie om het niet te weten of geheim te houden. Sterker nog, ik heb zelfs niets met het geheim houden van de naam. Het is allemaal spannend genoeg. Maar naam houden we toch geheim, want als ik allemaal meningen krijg van iedereen dan raak ik toch alleen maar onzeker. En er bestaat geen naam die iedereen super vindt. Kerstboom: Hij staat hier weer. Ik heb dit jaar veel meer kerstgevoel. Ook veel meer bezig geweest om de kerstsfeer in huis te krijgen. Het voelt dit jaar heel bijzonder om te weten dat we nu eigenlijk al met zijn drietjes zijn...
Tjonge...wat gebeurd er steeds? Het hoort een mooie tijd te zijn! Word tijd dat we met zn allen gaan genieten van onze zwangerschap! MisX, hopelijk is het niks ernstigs! Sterkte en beterschap! Celio, wij geloven plain in de bijbel van a tot z. We zijn geen deel van een stroming of willen niet in een bepaald hokje van geloof geplaatst worden...dus, daarom gewoon 'bijbel gelovigen' . Om het nog ingewikkelder te maken hihi... wij vieren wel de feesten die God gegeven heeft. Kerst kunnen we niet vinden in de bijbel als een door God gegeven feest en daarom vieren wij het niet. Jezus is daarnaast ook helemaal niet in December geboren, maar gewoon eind zomer in Sept/Okt. Liefs..
naar om te lezen he allemaal.. idd zouden we allemaal moeten kunnen genieten..... wat mooi van je geloof.....ik heb de bijbel een x gedeeltelijk gelezen...ik vind het een heel bijzonder iets! ik heb zelf geen geloof.. mijn vader is katholiek en mn moeder nederlandshervormd... mij hebben ze "blanco"gelaten,zodat ik mn eigen keuze kon maken....nou die heb ik nog steeds niet gemaakt mijn meiden zitten dit schooljaar op een andere,katholieke, school.... eerder op een openbare,maar die ging fuseren en daar kon ik me niet in vincen. Deze school bevalt mij(of nouja mn meiden) veel beter ook! kmoet er alleen wel aan wennen dat ze ook naar de kerk gaan met bijzondere dingen hihihi ---> kben nog steeds wachtende op telefoon.... brrr... "krijg dr buikpijn van"
@tineke: bij mn 1e wist ik niet wat het werd,kdacht een meid en ik had het goed! de 2e wist ik het wel en heb ik dr ook geen geheim van gemaakt dat t een meisje werd.... de naam overiegens ook niet verteld hoor! en ja... stiekem al met zn 3tjes met kerst.... geniet ervan!!
Ceilo, hebben ze niet aangegeven hoe laat ze ongeveer bellen? Anders niet hoor, maar ik moet een was ophangen hier, maar ben te nieuwsgierig. Miss X, hoop dat het niks ergs is!
nee,maar weet uit ervaring dat ze nog wel voor 12 uur bellen meestal.... ik moet ook wat doen hier,maar kkom niet echt vooruit.... kwas net ook al helemaal misselijk.... zit nu maar aan een bakkie thee..... ga die was ophangen joh.... alsk meer weet typ ik het en kan je het lezen zosnel je klaar bent!
Hoi meiden, Ik wil me ook graag bij jullie aanmelden als dat mag? Lees al een tijdje mee maar was te beroerd om te reageren. Ben nu 7,5 week zwanger en lig sinds een kleine week in het ziekenhuis wegens uitdroging (hield niks meer binnen, zelfs geen slok water). Gelukkig gaat het inmiddels beter en hoop ik deze week weer naar huis te mogen. Ben ook minder duizelig dus kan weer rustig naar een laptop scherm kijken Wat me opviel is hoeveel meiden er in dit forum zijn met bloedverlies. Zelf gelukkig geen last van maar wat spannend lijkt me dat, heel veel succes/sterkte allemaal! Verder heb ik al 1 zoontje van anderhalf en willen we heel graag weten of het een jongetje of meisje wordt. Heb geen voorkeur maar dan kan ik me lekker richten op het inrichten van het kamertje en als het een meisje wordt nieuwe kleertjes bestellen. Ivm hyperemesis Gravidarum ziet het er niet meer naar uit dat ik lekker kan gaan shoppen maar gelukkig steeds meer keuze online. Mijn vorige zwangerschap heb ik tijdens de bevalling alles er nog uit gekotst dus volgens de gyneacologen weinig hoop dat deze zwangerschap makkelijker wordt. Plus punt is wel dat ik nu al 3 mooie echo's met flikkerlampjes heb gezien. Kan niet wachten tot volgende week woensdag dan de officiele 1e echo bij de verloskundige, hoop dan armpjes of beentjes te zien Voor de lijst: Meg1982, 26 juli 2013, 2e kindje j/m 19 december: termijnecho 28 december: intake verloskundige
Hai Meg, welkom en gefeliciteerd! Mijn hemel, wat vreselijk dat je zo beroerd bent dat je zelfs opgenomen moet worden! Fijn dat je je nu goed genoeg voelt om te reageren! Mag ik vragen waarom je al 3 echo's hebt gehad?
ja... krijg een echo,maar was even plassen net en t bloed "viel" dr gewoon uit.... Pfff... t was ook donkerder nu...en kheb soort van buikpijn.... ik heb de hoop echt opgegeven nu... die echo word voor mn gevoel een bevestiging dat t mis is. sorry voor de details en de negativiteit,maar kzit dr door....